Fitness Seller

Wat is jouw ergste pijn??

pump beast

Competitive Bodybuilder
Waardering
135
Hoe in godsnaam kunnen sommige mensen tegen zóveel fysieke pijn? je ziet hier ene youtube filmpje van ene Donald Schultz die een handschoen met bullet ants draagt en dat schijnt het meest pijnlijke pijn in de wereld te zijn??
http://www.youtube.com/watch?v=VarqiOM4-Fg

Maar wat is pijn nou eigenlijk? En is het iets wat in je hoofd zit of is het ''echt''???? KUn je trainen om je pijngrens te verhogen??

Mensen, wat is de MEEST [fysieke] pijn waar jij ooit onder geleden hebt en hoe heb je die overwonnen?

Laatst bewerkt:
Een trap in de kloten

Denk dat meeste pijnen bij mij wel moment na mijn galblaas operatie was en het plaatsen van spiraaltje.
Pijngrens bij mij is best hoog, IMO vooral mentaal, heb nogal vaak pijn gehad namelijk dus dat went :roflol:

Je verhoogt het denk ik automatisch wel als je eraan gewend bent geraakt.

Een gebroken hart

:fa:

pols verbrijzeld met zwanenhals erin was vrij naar, na blindedarmoperatie afbouwen met pijnstillers was ook kut, meer omdat het zo lang aanhield

Enkelbanden scheuren, grrr..!!
En door 20 bijen tegelijk gestoken worden, me kop was helemaal opgezet..

Knap schema!
OT een dubbele femur breuk :huilen:

wortelkanaal ontsteking in een overgevoelig gebit. ( dankjewel moeders kant van de familie)
hele weekeind mee gelopen, alle pijnstillers in huis genomen, hielp niets (wel misselijk er door.)

nacht van zondag op maandag liep ik bij de ergste vlagen pijn hyperventilerend door de kamer.
van half 3 tot 4 uur gaan hardlopen omdat uit frustratie niet meer wist wat ik moest.

ja je kan trainen om je pijngrens te verhogen.

Pols gebroken en zelf terug gezet was killing.

Uiteindelijk moest ik toch nog opereren, voor niks gedaan dus.

Colonoscopie, vooral als ze heel de slang gebruiken, hoop maar dat je het nooit hoeft mee te maken.

Colonoscopie, vooral als ze heel de slang gebruiken, hoop maar dat je het nooit hoeft mee te maken.

Hebben ze daar geen roesje bij gegeven dan?
Bij mij toen wel (gelukkig dus blijkbaar). Bij de gastroscopie niet, maar dat was meer vreselijk dan echte pijn.

Hebben ze daar geen roesje bij gegeven dan?
Bij mij toen wel (gelukkig dus blijkbaar). Bij de gastroscopie niet, maar dat was meer vreselijk dan echte pijn.

Ze hebben wat gegeven maar deed niets voor mij, was een echte marteling. Ik weiger de volgende keer ook gewoon, wil het nooit meer meemaken tenzij onder narcose.

Ze hebben wat gegeven maar deed niets voor mij, was een echte marteling. Ik weiger de volgende keer ook gewoon, wil het nooit meer meemaken tenzij onder narcose.

Pff rot zeg :( Normaliter (in Nederland tenminste) geven ze wel echt een roesje en die zijn (in mijn ervaring) vrij stevig.
Hopelijk heb je niet nog een keer zo'n onderzoek nodig.

gastroscopie live, 2x is ook aparte ervaring, als ik weer moet gaan we er gewoon voor maar leuk is anders.
Voor de rest heb ik een paar dingen meegemaakt zoals dat mijn voet alleen aan vlees hing, dus alles was door en toen ik wou staan was echt raar dat ik zo er door heen zakte zeg maar. Diverse snijwonden, knokkel stuk (boksers fractuur noemen ze dat) etc Baksteen op me hoofd voluit en nog veel meer , schijn best wat te kunnen hebben al zie ik mezelf niet als een harde en eerder een gevoelige persoon.
Bij tandarts kies ik vaak niet voor verdoving bij boren terwijl ik wel bang voor de tandarts ben.
Heb nu iets van 8 vullingen die zonder verdoving zijn gedaan, de laatste was tricky omdat hij tussen me tanden inzat en ze diep boren gingen, f**k it dacht ik toen, maar kan ook zo een paar jaar niet gaan omdat ik dan weer geen zin heb.
Zelf hechtingen verwijderen ook gedaan, opwippen doorknippen en je trekt ze er zo uit.
besneden omdat te krappe voorhuid was ook apart, hechtingen zouden oplossen, gebeurde niet, alle 24 er zelf uit gehaald, dit deed best pijn.

Maar wat mij echt pijn doet is Mensen die zomaar ruzie zoeken.

Terug
Naar boven