kalosse
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben en blijf naturel omdat het voor mij ideale lichaam te behalen is zonder AS. Daarbij wegen de gezondheidsrisico's niet op tegen de massa winst. Nóg een reden is dat ik graag van wat bier enzo op zn tijd hou, en dit wil ik niet laten voor de sport.

Dan kan je beter injecteren. Veel minder belastend voor je lever.
Iedereen moet zijn eigen dingen zelf weten...maar zolang je met verstand gebruikt zal het je gezondheid niet (permanent) schaden. Ik weet gewoon heel zeker dat er heel veel naturel blijven omdat ze weten/denken dat anderen geen respect voor je hebben als je zegt dat je gekuurt hebt. En denk je dat gebruikers nooit een biertje pakken? Hahaha even wakker worden... van de +40 weken van het jaar die ik niet kuur drink ik er toch heel wat![]()

Iedereen moet zijn eigen dingen zelf weten...maar zolang je met verstand gebruikt zal het je gezondheid niet (permanent) schaden. Ik weet gewoon heel zeker dat er heel veel naturel blijven omdat ze weten/denken dat anderen geen respect voor je hebben als je zegt dat je gekuurt hebt. En denk je dat gebruikers nooit een biertje pakken? Hahaha even wakker worden... van de +40 weken van het jaar die ik niet kuur drink ik er toch heel wat![]()
Feit is ook wel dat ik in de overige 40 weken zo goed als niet meer groei...maar dat is voor mij geen probleem.Dan kan je beter injecteren. Veel minder belastend voor je lever.

En geloof mij...je kan gerust af en toe en lekker zuipen als je kuurt (in de +40 weken van het jaar dat je niet kuurt dus). Niemand gaat mij zeggen dat ik het niet goed doe en er zijn genoeg weken dat ik helemaal lam ben![]()
Maar als het echt zo is dat je om de 40 weken kuurt, en tussentijds in die naturel periodes ook flink los gaat, verlies je dan niet een aanzienlijk deel van die gekuurde massa tegen die tijd dat je weer 40 weken verder bent?
Mijn ervaring is dat partydrugs (sos, E, pep) en zuipen toch echt een aanslag zijn op je massa. En dan heb ik het nog niet eens over massa die met ondersteuning van AS is gewonnen.