MuscleMeat

Wat is jouw ergste pijn??

gastroscopie live, 2x is ook aparte ervaring, als ik weer moet gaan we er gewoon voor maar leuk is anders.
Voor de rest heb ik een paar dingen meegemaakt zoals dat mijn voet alleen aan vlees hing, dus alles was door en toen ik wou staan was echt raar dat ik zo er door heen zakte zeg maar. Diverse snijwonden, knokkel stuk (boksers fractuur noemen ze dat) etc Baksteen op me hoofd voluit en nog veel meer , schijn best wat te kunnen hebben al zie ik mezelf niet als een harde en eerder een gevoelige persoon.
Bij tandarts kies ik vaak niet voor verdoving bij boren terwijl ik wel bang voor de tandarts ben.
Heb nu iets van 8 vullingen die zonder verdoving zijn gedaan, de laatste was tricky omdat hij tussen me tanden inzat en ze diep boren gingen, f**k it dacht ik toen, maar kan ook zo een paar jaar niet gaan omdat ik dan weer geen zin heb.
Zelf hechtingen verwijderen ook gedaan, opwippen doorknippen en je trekt ze er zo uit.
besneden omdat te krappe voorhuid was ook apart, hechtingen zouden oplossen, gebeurde niet, alle 24 er zelf uit gehaald, dit deed best pijn.

Maar wat mij echt pijn doet is Mensen die zomaar ruzie zoeken.

Hechtingen verwijderen is echt totaal niet pijnlijk :roflol: Tenzij dus in het tweede geval, je full r*tard gaat en hechtingen op ontstoken plaatsen ed gaat verwijderen.

Keelonteking met zo'n groot peritonsillair abces dat het een spoedgevalletje werd. Pijnstiller combinaties deden niks en meer/sterker wilden ze niet geven. Kon alleen nog een beetje zielig op de bank liggen kwijlen hehe.

Verder een acute blindedarmontsteking en verschillende verwondingen gehad, maar daar kon ik altijd wel mee leven door de betrekkelijke afstand terwijl die keelontsteking gewoon zo hevig en dichtbij was dat het alles in bewustzijn overheersde. Maar heb ook nog nooit gewoon hoofdpijn gehad dus misschien dat gewoon niet gewend.

Heb me altijd wel afgevraagd in hoeverre het mentaal geblokkeerd kan worden, en hoe bijvoorbeeld die tibetaanse monnik die zichzelf in 1963 verbrandde dat ervaarde.

Als je zelf hechtingen eruit gaat lopen trekken omdat ze maar niet oplossen (waarschijnlijk ook na een dagje of zo) dan klopt jouw zin wel aardig ja.

Nee na een week, zaten ook best vast.
Nu jij weer met je waarschijnlijk na een dagje :rolleyes:

Ze hadden gezegd binnen een week, ik had gebeld en moest langskomen om ze dan toch eruit te laten halen.
Kijk trutje, je weet niks van een situatie en denkt wel te weten wat zich precies af heeft gespeeld, daar ligt het punt dat jij zo zwaar irritant en naar bent, maar dat wist je al.
anyway had geen zin dat ze weer aan me pik gingen kloten dus bad genomen en die zooi er 1 voor 1 uit gehaald, die voor zat bij het ferenulum deed me toch wel ff dansen hehehehe.

Maar Hell, jij wint want jij hebt verstand van gezond verstand, Jij weet gewoon alles ;)

Pijn is een emotie en kan je uitschakelen...

Maar wtf doet dit topic in de sectie trainingsschema's?

Al m’n ribben kneuzen in combinatie met een kapotte morfinepomp

dat ik snertverkouden was hielp ook niet echt, ik zou liever een trap in mn zak krijgen dan niezen toen met gekneusde ribben

Tweedegraads brandwonden.
Al went de pijn wel na een tijdje. :roflol:

Acute ontsteking in de achterste kiezen van mijn gebit. De tand leek dikker en dikker te worden. Zelfs ademen deed verschrikkelijk veel pijn. Ik ben best bang voor de tandarts en kom er ook met klotsende oksels vandaan vaak. Echter heb ik gesmeekt om een behandeling. Ik was helemaal klaar voor de wortelkanaal behandeling! Na de 2e verdoving voelde ik me heerlijk! Dan realiseer je je eigenlijk dat we een pijnvrij bestaan voor lief nemen.

Wat was dat heerlijk! Hoe ik de pijn weg voelde zakken. Helemaal ontspannen!

Verder ben ik een keer gevallen waarbij ik 2 ribben, beidde polsen en mijn beidde enkels zwaar gekneusd had! Deed ook wel pijn. Ik kwam bij tijdens het hechten van mijn kin die ik helemaal open had liggen. was ook niet prettig.

Duim er schuin afgebeten door een hele valse hond. Is er wel weer opgezet.. Maar voelde daar niet heel gek veel van. Ik was zowat in shock.. Was trouwens niet boos op de hond.. Ik word ook niet graag door een smeerlap geaaid

Ik moest een keer een tuinbroek aan naar school, vond ik ook niet leuk.

Tijdens een MMA wedstrijd 21 ground en pound stoten op mijn hoofd opgevangen. Gaat je nek ook een beetje pijn van doen.

Ach.. Door pijn realiseer je je hoe fijn het leven zonder pijn is!

Terug
Naar boven