XXL Nutrition

Wat is volgens jullie de beste massabouwer van a.s.

Bezoekers in dit topic

franky zei:
hihi Franky je hebt wel lef in je eentje tegen alle anderen hier ;) :coolnana:

Nou ja ik wil je gewoon eerlijk advies geven. Iedereen praat hier gewoon altijd over hoe goed test is enzo. Ik ben een groot voorstander van deca voor massa zonder bijwerkingen. Maar goed aangezien al deze jongens die testo aanrpijzen er beter uitzien als mij is het aan jou om te doen wat je wil.[/QUOTE]
eerlijk advies is mooi, maar zorg dan dat het onderbouwd en juist is...
volgens jou theorie dus zijn alle wedstrijd atleten ook fout? waarom gebruiken die nou test? :rolleyes:
 
De eerste kuur is niet te vergelijken met die er na komen.
 
IKKE zei:
De eerste kuur is niet te vergelijken met die er na komen.


nee dat weet ik ook wel, ze vraagt toch wat de beste massa bouwer is. IK vind deca
 
Testo zei:
Ach jeetje......meneer heeft het over zn eerste kuurtje en nu staat dat dus meteen model voor alle volgende kuren?

Topicstarter geeft toch duidelijk aan wat de bedoeling is?

Welk deel is nou zo moeilijk te begrijpen voor je?


Ja precies ze vraagt wat de beste massa bouwer is. Ik vind dus deca. Maar jouw mening is natuurlijk het enigste wat telt. zieligerd
 
We kunnen ook gewoon een poll maken :P
Kan iedereen kiezen :P
 
Wie is er nou een zielige kneus hier die over zn eigen fysiek begint?

Jij bent dus de enige wedstrijd BBer die geen test gebruikt en dus moet iedereen maar geen testo meer gebruiken?

Kan je nog wel wat foto's laten zien van mannen die zweren bij test maar dat zijn natuurlijk ook dooie dombo's in jouw ogen?

En je hebt trouwens een aardig vertrokken bek......alleen maar deca gebruikt?

Ik geloof er geen hol van maar het interesseert me ook vrij weinig vd rest.

Voortaan gaan we gewoon op jouw advies af want als we allemaal hetzelfde doen als jij worden we ook zo he?

Alle PM's vanaf nu richting Guru Franky want hij weet het wel....
 
Jongens even rustig aan...

Voor allemnaal is wat te zeggen..net zoals sommige geasten al groeien als ze alleen naar dumbbells kijken en anderen niet aankomen terwijl ze alles goed doen, reageert iedereen ook anders op verschillende middelen...

De een zweert bij deca, de ander bij test etc...

grt. Rico
 
Testo zei:
Wie is er nou een zielige kneus hier die over zn eigen fysiek begint?

Jij bent dus de enige wedstrijd BBer die geen test gebruikt en dus moet iedereen maar geen testo meer gebruiken?

Kan je nog wel wat foto's laten zien van mannen die zweren bij test maar dat zijn natuurlijk ook dooie dombo's in jouw ogen?

En je hebt trouwens een aardig vertrokken bek......alleen maar deca gebruikt?

Ik geloof er geen hol van maar het interesseert me ook vrij weinig vd rest.

Voortaan gaan we gewoon op jouw advies af want als we allemaal hetzelfde doen als jij worden we ook zo he?

Alle PM's vanaf nu richting Guru Franky want hij weet het wel....

Jonge ze vraagt toch wat de beste massa bouwer is. Als je er niet tegen dat andere JOUW mening niet delen moet je niet replyen.
 
En waar zijn jouw fotos dan....testomonster
 
Testo zei:
Kan je nog wel wat foto's laten zien van mannen die zweren bij test maar dat zijn natuurlijk ook dooie dombo's in jouw ogen?


Nee dat ben jij alleen!!
 
franky zei:
??? Ow dus vrouwen die kuren moeten ook zwaar aan de test samen met de primo om alles het beste tot hun recht te laten komen!!! En in wedstrijd voorbereiding zeker ook zwaar aan de test en oxy want androgenen heb ik nodig om mijn kuur tot zijn recht te laten komen!! Zal ik lekker scherp worden!!
Onzin!

ik heb oxy´s etc, nooit aangeprezen, en net wat navy al zei, ga maar eens aan de test. prop met tren ace. en doe er een aromatase remmer bij, dan kan je er behoorlijk scherp van worden!! ik zeg niet dat deca rotzooi is, alleen zeg ik dat als je het beste van je kuur wilt maken, diverse middelen zult moeten stacken, zowel anabool als androgeen, en dat is geen onzin, dat had je zelf ook kunnen weten!!
en om gelijk de relatie met vrouwen te leggen vind ik ook zwak want daar ging het in deze thread niet om!

:cool:
 
G21 zei:
ik heb oxy´s etc, nooit aangeprezen, en net wat navy al zei, ga maar eens aan de test. prop met tren ace. en doe er een aromatase remmer bij, dan kan je er behoorlijk scherp van worden!! ik zeg niet dat deca rotzooi is, alleen zeg ik dat als je het beste van je kuur wilt maken, diverse middelen zult moeten stacken, zowel anabool als androgeen, en dat is geen onzin, dat had je zelf ook kunnen weten!!
en om gelijk de relatie met vrouwen te leggen vind ik ook zwak want daar ging het in deze thread niet om!

:cool:


Ok maar ik bedoel dan ook 1 stof en niet het stacken...
 
Franky jij ook even rustig aan AUB, we zijn allemaal volwassenen en dit is een discussie forum dus zo gaan we dan ook met elkaar om.

Om weer evn terug naar de basis te gaan..is dit best een rare vraag..bekijk je de middelen mg voor mg dan zou ziets als anavar bovenaan eindigen..

testo in doseringen van 1000 mg/week is heel normaal, deca zit de max rond de 600..primo in 1000 mg per week dan weet je ook niet wat er met je gebeurd...

grt. Rico
 
Navy zei:
Test Oxy Dbol Tren.
Lekker sterk als je die samen stacked :eek:
Waarom zou je eigenlijk Oxy gebruiken, je raakt toch bijna alles kwijt aan het eind van je kuur?
 
Laatst bewerkt:
de aloude test-tegen- deca discussie.....



dejavu ....
 
Oke conclusie van mijn vraag....

Kuurtje gaat bestaan uit met test en tren.

Maar nu de vraag welke test?
en hoeveel raden jullie aan gezien het een combi is?
en moet er nog iets bij van een anti-oestrogeen?
 
BB-girl zei:
Oke conclusie van mijn vraag....

Kuurtje gaat bestaan uit met test en tren.

Maar nu de vraag welke test?
en hoeveel raden jullie aan gezien het een combi is?
en moet er nog iets bij van een anti-oestrogeen?

welke test hangt er vanaf hoe lang degene van plan is te gebruiken. langer dan zes weken zou ik enanthaat aanraden, korter dan zes weken prop.

de hoeveelheden hangt weer van het kuurverleden af en van mijn bovenstaande vraag.

test aromatiseert gemakkelijk naar oestrogeen, tren kan alleen in sommige gevallen rechtstreeks aan de progesteron receptor hechten. deze kans is echter niet zo graag, maar hou er rekening mee dat ieder lichaam anders is. ik denk dat 50 mg proviron ed zal volstaan
 
Hij wil ongeveer 8 weken kuren.

Wat betreft kuurverleden; hij heeft in de afgelopen 10 jaar in jaar 1 t/m5 ongeveer vrij zwaar gekuurd, in jaar 8 heeft hij ook gekuurd en dit jaar heeft hij er ook 2 kuren op zitten.
Ik weet dat het nog al onregelmatig is geweest en daar hoeft dus geen commentaar over te komen. Het plan is om nu met regelmaat te kuren, juist te trainen en goede voeding te gebruiken.
En hij is erg gevoelig voor oestrogeen vorming. Dus de proviron zal zeker nodig zijn.
 
Back
Naar boven