- Waardering
- 3.208
Over point break: ik vind geen '83 versie en deze heeft 'slechts' 6.5 of imdb van '91 http://www.imdb.com/title/tt0102685/
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Big_T zei:Over point break: ik vind geen '83 versie en deze heeft 'slechts' 6.5 of imdb van '91 http://www.imdb.com/title/tt0102685/
Peoples zei:HUH??
Je maakt een grapje zeker?
Trainspotting
Scarface
En SNOWwhite zul je bedoelen...![]()
The lumberjack zei:1 : Nico
2 : Four Brothers
3 : lock,stock and two smoking barrels
guardian zei:1. Apocalypse now, the redux
2. Cicade de deus
3. Amores perros
black rush zei:Man on Fire ( nog niet gehoord)
Pulp Fiction
American History X
En Apocalypse Now is ook wel leuk ( ik heb wel alleen de redux gezien, ik weet niet wat erbij geplakt is )
Kan me ook goed voorstellen dat je dan het heft in eigen handen neemt en ze allemaal stuk voor stuk persoonlijk afmaakt. Vooral de scene met Denzel en de moeder van het meisje, waarin ze hem groen licht geeft. BassD zei:Vorige week nog gezien.... ik moet echt noooit huilen om films, maar bij deze moest ik toch even een klein traantje wegpinkenKan me ook goed voorstellen dat je dan het heft in eigen handen neemt en ze allemaal stuk voor stuk persoonlijk afmaakt. Vooral de scene met Denzel en de moeder van het meisje, waarin ze hem groen licht geeft.
Knap staaltje acteerwerk van Denzel Washington!
Volgens mij ook op ware gebeurtenissen gebaseerd. Kan iemand hier dit bevestigen??
Lees eens goed, ik had blow in me lijstje staanpk zei:ik hoor erg vaak scareface, maar niemand over blow terwijl het bijna dezelfde films zijn. Enige verschil is de aard van de personages.....
Lijken misschien wel opelkaar, maar vond scarface stukken minder. Is trouwens tekoop bij blokker voor 5euri

En Terminator is hetzelfde als Rambo....? Allebij actiefilms en enkel de aard van de personages verschilt!pk zei:ik hoor erg vaak scareface, maar niemand over blow terwijl het bijna dezelfde films zijn. Enige verschil is de aard van de personages.....

guardian zei:1. Apocalypse now, the redux
2. Cicade de deus
3. Amores perros
ZoutZak zei:En Terminator is hetzelfde als Rambo....? Allebij actiefilms en enkel de aard van de personages verschilt!
![]()