philippezzz7
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tren A - gevolgd door masteron om goed droog te komen en je aders uit laten komen
Mn volgende kuur.goeie combinatie ja.
laag test
hoog tren
en een beetje mast er bij.
Blijkbaar onderschat jij het medicijn. Bij de logs die je leest zie je dat het vrij gebruikelijk is om 10-15 lbs aan te komen. Ik heb het zelf mogen ondervinden, ik verkreeg 5 kg VVM in één maand tijd. Ik heb geen reden om hierover te liegen.
Ik praat over 3-4 jaar terug. Ik meen dat ik van 82 kg naar 88 kg gegaan ben toen.Dat viel destijds ook wel weer mee.Ik praat over 3-4 jaar terug. Ik meen dat ik van 82 kg naar 88 kg gegaan ben toen.
Dat viel destijds ook wel weer mee.Ik praat over 3-4 jaar terug. Ik meen dat ik van 82 kg naar 88 kg gegaan ben toen.
Kgs zeggen niet veel
Ben nu ook 5kg zwaarder dan voor mn bulk kuur maar ik eet ook veel meer
Gewicht zegt mij ook niet echt veel meer, dat is meer als beginner leuk.
Je kan beter in de spiegel kijken en/of af en toe eens een meetlintje erbij pakken.
Gewicht zegt mij ook niet echt veel meer, dat is meer als beginner leuk.
Je kan beter in de spiegel kijken en/of af en toe eens een meetlintje erbij pakken.
Verder opzich wel met je eens maar ik zie van mezelf moeilijk of ik nou groter word of niet en m'n vriendinnetje geloof ik er nooit op
Dan is wegen wel leuk.
Jij heb wel meer last van dit soort opmerkingen hè?
Op het moment dat iemand je tegenspreekt, begin je helemaal nare gevoelens te krijgen blijkt.