- Waardering
- 1.032
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb geen pillen nodig om een leuke avond te hebben![]()
Heroine, absoluut. Het lekkere lome gevoel dat in werking treed zodra je de naald uit je arm haalt is een extase die met niks anders te vergelijken is. Lekker aan de bar hangen met je mond open en je ogen op half zeven, heerlijk.
pills, coke, mushrooms, stuff, still tripping, ain`t enough...
co, co, co, cocaine mother****ers
het is tijd om te.......... snuiven
pak een punt, pak een punt
tja, je wordt gewoon gehersenspoeld door die nummers zodat je vanzelf wel gaat gebruiken!!!

Ik blow best vaak tijdens het uitgaan. Of ik sta op een afgelegen plekje of gewoon midden op de dansvloer; er wordt vrijwel nooit wat van gezegd. Als ik word gepakt dan kijk ik ze aan met puppy ogen en dan hoef ik hem alleen maar uit te maken
Verder drank voor mij, veel drank.. vind het wel lekker ontstressend om me aan het einde van de week vol te gooien en ik heb nooit last van een kater. Af en toe lachgas is ook wel lache (leuk woord grapje) maar daar krijg ik als ik het teveel doe echt koppijn van.
Binnekort een keertje xtc proberen; al heel vaak op het punt gestaan om het te doen maar steeds was er wel een reden waarom ik het alsnog niet deed/kon doen.

pills, coke, mushrooms, stuff, still tripping, ain`t enough...
co, co, co, cocaine mother****ers
het is tijd om te.......... snuiven
pak een punt, pak een punt
tja, je wordt gewoon gehersenspoeld door die nummers zodat je vanzelf wel gaat gebruiken!!!