AndroidHealthClinic

Gesloten nog 1 keer

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
PUSH (ok, pecs)

Bankdrukken gaat weer de goede kant op, maar nog steeds minder dan vorig jaar zelfde tijd
10x70kg
8x100kg
8x120kg
3x6x140kg

Standing shoulder presses
8x50kg
8x70kg
3x8x90kg

Matrix chest presses
8x90kg
8,7,6x113kg

Dumbbell flys
12,11,10x25kg

Seated calf raises
6 sets

Cable crunches
3 sets
 
Tot nu toe heb ik alleen strikt getraind, zonder momentum of bonkjes. Vroeger wilde ik nog wel eens flink cheaten met de uitvoering van verschillende oefeningen en dat gaf volgens mij het beste resultaat. Ben nu ruim een jaar blessurevrij en ga er weer eens voorzichtig mee beginnen.
 
Tot nu toe heb ik alleen strikt getraind, zonder momentum of bonkjes. Vroeger wilde ik nog wel eens flink cheaten met de uitvoering van verschillende oefeningen en dat gaf volgens mij het beste resultaat. Ben nu ruim een jaar blessurevrij en ga er weer eens voorzichtig mee beginnen.
Film het maar eens want ik geloof er geen kut van.:o
 
Ik ben 58, heb nog nooit steroïden of zelfs vitaminepillen gebruikt, en ben nog steeds bijna net zo sterk als anabolen en hgh monsters.
 
Biceps thuis

EZ-halter curls
12x lege stang
8x30kg
8x50kg
8x60kg
8x70kg
8x80kg strikt
8x80kg lichte cheat
10x70kg
13x60kg
14x60kg


Morgen in de sportschool: rug (hammer grip om de biceps te ontzien) en triceps, met nadruk op basisoefeningen als T-bars, pulldowns, CGBP en floor triceps extensions. Persoonlijk vind ik dat soort oefeningen productiever dan powerlifts en power cleans.

Back to the basics!

Plan:
-T-bar rows
-dumbbell rows
-pulldowns naar nek
-floor triceps extensions
-behind the head extensions
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Fucking netjes, 80 kg strikt. Ik zag vandaag 2 gasten 60-70 kg curlen, maar dan verre van strikt. :roflol:
 
Ik ben 58, heb nog nooit steroïden of zelfs vitaminepillen gebruikt, en ben nog steeds bijna net zo sterk als anabolen en hgh monsters.

Je traint in dezelfde gym als Conwa toch, snap wel dat je niet wilt filmen (privacy) maar hij heeft je vast wel eens zien trainen denk ik.
 
Ik geloof je trouwens wel, ik zou niet weten waarom je zou liegen. Ook al denk ik dat sommige oefeningen niet zo strikt gaan als je zelf denkt.
 
Je traint in dezelfde gym als Conwa toch, snap wel dat je niet wilt filmen (privacy) maar hij heeft je vast wel eens zien trainen denk ik.

Dank je, ik vind mezelf niet bijzonder sterk. Ik zoek altijd de sportscholen uit waar goede bodybuilders of powerlifters trainen, en dan probeer ik mee te trainen. Volgens mij is Conwa al een tijdje weg bij Olympic in Haarlem. Daar trainen enorme beesten, heb er nog nooit zoveel bij elkaar gezien, een aantal is sterker dan ik. De eigenaar, Ben Peters, was multiple runner up bij de Mr. Holland in de jaren 1980.

Wil best wel filmen maar moet eerst een mobieltje kopen; kan ik meteen een foto op een datingsite zetten (recent gescheiden).
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Dank je, ik vind mezelf niet bijzonder sterk, ik zoek altijd de sportscholen op waar goede bodybuilders of powerlifters trainen. Volgens mij is Conwa al een tijdje weg bij Olympic in Haarlem. Daar trainen enorme beesten, heb er nog nooit zoveel bij elkaar gezien, een aantal is sterker dan ik. De eigenaar, Ben Peters, was multiple runner up bij de Mr. Holland in de jaren 1980.

Wil best wel filmen maar moet eerst een mobieltje kopen; kan ik meteen een foto op een datingsite zetten (recent gescheiden).
Toe maar toe maar, sportschoolabonnementje, gescheiden.. Al je spaargeld in een cabrio en gaan met die banaan? :D
 
Toe maar toe maar, sportschoolabonnementje, gescheiden.. Al je spaargeld in een cabrio en gaan met die banaan? :D

Ik rij motor en ben mijn halve leven ontwikkelingswerker in Afrika geweest: armoedzaaier, haast geen pensioen. Heb onlangs nieuwe motorlaarzen gekocht, moet nog ff sparen voor nieuwe (waterdichte) handschoenen.
 
Laatst bewerkt:
Ik rij motor en ben ben mijn halve leven ontwikkelingswerker in Afrika geweest: armoedzaaier, haast geen pensioen. Heb onlangs nieuwe motorlaarzen gekocht, moet nog ff sparen voor nieuwe (waterdichte) handschoenen.
Aight goed kaal geplukt dus al daar?
 
Ik geloof je trouwens wel, ik zou niet weten waarom je zou liegen. Ook al denk ik dat sommige oefeningen niet zo strikt gaan als je zelf denkt.

Ik denk dat hij ofwel liegt maar waarom zou hij dat doen? Alternatief zou dan idd kunnen zijn dat hij minder strikt is in zijn uitvoering dan hij denkt.

1 filmpje kan veel verduidelijken maar het feit dat hij dat niet post is verdacht. Vooral omdat hij vaak op het forum zit en dus vermoedelijk wel handig met computers is...
 
Dank je, ik vind mezelf niet bijzonder sterk. Ik zoek altijd de sportscholen uit waar goede bodybuilders of powerlifters trainen, en dan probeer ik mee te trainen. Volgens mij is Conwa al een tijdje weg bij Olympic in Haarlem. Daar trainen enorme beesten, heb er nog nooit zoveel bij elkaar gezien, een aantal is sterker dan ik. De eigenaar, Ben Peters, was multiple runner up bij de Mr. Holland in de jaren 1980.

Wil best wel filmen maar moet eerst een mobieltje kopen; kan ik meteen een foto op een datingsite zetten (recent gescheiden).
Als je nagaat dat jij strikt 8x80kg curlt en twee russische beesten genaamd malanichev en Kirill Sarachev maar 8x100kg doen en dan ook nog verre van strikt dan vind ik dat inderdaad verdacht. Zij wegen namelijk ook 160kg+ en jij doet dus niet voor hun onder.

Voor de rest boeien je stats me ook niet, maar je ging een elite level powerlifster bashen om fake weights dus vandaar ben ik wel benieuwd.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Pulldowns naar nek, wijde greep
10x50kg
8x70kg
8x90kg
6x110kg
6x120kg

Pulldowns naar borst, wijde hammer greep
3x8x100kg

Dumbbell rows
3x8x60kg

Triceps floor extensions
15x lege stang
8x30kg
8x50kg
8x60kg
7x65kg
10x60kg

Triceps pushdowns
8x40kg
8x55kg
8x65kg
8x65kg
10x55kg
 
Ik ben 58, heb nog nooit steroïden of zelfs vitaminepillen gebruikt, en ben nog steeds bijna net zo sterk als anabolen en hgh monsters.

Dank je, ik vind mezelf niet bijzonder sterk. Ik zoek altijd de sportscholen uit waar goede bodybuilders of powerlifters trainen, en dan probeer ik mee te trainen.

Wellicht dat ik jouw berichten verkeerd begrijp, maar ik heb altijd het idee dat je redelijk vol bent van jezelf.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven