XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Je bent 25 en kan dat nupas ? ???
    iemand die ik weet niet hoeveel verschillende dingen in zijn lichaam spuit en nog niks noemenswaardigs heeft bereikt die afgeeft op een prima pr van een recreatieve natty lifter.

    upload_2019-3-13_14-39-34.jpeg
     
    Goed pr inderdaad niets mis mee, zijn er maar heel weinig die bodyweight strict press kunnen onder natty lifters, dat is voorlopig mijn doel.
     
    Ik heb wel eens hersenspinsels op papier gezet over virtuele digitale seks, single en multiplayer. Baas wilt er alleen niks mee te maken hebben en zeker geen investeringen doen op dat gebied :(
    ik zie mezelf al naakt zitten op de bank, vive op de harses en goan
     
    ik zie mezelf al naakt zitten op de bank, vive op de harses en goan
    Hoe zou je het vinden als je daarbij je eigen vriendin/ vrouw op afstand kunt "voelen" en vice-versa en/of via een site zou kunnen kiezen voor een dame/man waarmee jij "seks" zou kunnen hebben. Dat je haar niet fysiek zou hoeven te bezoeken maar kunt kiezen via een menu, en afhankelijk van de opgegeven voorkeuren 10-20 minuten (of langer) prive kunt gaan. Alles is mogelijk natuurlijk. Altijd al een knapperd onder een hoofddoek willen doen? Enz. Voor de dames precies hetzelfde. Selecteer een man of vrouw naar keuze en laat je eens verrassen.
     
    Vind vooral het vp waarop hij kuurt belachelijk, zijn stats zijn niet zo slecht imo, ookal kuurt hij heel veel
     
    Vind vooral het vp waarop hij kuurt belachelijk, zijn stats zijn niet zo slecht imo, ookal kuurt hij heel veel
    Het leukste waren aan het begin die berichtjes dat al die meisjes hem aan het checken waren. Ja ze checkten of je geen hartaanval zou krijgen, vetklep!
     
    Is hij een maatje van Schwarzeneggertje ?

    dreamy1 2018 stats B/165kg S/230kg D/260kg hoop in 2019 B/180kg S/260kg d/300kg. en meer vvm

    Lol en dat met kuren:o


    40kg op zijn deadlift in een jaar, eerst zien dan geloven.

    Opzich redelijke stats, als die natty was geweest en geen 100+ kilo woog :lol:
     
    Je bent 25 en kan dat nupas ? ???
    Niet dat ik me gedwongen voel me te verantwoorden, maar hierbij wat achtergrondinformatie.

    Ik heb ~6 jaar lang uberhaupt geen schouders getraind door blessures, sinds een jaartje weer rustig opgepakt en pas sinds 5 weken military press ik. Die 80kg was m'n 10e setje overigens dus denk dat 85/90 er ook wel in zit.
     
    Hoe zou je het vinden als je daarbij je eigen vriendin/ vrouw op afstand kunt "voelen" en vice-versa en/of via een site zou kunnen kiezen voor een dame/man waarmee jij "seks" zou kunnen hebben. Dat je haar niet fysiek zou hoeven te bezoeken maar kunt kiezen via een menu, en afhankelijk van de opgegeven voorkeuren 10-20 minuten (of langer) prive kunt gaan. Alles is mogelijk natuurlijk. Altijd al een knapperd onder een hoofddoek willen doen? Enz. Voor de dames precies hetzelfde. Selecteer een man of vrouw naar keuze en laat je eens verrassen.
    is zeker een markt voor .voor mijn gevoel is de hele beleving anders in emotie dan bv virtueel . Kan er niks aan doen geurtje van mijn vrouw is iets wat ik zou missen bv
     
    Het leukste waren aan het begin die berichtjes dat al die meisjes hem aan het checken waren. Ja ze checkten of je geen hartaanval zou krijgen, vetklep!
    jij mag niet reageren. jouw stats zijn ook zwak. zwakkeling!
     
    Niet dat ik me gedwongen voel me te verantwoorden, maar hierbij wat achtergrondinformatie.

    Ik heb ~6 jaar lang uberhaupt geen schouders getraind door blessures, sinds een jaartje weer rustig opgepakt en pas sinds 5 weken military press ik. Die 80kg was m'n 10e setje overigens dus denk dat 85/90 er ook wel in zit.
    oh okey sorry buddy.
     
    9
    40kg op zijn deadlift in een jaar, eerst zien dan geloven.

    Opzich redelijke stats, als die natty was geweest en geen 100+ kilo woog :lol:
    nou ik wil voor mijn 21e nog 300kg deadlift kunnen halen. maargoed ik deed laatst 2x260kg. komtwel komtwel
     
    Back
    Naar boven