Fitness Seller

Wat is jouw favoriete anabool?

Ik ben het alleen niet eens dat een kilogram niet veel verteld. Ik heb niet gezegd dat dit de maat is waarmee je een fysiek moet beoordelen.

Voor de rest vind ik je aardig
Punjab ook wel

Ik vind het overigens jammer dat ik geen bewijs hiervan heb. Heb destijds geen log bijgehouden, had het je echt graag willen laten zien.

Er zijn dan ook een boel weegschalen die jouw gewicht niet meer kunnen meten bro, da's cheaten :P Verder opzich wel met je eens maar ik zie van mezelf moeilijk of ik nou groter word of niet en m'n vriendinnetje geloof ik er nooit op :P Dan is wegen wel leuk.

Veel gaan er maar tot 120 idd. Mijne gaat volgens mij tot 160 of 180 dus nog ruimte zat om te groeien.

Ik ben het alleen niet eens dat een kilogram niet veel verteld. Ik heb niet gezegd dat dit de maat is waarmee je een fysiek moet beoordelen.

Maar dat is volgens mij wel waar het in deze discussie om ging.
Anders kan ik ook zeggen dat het gewicht van mijn biefstuk wel wat zegt omdat ik graag een dikke biefstuk heb :D

Ik vind het overigens jammer dat ik geen bewijs hiervan heb. Heb destijds geen log bijgehouden, had het je echt graag willen laten zien.

Ik heb er een logje van, dus eddie emmer kan daar mooi even op zoeken als hij het niet gelooft ;)

Maar dat is volgens mij wel waar het in deze discussie om ging.
Anders kan ik ook zeggen dat het gewicht van mijn biefstuk wel wat zegt omdat ik graag een dikke biefstuk heb :D

Komt erop neer dat ik alleen melde dat ik van 82 kg naar 88 kg ben gegaan door een kuur Epistane.

Vervolgens word er gezegd, dat kilogrammen niet veel zeggen. Ik was destijds geen tot weinig vet aangekomen, dus het zei mij ontzettend veel.

Kgs in kuur is niet het belangrijkst maar goed
Jij bent de nieuwe aas guru van dbb
Wel een beetje mee eens.
Er post ineens iemand vanuit het niets 36x per dag,weet ook echt alles.
Alleen een goede foto zien we niet.
Af en toe is dat best vaag hier.
No offense.

Wel een beetje mee eens.
Er post ineens iemand vanuit het niets 36x per dag,weet ook echt alles.
Alleen een goede foto zien we niet.
Af en toe is dat best vaag hier.
No offense.

Natuurlijk let je wel beetje op gewicht, want 0kg aankomen en 0% fatloss zegt ws ook wel genoeg :roflol:

Misschien kloon???

Klopt
Als je je te veel op kgs focust kan het zo zijn dat je te veel gaat vreten omdat je per se 10kg wilt bijkomen in kuur bijv

Vind ik

Je kan nooit teveel eten vriend, en al helemaal niet als je on bent.

Je gaat heus niet dik worden als je ff 3 maanden hoog boven je onderhoud zit, grote kans dat je visueel er zelfs droger uitkomt in mijn ervaring.

Je kan nooit teveel eten vriend, en al helemaal niet als je on bent.

Je gaat heus niet dik worden als je ff 3 maanden hoog boven je onderhoud zit, grote kans dat je visueel er zelfs droger uitkomt in mijn ervaring.

Dit zou ik wel even in context plaatsen want ik ken zat gasten die zo 5% eraan vreten terwijl ze ON zijn ;)

Dit zou ik wel even in context plaatsen want ik ken zat gasten die zo 5% eraan vreten terwijl ze ON zijn ;)

Ja?

In mijn ervaring en dat van verschillende juicers die ik ken komen we er juist droger uit als de test etc eenmaal uit je systeem is en je pct begint.

5% lijkt me ookwel vrij veel in 3-4 maanden tijd, wat de lengte is van de meeste kuurtjes die hier gedaan worden.

Ja?

In mijn ervaring en dat van verschillende juicers die ik ken komen we er juist droger uit als de test etc eenmaal uit je systeem is en je pct begint.

5% lijkt me ookwel vrij veel in 3-4 maanden tijd, wat de lengte is van de meeste kuurtjes die hier gedaan worden.

Zo moeilijk is dat echt niet, maar kennelijk verschillen we van mening en ervaringen haha.

Ja en de 1 eet misschien gewoon veel meer dan de ander :p

Wat een bs.
Natuurlijk kan je vp omhoog als je on bent.
Elke dag 8.000 kcal en je bent zo moddervet.

Hangt er ook van af wat je gebruikt. Op deca werd ik vrij gauw vet, toen ik op tren zat kon ik 5k kcal wegeten, maakte niet uit met welke producten en werd ik droger. Gram test en clean eten werd ik ook een stuk droger maar dat schijnt niet voor iedereen zo te zijn.

Wat een bs.
Natuurlijk kan je vp omhoog als je on bent.
Elke dag 8.000 kcal en je bent zo moddervet.

yup. zelfs met tren op high dose kan je vetter worden. voeding blijft de key.

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 10:36 ----------

Ja?

ik wou dat dat zo was.

Terug
Naar boven