DDoob
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij heb wel meer last van dit soort opmerkingen hè?
Op het moment dat iemand je tegenspreekt, begin je helemaal nare gevoelens te krijgen blijkt.

Er zijn dan ook een boel weegschalen die jouw gewicht niet meer kunnen meten bro, da's cheatenVerder opzich wel met je eens maar ik zie van mezelf moeilijk of ik nou groter word of niet en m'n vriendinnetje geloof ik er nooit op
Dan is wegen wel leuk.
Ik ben het alleen niet eens dat een kilogram niet veel verteld. Ik heb niet gezegd dat dit de maat is waarmee je een fysiek moet beoordelen.

Ik vind het overigens jammer dat ik geen bewijs hiervan heb. Heb destijds geen log bijgehouden, had het je echt graag willen laten zien.

Maar dat is volgens mij wel waar het in deze discussie om ging.
Anders kan ik ook zeggen dat het gewicht van mijn biefstuk wel wat zegt omdat ik graag een dikke biefstuk heb![]()
Wel een beetje mee eens.Kgs in kuur is niet het belangrijkst maar goed
Jij bent de nieuwe aas guru van dbb
Wel een beetje mee eens.
Er post ineens iemand vanuit het niets 36x per dag,weet ook echt alles.
Alleen een goede foto zien we niet.
Af en toe is dat best vaag hier.
No offense.

Natuurlijk let je wel beetje op gewicht, want 0kg aankomen en 0% fatloss zegt ws ook wel genoeg
Misschien kloon![]()

Klopt
Als je je te veel op kgs focust kan het zo zijn dat je te veel gaat vreten omdat je per se 10kg wilt bijkomen in kuur bijv
Vind ik
Je kan nooit teveel eten vriend, en al helemaal niet als je on bent.
Je gaat heus niet dik worden als je ff 3 maanden hoog boven je onderhoud zit, grote kans dat je visueel er zelfs droger uitkomt in mijn ervaring.

Dit zou ik wel even in context plaatsen want ik ken zat gasten die zo 5% eraan vreten terwijl ze ON zijn![]()
Ja?
In mijn ervaring en dat van verschillende juicers die ik ken komen we er juist droger uit als de test etc eenmaal uit je systeem is en je pct begint.
5% lijkt me ookwel vrij veel in 3-4 maanden tijd, wat de lengte is van de meeste kuurtjes die hier gedaan worden.
Zo moeilijk is dat echt niet, maar kennelijk verschillen we van mening en ervaringen haha.

Wat een bs.
Natuurlijk kan je vp omhoog als je on bent.
Elke dag 8.000 kcal en je bent zo moddervet.
Ja?
In mijn ervaring en dat van verschillende juicers die ik ken komen we er juist droger uit als de test etc eenmaal uit je systeem is en je pct begint.
5% lijkt me ookwel vrij veel in 3-4 maanden tijd, wat de lengte is van de meeste kuurtjes die hier gedaan worden.