MuscleMeat

Wat is jouw film top 3 ?

Trouwens die Steven Seagal films die er de laatste weken voor waren op veronica waren ook erg vermakkelijk. :roflol:

ken er zoveel

1. Boondog Saints
2. 4 Brothers
3. Aliën 2

4. The Grudge

confiance zei:
1. Boondog Saints2. 4 Brothers
3. Aliën 2

4. The Grudge

Heel veel mensen spellen deze titel verkeerd, het is namelijk Boondock Saints. Ik krijg soms de indruk dat mensen deze film noemen omdat het een cultfilm is, maar hem niet gezien hebben (ik doel nu niet specifiek op jou confiance)

Om boondock saints nou cult te noemen? Ik vind het gewoon een actiefilm met wat leuke humor die lekker weg kijkt. Ik vind hem ook nogal behoorlijk overrated door iedereen. Zo ongelofelijk vet was hij nou ook weer niet.

Rob G zei:
Om boondock saints nou cult te noemen? Ik vind het gewoon een actiefilm met wat leuke humor die lekker weg kijkt. Ik vind hem ook nogal behoorlijk overrated door iedereen. Zo ongelofelijk vet was hij nou ook weer niet.

Ik meende echt dat hij 'officieus' tot de cult films wordt gerekend (zoals Pulp Fiction, Resevoir Dogs, lost in translation, eternal sunshine of the spotless mind)

Rob G zei:
Ik vind hem ook nogal behoorlijk overrated door iedereen. Zo ongelofelijk vet was hij nou ook weer niet.
Om maar eens een overrated top 3 te maken (onverminderd de entertainmentwaarde):
1; Scarface
2; American History X
3; LOTR

waarbij de eerste 2 nog wel vette films zijn, is de laatste zonder meer k*t. Die hype eromheen :no:

ZoutZak zei:
Om maar eens een overrated top 3 te maken (onverminderd de entertainmentwaarde):
1; Scarface
2; American History X
3; LOTR

waarbij de eerste 2 nog wel vette films zijn, is de laatste zonder meer k*t. Die hype eromheen :no:

AMX Overschat ? ? ? Hij is vrij onbekend bij de meeste mensen.

LOTR heb nog nooit het 1ste deel kunnen uitkijken begint me al snel te vervelen heb nooit gesnapt wat mensen erin zien nuja ik ben dan ook niet z'n van van overdreven sci-fi/Fantasy films.

Scarface moet zowat de meest overschatte film van de geschiedenis zijn maar het blijft een goeie film.

Santino88 zei:
Scarface moet zowat de meest overschatte film van de geschiedenis zijn maar het blijft een goeie film.

Trouwens raar dat fans van dergelijke films meestal parels als Carlito's Way & Donnie Brasco over het hoofd zien. (om in de Pacino branche te blijven)

niemand heeft deze genoemd.

op nummer 1 staat bij mij.

1 long kiss goodnight zeker 30 keer gezien met samuel l jackson en gina davis

2 matrix 1 zeker 20 keer gezien

3 ja wel daar komtie de enige echte pulp fiction

Santino88 zei:
AMX Overschat ? ? ? Hij is vrij onbekend bij de meeste mensen.
allereerst is hij wel degelijk bekend bij een breed publiek, op elke filmsite krijgt hij bijzonder veel reacties en votes. Maar dat te maken heeft met de vraag of hij overgewaardeerd is... Ik denk dat het vooral de expliciete en controversiele geweldsscenes nogal wat indruk maakt op veel mensen, verder vind ik de film aardig, maar nergens geweldig.

ZoutZak zei:
allereerst is hij wel degelijk bekend bij een breed publiek, op elke filmsite krijgt hij bijzonder veel reacties en votes. Maar dat te maken heeft met de vraag of hij overgewaardeerd is... Ik denk dat het vooral de expliciete en controversiele geweldsscenes nogal wat indruk maakt op veel mensen, verder vind ik de film aardig, maar nergens geweldig.

Wat op mij indruk maakt is hoe realistisch de ontwikkeling van Derek verloopt. En ook hoe Norton hem neerzet.

Mans zei:
Wat op mij indruk maakt is hoe realistisch de ontwikkeling van Derek verloopt. En ook hoe Norton hem neerzet.
Norton speelt wel overtuigend, maar het was allemaal zo voorspelbaar en welhaast moralistisch naar het einde toe.

ZoutZak zei:
Norton speelt wel overtuigend, maar het was allemaal zo voorspelbaar en welhaast moralistisch naar het einde toe.

Vond ik wel meevallen. Het werd gewoon heel duidelijk dat ze ergens voor stonden waar ze nooit echt in hebben geloofd. Erg true to life.

Heel simpel 3 goede misdaad mafia toppers:

Numero uno blijft: The Godfather (1,2,3)
Numero dos is: Scarface
Numero tres mag zijn: Blood In, Blood Out

Alle 3 aanraders, goede verhalen en geen stom gescheld en alles wordt verrot geknalt waarna de held altijd wint en met het meissie ervandoor gaat.... *crappp*

Iemand The Machinist al gezien?

Naast Lock, stock..., Snatch, Resevoir dogs, Pulp fiction, Butterfly effect, American Beauty, Fear&Loading.. (super rol van Johnny Depp), The Game, American Psycho, Donnie Darko, Lost in Translation vind ik A Bronx Tale en Monstersball ook goed.

Klassiekers zijn natuurlijk Jaws en Rocky (beide eerste versie).
Face off is ook tof, maar alleen als Nickolas Cage uit zijn naad gaat: "I'm Caster Troy!!!" schitterend!

Scarface
Devil's advocate
Reservoir Doggs

1. American his X
2. Matrix
3. Scarface
4. Godfather 1
5. American beaty

zijn zo de 1e 5 die me te binnen schieten zou geen moeite hebben om een top 50 te maken , maarja daar word niet om gevraagd :S;)

Terug
Naar boven