Fitness Seller

Wat is jou record 500gram kwark opeten?

ongeveer 20 a 30 seconden, en dit dagelijks..
kwark + water + shakebeker..zo makkelijk..

Ik lees nu wel 53sec, maareehh... als je in de cut zit en je eet snel/supersonisch dan kan dat toch nooit goed zijn? Ik heb een beetje gegoogled, mischien interresant om ook eens te doen.

En even om op de vraag te antwoorden:
Ik zit altijd voor de TV, voor ik het weet is die bak leeg en heb ik zin in nog een bak. 1KG voor het slapen gaan, stel je voor... haha

Rijstwafel, of je het nu snel of traag eet, het komt toch op die hoop. Boeit echt niks.

Als ik snel eet skip ik mijn maag en ga straight to the spiertjuhs

Het ligt er natuurlijk ook nogal aan wat voor kwark je hebt. Sommige stoffen gewoon zo droog. Biogarde van AH, beetje 0%suiker siroop erdoor roeren. En ik zou het ook wel binnen een minuut kunnen. Maar zoals anderen al zeggen; lekker van genieten.

ik krijg met moeitje 250gram op. Een hele bak heb ik nog nooit op kunnen krijgen. Maar die ik haal is ook erg dik.

gister gedaan, gaat echt 5 keer zo snel!
het hoeft niet perse drinkbaar te zijn.
zelfs met een beetje water eet je het veel sneller weg.

Eens proberen, ik had wel beetje siroop erin gedaan: dan smaakt het precies na die aardbeien-kwark die je zo krijgt met veel suikers etc. alleen met siroop zit er bijna niks in :D

straks eens water proberen !

Eens proberen, ik had wel beetje siroop erin gedaan: dan smaakt het precies na die aardbeien-kwark die je zo krijgt met veel suikers etc. alleen met siroop zit er bijna niks in :D

straks eens water proberen !
Als je het mengt met water dan wordt het toch sneller opgenomen ? iets wat je niet wilt of het is om een snelheidsrecord kwark eten te breken op dbb :p

Minimaal 30 min :( ik begin er daarom ook best vroeg aan

Heb het ondertussen met water geprobeerd op twee manieren. Eerst heb ik het proberen op te drinken. Is me net iets te goor. De tweede methode is de kwark gewoon zachter maken door water te gebruiken en te roeren. Die tweede methode zorgt er wel voor dat ik het een stuk sneller wegkrijg en het is niet zo ranzig in vergelijking met het drinken.

Die van de Aldi op 53 seconden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

K zet meestal ff een serie aan en halverwege ergens lik ik me bakje wel leeg..:rolleyes:
k ga het over een uurtje even meten!.

Laatst bewerkt:
Als je het mengt met water dan wordt het toch sneller opgenomen ? iets wat je niet wilt of het is om een snelheidsrecord kwark eten te breken op dbb :p

Oohhh, jaa net kwark gegeten maar hij was van zich zelf al beetje waterig dus ik heb klein beetje siroop erin gedaan om hem super lekker te maken :D

siroop kan toch wel he, gewoon een klein beetje voor die zure smaak :p

Terug
Naar boven