MuscleMeat

Wat is jouw film top 3 ?

1. Natural Born Killers
2. The Godfathers (Trilogie)
3. Barfly

the Passion of Christ !!;)

........en die dan 3 maal kijken!!:D :D :D

1: Matrix 1
2: Forrest Gump
3: The Shawshank Redemption

Big_T zei:
Over point break: ik vind geen '83 versie en deze heeft 'slechts' 6.5 of imdb van '91 http://www.imdb.com/title/tt0102685/

Idd is uit 91, heb me vergist.
De film gaat over bankovervallers die zich verkleden
als ex-presidenten.
Ze zijn surfers en de underagenten ( oa kuanu reeves)
proberen ze te klissen door te integreren in hun surferscultuur.
Echt goede film die goed in mekaar zit en harde actie.

1. Apocalypse now, the redux
2. Cicade de deus
3. Amores perros

The lumberjack zei:
1 : Nico
2 : Four Brothers
3 : lock,stock and two smoking barrels

Ik snap nog steeds niet dat mensen die als 'beste' film kunnen hebben.. Het verhaaltje is leuk, maar al zo vaak voorbij gekomen... Een film moet voor mij nieuw zijn, anders dan de rest

guardian zei:
1. Apocalypse now, the redux
2. Cicade de deus
3. Amores perros

verder ook nog de moeite waard; alle Tarantino's, Godfather 1, matrix, oldboy (subliem), Scarface, Fear and loathing in Las Vegas, Natural born killers, American psycho en The texas chainsaw massacre, director's cut

Iemand "Fargo" al eens gezien btw; überfilm

Cidade de deus is in ieder geval een film die wel in mijn top 3 zit. Voor de rest zou ik het echt niet weten. Vindt niemand hier Schindler's list goed trouwens?

Shindler's list vind ik te veel "goedkoop" sentiment hebben. Een joodse filmmaker die teert op de holocaustgevoelens door de meest gruwelijke aspecten te belichten. De acteerprestatie van Ralph Fiennes is wel meesterlijk

Die film is imo te simpel, net zoals alle films van Spielberg muv Artificial intelligence wat eigenlijk een project van Kubrick was. Kubrick was echter wel een geniale knakker imo

black rush zei:
Man on Fire ( nog niet gehoord ??? )
Pulp Fiction
American History X

En Apocalypse Now is ook wel leuk ( ik heb wel alleen de redux gezien, ik weet niet wat erbij geplakt is )

Vorige week nog gezien.... ik moet echt noooit huilen om films, maar bij deze moest ik toch even een klein traantje wegpinken :cool: Kan me ook goed voorstellen dat je dan het heft in eigen handen neemt en ze allemaal stuk voor stuk persoonlijk afmaakt. Vooral de scene met Denzel en de moeder van het meisje, waarin ze hem groen licht geeft.
Knap staaltje acteerwerk van Denzel Washington!

Volgens mij ook op ware gebeurtenissen gebaseerd. Kan iemand hier dit bevestigen??

BassD zei:
Vorige week nog gezien.... ik moet echt noooit huilen om films, maar bij deze moest ik toch even een klein traantje wegpinken :cool: Kan me ook goed voorstellen dat je dan het heft in eigen handen neemt en ze allemaal stuk voor stuk persoonlijk afmaakt. Vooral de scene met Denzel en de moeder van het meisje, waarin ze hem groen licht geeft.
Knap staaltje acteerwerk van Denzel Washington!

Volgens mij ook op ware gebeurtenissen gebaseerd. Kan iemand hier dit bevestigen??

Erg mooie film idd, fijn camerawerk ook.

Is gebasseerd op een boek.

• Topic Starter Topic Starter
ik hoor erg vaak scareface, maar niemand over blow terwijl het bijna dezelfde films zijn. Enige verschil is de aard van de personages.....

pk zei:
ik hoor erg vaak scareface, maar niemand over blow terwijl het bijna dezelfde films zijn. Enige verschil is de aard van de personages.....
Lees eens goed, ik had blow in me lijstje staan:D Lijken misschien wel opelkaar, maar vond scarface stukken minder. Is trouwens tekoop bij blokker voor 5euri:D

Vindt niemand hier Schindler's list goed trouwens?
Nog niet gezien, heb hem wel besteld, komt deze week binnen:D

pk zei:
En Terminator is hetzelfde als Rambo....? Allebij actiefilms en enkel de aard van de personages verschilt!

:D

ZoutZak zei:
En Terminator is hetzelfde als Rambo....? Allebij actiefilms en enkel de aard van de personages verschilt!

:D

Whaha precies bro! Enige gelijkenis is dat er allebei dope in voor komt.

Terug
Naar boven