XXL Nutrition

Wat is jouw ideale maaltijd voor het slapen gaan??

Een milkshake vanille, een Ah excelent kalkoengebraad en een pak Scholiertjes.

ik dacht net even

eey laat ik even creatief doen.

hebben we suiker stroop gekregen met kerstpakket

stond ook lekker in yoghurt enzo

dus ik daht hmmm

even in me kwark doen

NOU WAT LEKKER

heb 1hap gehad en toen weg geflikkerd

4 boterhammen
halve liter melk
zakje chips

500gr magere kwark,banaan en noten

-500 gr kwark
-200 gr ananas
-30 gr Eiwitten

- 500 gr magere kwark
- 25 gr whey

Cut: 50gr casseine of blik tonijn.
Bulk: 500gr magere kwark met koffie lepel honing.

was tonijn, maar verkopen ze niet meer bij de aldi, ander merk nu en ik ben nou eenmaal een zeikerd, dus nu 10gram(klein handje) cashewnoten+3 ei eiwitten ofzo, en soms niks
als ik om 22:00 300gram kip eet heb ik wel genoeg om de nacht door te komen dacht ik zo

Geen tonijn meer bij de aldi?

Ik kan niet meer eten voor ik ga slapen, want dan heb ik de hele nacht maagpijn. Maar is toch niet belangrijk, eet tijdens de dag al meer dan genoeg.

Hmm is dat niet een beetje onderschat? 's nachts heb je toch ook je eiwitten nodig?

Hmm is dat niet een beetje onderschat? 's nachts heb je toch ook je eiwitten nodig?

want zonder eiwitten ga je dood?

de eiwit afgifte van je laatste maaltijd duurt vaak nog zo lang, dat het vaak maar hele korte tijd is dat je "zonder eiwit" zit.

Daar gaan we weer, heb daarstraks nog in een ander topic de voeding van de Spartaanse hoplieten besproken. Deze mensen aten 1 keer per dag en kauwden voor de rest op ajuinen. De Spartanen hadden nochthans een training die geen van ons ooit zou kunnen volgen, en dit van kindsaf aan.
Het is wat je eet tijdens de GANSE dag dat telt, mijn laatste maaltijd is rond 20u30 en dat is goed genoeg.
BBers zijn toch geen baby's? Want sorry, soms lijkt het er wel wat op!

ongekende substantie van 100 gram maar 8000 kcall hoef je bitter weinig moeite te doen om hard te bulken ^^

Amai een pluim voor zij die zich zo strak aan hun eetschema kunnen houden. zoveel gram van dit en zoveel van dat... daar heb ik de discipline niet voor... :(

Amai een pluim voor zij die zich zo strak aan hun eetschema kunnen houden. zoveel gram van dit en zoveel van dat... daar heb ik de discipline niet voor... :(

tja is k*t idd, 500gram friet, 250gram frikandel, en 245 gram appelmoes...je moet er wat voor over hebben :(

Ja elke dag 70 cl Glenfiddich whisky drinken valt mij ook enorm zwaar. Maar ik blijf volhouden!

500gr kwark met of wat honing of wat whey doorheen voor de smaak.

en een handje cashew noten, mochten de cashew noten op zijn omdat iemand anders zich hier ook aan heeft laten gaan in huis neem ik er nog een omega 3-6-9 capsule bij.

500 gr De Zaanse Hoeve van de AH (51% magere kwark, 49% magere yoghurt).

en dan 2 omega 3 caps erbij. dat is 2 gram geloof ik, is dit voldoende ?

Terug
Naar boven