MuscleMeat

Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...?

Bezoekers in dit topic

Ik ben nog maar kort bezig, dus sowieso nog geen potentieel gebruiker, maar wil het ook nooit gaan doen. Volgende redenen:

1. Ik sport op hoog niveau, als ik aas ga gebruiken, is doping, dus kan ik het wel schudden.
2. Ik wil zoveel mogelijk uit mijn lichaam halen. Dit betekent dus niet dat ik zoveel mogelijk uit mijn lichaam + een spuit wil halen. Ik wil gewoon mijn lichaam tot het uiterste brengen.
3. Al te zwaar moet ik niet worden. Doe parkour, dus funest voor mijn knieen als ik nu naar de 120+ kg ga.
4. De status:D al is het alleen maar voor mijn eigen ego, dat wat ik heb bereikt, zonder aas heb gedaan.

Wat ik dan zelf weer tegen dat laatste punt in te brengen heb:
Je gaat toch ook niet slecht blijven eten, om te kunnen zeggen: Kijk wat ik heb bereikt zonder goed voedingsschema. Waarom leg je die grens tussen supplementen en aas en niet al voor de supplementen of de voeding?
 
AAS is niet mijn ding, ook niet nodig voor mij.
Geef mij hooguit wat vitaminepillen en een whey shake dat is genoeg :P
 
Mijn motivatie atm om natural te zijn is dat ik het gevoel heb dat ik nog lang niet op mijn ´´natuurlijke top´´ ben, mijn eten nog zoveel beter kan samen met mijn slaap en dus er nog helemaal niet aan toe ben. Daarnaast schijt ik ook best in me broek om me hormoonhuishouding in de war te schoppen, al is het effect wel kicken :-#.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven