Omni20
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 76
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
confiance zei:1. Boondog Saints2. 4 Brothers
3. Aliën 2
4. The Grudge
Rob G zei:Om boondock saints nou cult te noemen? Ik vind het gewoon een actiefilm met wat leuke humor die lekker weg kijkt. Ik vind hem ook nogal behoorlijk overrated door iedereen. Zo ongelofelijk vet was hij nou ook weer niet.
Om maar eens een overrated top 3 te maken (onverminderd de entertainmentwaarde):Rob G zei:Ik vind hem ook nogal behoorlijk overrated door iedereen. Zo ongelofelijk vet was hij nou ook weer niet.

ZoutZak zei:Om maar eens een overrated top 3 te maken (onverminderd de entertainmentwaarde):
1; Scarface
2; American History X
3; LOTR
waarbij de eerste 2 nog wel vette films zijn, is de laatste zonder meer k*t. Die hype eromheen![]()
Santino88 zei:Scarface moet zowat de meest overschatte film van de geschiedenis zijn maar het blijft een goeie film.
allereerst is hij wel degelijk bekend bij een breed publiek, op elke filmsite krijgt hij bijzonder veel reacties en votes. Maar dat te maken heeft met de vraag of hij overgewaardeerd is... Ik denk dat het vooral de expliciete en controversiele geweldsscenes nogal wat indruk maakt op veel mensen, verder vind ik de film aardig, maar nergens geweldig.Santino88 zei:AMX Overschat ? ? ? Hij is vrij onbekend bij de meeste mensen.
ZoutZak zei:allereerst is hij wel degelijk bekend bij een breed publiek, op elke filmsite krijgt hij bijzonder veel reacties en votes. Maar dat te maken heeft met de vraag of hij overgewaardeerd is... Ik denk dat het vooral de expliciete en controversiele geweldsscenes nogal wat indruk maakt op veel mensen, verder vind ik de film aardig, maar nergens geweldig.
Norton speelt wel overtuigend, maar het was allemaal zo voorspelbaar en welhaast moralistisch naar het einde toe.Mans zei:Wat op mij indruk maakt is hoe realistisch de ontwikkeling van Derek verloopt. En ook hoe Norton hem neerzet.
ZoutZak zei:Norton speelt wel overtuigend, maar het was allemaal zo voorspelbaar en welhaast moralistisch naar het einde toe.
Jep, aardige film! check out filmtopic.Lobsterboy zei: