AndroidHealthClinic

Wat is jou record 500gram kwark opeten?

Ik snap echt niet hoe dat nou mogelijk is om 500 gr in minder dan een minuut op te krijgen, zonder water erbij dan nog ???

Filmpjes!

En ik doe er veel te lang over, zeker 20 min pffff

Hahaha nee joh, maat van mij eet een kilo boerenkool met 2 rookworsten in een minuut op dus het kan nog veel erger :D. (srs.. ik heb nog nooit zo snel zo'n hoeveelheid eten zien verdwijnen)

Ik eet me kwark soms in 20 minuten, lekker kalm, ff een stand up aanzetten. Maar soms heb ik echt honger en/of beni k beetje skaffa en dan is dat bakje in minuut of 2 leeg, wat een scheppen dan joh.
boerenkool krijg je togh sowieso sneller weg!

10 seconden lukt makkelijk met dunne kwark.

Ik snap echt niet hoe dat nou mogelijk is om 500 gr in minder dan een minuut op te krijgen, zonder water erbij dan nog ???

Filmpjes!

Haha bullshit man, 20 min? eet je met een theelepeltje ofzo

Laatst bewerkt door een moderator:
Hebben jullie allemaal anorexia ofzo?

Een paar minuten doen over 500 gr platte kaas, eten jullie die dan met stokjes ofzo ipv een lepel ???

10min ongeveer.
beetje siroop of aardbeien blenden (=vocht) gaat wel sneller.
en gister voor het eerst met water. dat ga ik voortaan altijd doen, lekker snel 1min ofzo.

30 seconden voor de kwark
45 seconden met de pinda's erbij :D

Ik weet niet of jullie het weten maar zo snel eten is niet goed voor de opname van de macronutriënten omdat je maag zoveel niet aankan. Ofwel hebben jullie een ijzersterke maag, maar ik kan dit niet. Krijg daar echt buikpijn van xD

ps: Iemand beoordeel mijn schema? :D

Greetz

Ik wil nog wel eens een half uur doen over mn broodjes pindakaas als ik een gul ben met smeren. Niet door je keel te krijgen!

OT: lekker voor de tv, lekker genieten van mn bakje kwark

Filmpjes!

2

Ofwel hangt dit gewoon af van kwark tot kwark. Misschien is de kwark die ik eet te dik, maar als ik het in een paar minuten wegschep dan zit ik garanti weer te braken. 10 minuten is voor mij al erg snel. Probleem is dikwijls dat ik de eerste 300-400 gram relatief snel kan opeten, maar dan lijkt het plots dat de kwark tot bijna in mijn mond staat. Heel mijn slokdarm vol ofzo en dan laat ik het dikwijls een paar minuten zakken en dan gaan we weer voort.

Wat ik inderdaad ook dacht :rolleyes:. Ik vind dat de praatjesmakers het eens moeten gaan filmen! Soort contest van maken :D.

OT: ik eet het meestal rustig, dus dan duurt 500 gr + aspartaam & cashew ongeveer 3 minuten. Volgende weer zal ik is kijken of ik onder de 30 sec uit kan komen :p

onder de minuut mits goede variant :p maar zit nu lekker aan de micellar cassein :p die heb je in 10 sec op :D

Ik moet echt een keer proberen dat spul te gaan drinken

Gewoon in shakebaker met water erbij en dan drinken?

Toevallig laatst eens geprobeerd. 39 seconden. Moet wel zeggen dat ik 90% al binnen 25% van de tijd op had. En dat ik toch iets langzamer prefereer.

Jij hebt minder moeite (qua tijd) om een kilo boerenkool en 2 rookworsten weg te werken dan 1 bakje kwark van 500 gr?
dat staat er niet!

boerenkool krijg je sowieso sneller weg als kwark!
(heb er geen volume bij gezet, dus je krijgt t relatief makkelijker weg als kwark!)

Normaal doe ik er 10minuten over, moet er ook maar eens proberen met water erbij doen en drinken .. :o

opeten? Gewoon met een stonede smile tussen je billetje smeren en zo buitengaan...

Normaal doe ik er 10minuten over, moet er ook maar eens proberen met water erbij doen en drinken .. :o
gister gedaan, gaat echt 5 keer zo snel!
het hoeft niet perse drinkbaar te zijn.
zelfs met een beetje water eet je het veel sneller weg.

Terug
Naar boven