gastroscopie live, 2x is ook aparte ervaring, als ik weer moet gaan we er gewoon voor maar leuk is anders.
Voor de rest heb ik een paar dingen meegemaakt zoals dat mijn voet alleen aan vlees hing, dus alles was door en toen ik wou staan was echt raar dat ik zo er door heen zakte zeg maar. Diverse snijwonden, knokkel stuk (boksers fractuur noemen ze dat) etc Baksteen op me hoofd voluit en nog veel meer , schijn best wat te kunnen hebben al zie ik mezelf niet als een harde en eerder een gevoelige persoon.
Bij tandarts kies ik vaak niet voor verdoving bij boren terwijl ik wel bang voor de tandarts ben.
Heb nu iets van 8 vullingen die zonder verdoving zijn gedaan, de laatste was tricky omdat hij tussen me tanden inzat en ze diep boren gingen, f**k it dacht ik toen, maar kan ook zo een paar jaar niet gaan omdat ik dan weer geen zin heb.
Zelf hechtingen verwijderen ook gedaan, opwippen doorknippen en je trekt ze er zo uit.
besneden omdat te krappe voorhuid was ook apart, hechtingen zouden oplossen, gebeurde niet, alle 24 er zelf uit gehaald, dit deed best pijn.
Maar wat mij echt pijn doet is Mensen die zomaar ruzie zoeken.
Hechtingen verwijderen is echt totaal niet pijnlijk
Tenzij dus in het tweede geval, je full r*tard gaat en hechtingen op ontstoken plaatsen ed gaat verwijderen.