Fitness Seller

Wat is jouw favoriete anabool?

Brotip: als je Epi wilt proberen een keer, ga dan voor de real deal van het merk IBE. En ga niet voor de Havoc versie of een andere kloon.

IBE Epistane KOPEN

Ik koop normaliter de potjes in 5voud, zo krijg je een leuke korting en je ken ze praktisch uitdelen aan je vrienden voor een leuke prijs. :)
Het is misschien wel de leukste kennismaking die men kan hebben met AAS. Ik ken herinneren dat ik mij destijds heel erg goed voelde op slechts 40 mg, veel beter als op de 600 mg Sustanon en 500 mg Nandrolone die ik nu actief heb in me lijf.

Ik meen dat ik 6 keer besteld heb via die website en alle zes keer zijn ze aangekomen. Geen problemen met betrekking tot de levering.

• Topic Starter Topic Starter
Heb ik geen last van pijnlijke gewrichten mits k wat omega neem. Vandaar vond ik het leuk om dit toppic te openen omdat iedereen anders reageert en iedereen heeft andere bijwerkingen. Ik reageer bijvoorbeeld weer erg goed op primo en winny terwijl ik me eerste kuurtje test hooguit 4 kg aankwam wel iets droger geworden

Laatst bewerkt:
Heb nog geen favoriete AAS gevonden, moet er nog meer testen hiervoor :p

Trouwens, ik zie hier Deca + tren voorbij komen, beiden 19NOR. Dus gyno-guaranteed of valt dat allemaal wel mee?

Geen last van gehad.. Integendeel.. Had kleine schijfjes toen in Test + Primo gedaan had en na de kuur met 2 19nor was dat volledig verdwenen.. Ik voelde me er ook super op en had bijna geen sides.. Behalve wat zweten en wat alpha male gedrag :)

IBE Epistane KOPEN

Ik koop normaliter de potjes in 5voud, zo krijg je een leuke korting en je ken ze praktisch uitdelen aan je vrienden voor een leuke prijs. :)
Het is misschien wel de leukste kennismaking die men kan hebben met AAS. Ik ken herinneren dat ik mij destijds heel erg goed voelde op slechts 40 mg, veel beter als op de 600 mg Sustanon en 500 mg Nandrolone die ik nu actief heb in me lijf.

Ik meen dat ik 6 keer besteld heb via die website en alle zes keer zijn ze aangekomen. Geen problemen met betrekking tot de levering.

En wat deed het met je?

Met mijn superieure genen gain ik geen vet alleen rock solid muscle mass. A LEAN MEAN MACHINE. :)

Persoonlijk doe ik alleen aan clean bulken. ;)

Het is en blijft mijn favoriete AAS. :p

En heb je ervaring met andere AS? En indien ja, met welke AS vergelijk je het dan.

+ Enorme kracht toename
+ Nagenoeg geen sides (ik droom wel extreem veel op Epi, nog meer dan op tren zelfs)
+ Solide gains, makkelijk te behouden

Brotip: als je Epi wilt proberen een keer, ga dan voor de real deal van het merk IBE. En ga niet voor de Havoc versie of een andere kloon.

En hoeveel nam je per dag en hoe lang was je kuur? Ik ken het product niet tmaar als iemand die toch al een paar kuurtjes gedaan heeft, er zo positief over is, moet er wel iets van waar zijn.

1e keer 50mg ed, 4,5 week volgehouden. Lethargie is overigens wel een b*ch, maar die moet je voor lief nemen. 2e keer als kickstart 4 weken op 50mg ook.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is lethargie

IBE Epistane KOPEN

Als het product zo goed is waarom heb ik het in 2jaar tijd nog nooit op DBB forum voorbij zien komen en er nog nooit van gehoord?
Is het product ook in nederland tekoop?

Het is dan ook een prohormoon, dus te vinden in het prohormonen topic!;)
Genoeg over te vinden trouwens.

Zie: http://www.encyclo.nl/begrip/lethargisch

Als het product zo goed is waarom heb ik het in 2jaar tijd nog nooit op DBB forum voorbij zien komen en er nog nooit van gehoord?

Dan moet je toch eens beter je ogen open doen, ik heb er zelfs een kuurlog van bijgehouden...

Het is dan ook een prohormoon, dus te vinden in het prohormonen topic!;)
Genoeg over te vinden trouwens.

Het is een Designer Steroid, geen precursor en dus geen prohormoon. Het wordt wel als zijnde prohormoon verkocht door diverse UK en US webshops.

Het is niet in NL te koop, gezien in NL hormonale producten verboden zijn. De pakketjes uit de UK worden niet gecontroleerd door de douane. Ik heb een vijftal keren besteld uit de UK en een vijftal keren is mijn pakket aangekomen.
Het product IBE Epistane bestaat al 5 jaar of langer. De hype vond dus 5 jaar geleden plaats.

Zie: Het is een Designer Steroid, geen ...t is op zichzelf actief, dus geen prohormoon.

Laatst bewerkt:
Pakketjes uit Amerika komen bij mij ook gewoon aan.

Pakketjes uit Amerika komen bij mij ook gewoon aan.

Dat klinkt heel interessant. Jammer genoeg zijn inmiddels de prohormonen ook in Amerika verboden.
Volgens mij produceert IBE alleen nog Epistane voor de UK, iets wat ook binnenkort zal ophouden.

Misschien is het toch handig om nog even een flinke batch op te kopen en ze als SERM te gebruiken zoals Nolvadex (tijdens een kuur als de tepels wat gevoeliger worden).

Dat klinkt heel interessant. Jammer genoeg zijn inmiddels de prohormonen ook in Amerika verboden.
Volgens mij produceert IBE alleen nog Epistane voor de UK, iets wat ook binnenkort zal ophouden.

Misschien is het toch handig om nog even een flinke batch op te kopen en ze als SERM te gebruiken zoals Nolvadex (tijdens een kuur als de tepels wat gevoeliger worden).

Van af wanneer is dat verboden dan? Ik heb een maand of twee geleden nog gewoon besteld en binnen gekregen. Zie ze ook nog gewoon op de site staan.

Terug
Naar boven