Fitness Seller

Wat is volgens jullie de beste massabouwer van a.s.

Bezoekers in dit topic

Je bent er aardig in thuis voor een dame.
 
En je bent er helemaal in thuis voor een dame van 19... ;)

Waarom valt de keuze trouwens op die oxy i.p.v. tren ?
 
djcapricorn zei:
Waarom valt de keuze trouwens op die oxy i.p.v. tren ?

inderdaad, ik vind tren toch een stuk gezonder dan oxy hoor, oxy is dan wel een betere massabouwer, als je tenminste van een waterballet houdt :D

gebruik nu tren/test/proviron, 0,0 vocht ;)
 
oxy LIJK je meer massa te krijgen. Totdat het vocht van je kuur weggaat.

2 kuurtjes terug had ik een kickstart van 100 mg oxy. in 8 dagen tijd 7 KG zwaarder. Dus dat is allemaal vocht!!
 
djcapricorn zei:
En je bent er helemaal in thuis voor een dame van 19... ;)

Waarom valt de keuze trouwens op die oxy i.p.v. tren ?

Haha ja goed he, nou het zit zo studeer nu voeding, kan dan sportdietiste worden, wil daarnaast ook cursussen fitness etc doen, en a.s. vind ik interressant (ook omdat het veel met bb te maken heeft).
Met deze info vooral de voeding en sport info wil ik later sporters gaan begeleiden.
Dus geef ik advies aan mijn vriend en nog wat andere vrienden omdat ik merk dat 90% van de gebruikers maar wat doen, wat ze via via horen. En ik vind dat je als je a.s. gebruikt dat je het wel goed moet doen.

-- het advies is btw vaak gebasseerd op jullie info, dus ik leer hier ook veel --


Maarja dat is bijzaak... Ik koos voor oxy i.p.v. tren omdat ik dacht dat oxy meer een massabouwer was dan tren. Ik dacht dat tren meer was om hard te worden en definitie te tonen. Maar Ikke heeft gelijk, en daar had ik even niet aan gedacht, dat je van oxy vooral vocht vast houdt.
 
Ja, mensen halen de weegschaal massa toename en Vet vrije massa (-vocht) toename wel eens door elkaar.

Ik zelf vind oxy in de winter niet zo erg, om een plofkop te hebben.
Maar aangezien het nog zomer is, is het denk ik wel fijner om iets minder michelin mannetje te zijn.

Tren is inderdaad ook voor hard worden en definitie als het gebruikt worden tijden het cutten. (meestal dan in combi met test prop en winstrol depot).

Maar tren is ook uitermate geschikt voor bulken. Zeker de kracht gains zijn aangenaam.
 
Vraagje? Je schrijft dat je vriend al vaak deca heeft gebruikt en nu massa wil pakken. Deca heeft een sterkere anabolische werking als al die test en oxy rommel die ze hier aanprijzen. Als hij nu nog massa wil pakken terwijl hij al VAAK deca heeft gehad dan denk ik of hij heeft nep deca gehad aangezien hij nog geen massa heeft of hij heeft gewoon geen aanleg om te groeien(slecht eetpatroon, training etc.) ....Als het het tweede betreft...waarom kuur je dan???
 
Laatst bewerkt:
franky zei:
Deca heeft een sterkere anabolische werking als al die test en oxy rommel die ze hier aanprijzen.

Test is absoluut geen rommel. Zeker niet in vergelijking met deca.
 
IKKE zei:
Test is absoluut geen rommel. Zeker niet in vergelijking met deca.

helemaal mee eens... test is naar mijn mening de basis van iedere massa kuur..
 
franky zei:
Vraagje? Je schrijft dat je vriend al vaak deca heeft gebruikt en nu massa wil pakken. Deca heeft een sterkere anabolische werking als al die test en oxy rommel die ze hier aanprijzen. Als hij nu nog massa wil pakken terwijl hij al VAAK deca heeft gehad dan denk ik of hij heeft nep deca gehad aangezien hij nog geen massa heeft of hij heeft gewoon geen aanleg om te groeien(slecht eetpatroon, training etc.) ....Als het het tweede betreft...waarom kuur je dan???


Hij heeft al vaker deca gebruikt ja, hij is ongeveer 10 jaar geleden begonnen met gebruiken maar heeft dit helaas niet altijd bij gehouden, soms was hij jaren goed bezig maar is er ook wel is een jaartje tussenuit geweest.
Massa heeft hij al maar hij wil meer massa. Eetpatroon en training zijn de laatste tijd erg aangepast (sinds ik hem heb leren kennen). Hij eet en traind nu dus goed, maar wil meer massa.

en nog iets... ook al heb je vaak deca gebruikt (of andere a.s.) je zal er toch mee door moeten blijven gaan want als je helemaal stopt met de a.s. en alleen goed blijft eten en trainen heb je het volgens mij voor een groot deel voor niets gedaan. :o :(
 
franky zei:
Vraagje? Je schrijft dat je vriend al vaak deca heeft gebruikt en nu massa wil pakken. Deca heeft een sterkere anabolische werking als al die test en oxy rommel die ze hier aanprijzen. Als hij nu nog massa wil pakken terwijl hij al VAAK deca heeft gehad dan denk ik of hij heeft nep deca gehad aangezien hij nog geen massa heeft of hij heeft gewoon geen aanleg om te groeien(slecht eetpatroon, training etc.) ....Als het het tweede betreft...waarom kuur je dan???


deca mag dan wel anabol zijn, je hebt ook androgenen in je kuur nodig voor een synerginetische werking, zodat je spullen het best tot hun recht komen.
zoals de TS al aangaf heeft haar vriend meerdere malen deca gebruikt maar er geen test of iets dergelijks bij gebruikt, hierdoor zijn de te behalen gains waarschijnlijk weggebleven!!
 
IKKE zei:
Test is absoluut geen rommel. Zeker niet in vergelijking met deca.
:rolleyes: Yeah right in vergelijking met test is deca rommel!!! Deca heeft een sterkere anabolische waarde als testo wat dus betekent dat het betr massa bouwt tevens heeft test in vergelijking met deca een velere hogere androgene werking wat dus op heftigere bijwerkingen duidt!! En aangezien ze advies vraagt over iemand die al vaker deca heeft gebruikt en nu nog massa wil bouwen zou ik geen testo aanraden als de deca al niet werkt!!

Maar goed aangezien ze hier op het forum zo aan de test verslingerd zijn:

Allemaal aan de test!! :bow:
 
Inderdaad aan de test,ga jij je huiswerk nou maar eerst doen want die slome theorietjes van jou werken in de praktijk heel anders namelijk.
 
G21 zei:
deca mag dan wel anabol zijn, je hebt ook androgenen in je kuur nodig voor een synerginetische werking, zodat je spullen het best tot hun recht komen.
zoals de TS al aangaf heeft haar vriend meerdere malen deca gebruikt maar er geen test of iets dergelijks bij gebruikt, hierdoor zijn de te behalen gains waarschijnlijk weggebleven!!


??? Ow dus vrouwen die kuren moeten ook zwaar aan de test samen met de primo om alles het beste tot hun recht te laten komen!!! En in wedstrijd voorbereiding zeker ook zwaar aan de test en oxy want androgenen heb ik nodig om mijn kuur tot zijn recht te laten komen!! Zal ik lekker scherp worden!!
Onzin!
 
Maar goed aangezien ze hier op het forum zo aan de test verslingerd zijn:

Allemaal aan de test!! :bow:[/QUOTE]

hihi Franky je hebt wel lef in je eentje tegen alle anderen hier ;) :coolnana:
 
Testo zei:
Inderdaad aan de test,ga jij je huiswerk nou maar eerst doen want die slome theorietjes van jou werken in de praktijk heel anders namelijk.

Whahaha nou ja dan zal dat dan wel alleen voor mij gelden!! Van mijn eerste kuurtje deca kwam ik 12 kilo aan!! en dat was dus alleen deca...dus niks huiswerk.
 
Wie heeft het hier nou over een wedstrijdvoorbereiding?

Wie heeft het over scherp worden?

We hebben het over bulken hier .......maarre je weet zo goed te vertellen hoe het NIET moet dus vertel dan ook effe gelijk hoe het wel moet volgens jou dan?
 
BB-girl zei:
Maar goed aangezien ze hier op het forum zo aan de test verslingerd zijn:

Allemaal aan de test!! :bow:

hihi Franky je hebt wel lef in je eentje tegen alle anderen hier ;) :coolnana:[/QUOTE]

Nou ja ik wil je gewoon eerlijk advies geven. Iedereen praat hier gewoon altijd over hoe goed test is enzo. Ik ben een groot voorstander van deca voor massa zonder bijwerkingen. Maar goed aangezien al deze jongens die testo aanrpijzen er beter uitzien als mij is het aan jou om te doen wat je wil.
 
franky zei:
Whahaha nou ja dan zal dat dan wel alleen voor mij gelden!! Van mijn eerste kuurtje deca kwam ik 12 kilo aan!! en dat was dus alleen deca...dus niks huiswerk.

Ach jeetje......meneer heeft het over zn eerste kuurtje en nu staat dat dus meteen model voor alle volgende kuren?

Topicstarter geeft toch duidelijk aan wat de bedoeling is?

Welk deel is nou zo moeilijk te begrijpen voor je?
 
franky zei:
Maar goed aangezien al deze jongens die testo aanrpijzen er beter uitzien als mij is het aan jou om te doen wat je wil.

Hmm,het jochie kan inhoudelijk weinig meer toevoegen dus gooit het er maar op dat hij er beter uitziet dan ons.....

DAT VRAAGT OM FOTO'S ,slappe ouwehoer!!!!
 
Back
Naar boven