XXL Nutrition

Wat is jouw favoriete anabool?

tren A - gevolgd door masteron om goed droog te komen en je aders uit laten komen

epistane is net als andere orals lekker giftig voor de lever. En itt wat er beweerd wordt; het onderdrukt net zo hard als alle andere middelen. Genoeg bloedwerk te vinden op US boards. Veel gebruikers ervaarden gyno. 5 jaar geleden een enorme hype, lijkt nu weer in opkomst.

Weegt niet op tegen de voordelen die het biedt. Niet veel namelijk, behalve wat krachtwinst. Leuk voor iemand die geen of weinig AAS ervaring heeft, maar dan zijn er betere middelen.

Niemand voor de good old Halotestin *Fluoxymesterone)?

Blijkbaar onderschat jij het medicijn. Bij de logs die je leest zie je dat het vrij gebruikelijk is om 10-15 lbs aan te komen. Ik heb het zelf mogen ondervinden, ik verkreeg 5 kg VVM in één maand tijd. Ik heb geen reden om hierover te liegen.

You're smaaahhlll

Kgs zeggen niet veel
Ben nu ook 5kg zwaarder dan voor mn bulk kuur maar ik eet ook veel meer

In mijn beleving zeggen kilogrammen wel veel.

Namelijk:

- Voldoende of overmatig kilocalorieën inname of ondervoeding;
- Spiermassa en/of vetmassa;
- Groter zijn of kleiner zijn;
- Goed bezig of verkeerd bezig;
- Vochtretentie of dehydratie;

Dat soort dingen vertellen kilogrammen in een lichaam mij.

Kgs in kuur is niet het belangrijkst maar goed
Jij bent de nieuwe aas guru van dbb

Gewicht zegt mij ook niet echt veel meer, dat is meer als beginner leuk.
Je kan beter in de spiegel kijken en/of af en toe eens een meetlintje erbij pakken.

Je kan beter in de spiegel kijken en/of af en toe eens een meetlintje erbij pakken.

Klopt
Als je je te veel op kgs focust kan het zo zijn dat je te veel gaat vreten omdat je per se 10kg wilt bijkomen in kuur bijv

Vind ik

Er zijn dan ook een boel weegschalen die jouw gewicht niet meer kunnen meten bro, da's cheaten :P Verder opzich wel met je eens maar ik zie van mezelf moeilijk of ik nou groter word of niet en m'n vriendinnetje geloof ik er nooit op :P Dan is wegen wel leuk.

Spiegel werkt voor mij nog het beste. Weegschaal zorgt ervoor dat ik te rigoureus mijn voeding aanpas en een jojo word.. :p

Centimeters + foto's veel beter man

Jij heb wel meer last van dit soort opmerkingen hè? :D

Op het moment dat iemand je tegenspreekt, begin je helemaal nare gevoelens te krijgen blijkt.

Die gozer heeft een minderwaardigheidscomplexje joh, niet teveel aandacht aan schenken. Hij reflecteert zijn onmacht enkel op éénieder die een andere visie heeft ;)

Lief zijn voor hem is denk ik het beste wat we kunnen doen :o

Terug
Naar boven