SkyHaywood
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boerenkool krijg je togh sowieso sneller weg!Hahaha nee joh, maat van mij eet een kilo boerenkool met 2 rookworsten in een minuut op dus het kan nog veel erger. (srs.. ik heb nog nooit zo snel zo'n hoeveelheid eten zien verdwijnen)
Ik eet me kwark soms in 20 minuten, lekker kalm, ff een stand up aanzetten. Maar soms heb ik echt honger en/of beni k beetje skaffa en dan is dat bakje in minuut of 2 leeg, wat een scheppen dan joh.
Ik snap echt niet hoe dat nou mogelijk is om 500 gr in minder dan een minuut op te krijgen, zonder water erbij dan nog
Filmpjes!
En ik doe er veel te lang over, zeker 20 min pffff
2Ik snap echt niet hoe dat nou mogelijk is om 500 gr in minder dan een minuut op te krijgen, zonder water erbij dan nog
Filmpjes!
En ik doe er veel te lang over, zeker 20 min pffff
Ik moet echt een keer proberen dat spul te gaan drinken
Gewoon in shakebaker met water erbij en dan drinken?
dat staat er niet!Jij hebt minder moeite (qua tijd) om een kilo boerenkool en 2 rookworsten weg te werken dan 1 bakje kwark van 500 gr?
dat staat er niet!
boerenkool krijg je sowieso sneller weg als kwark!
(heb er geen volume bij gezet, dus je krijgt t relatief makkelijker weg als kwark!)
gister gedaan, gaat echt 5 keer zo snel!Normaal doe ik er 10minuten over, moet er ook maar eens proberen met water erbij doen en drinken ..![]()