MuscleMeat

Peiling DBB Meet November 2023

Peiling Peiling Welke dag schikt u?

• Totaal stemmers
    21
  • Peiling gesloten .
Ik ook graag trainen + eten 👌🏼

• Topic Starter Topic Starter
Als iedereen die wilt eten het kan door geven vandaag zou top zijn. Morgen ga ik reserveren.

Dus maar met 4 man eten?

We zijn met z'n 4tjes. Wat knus.

Ik reserveer voor 6 man. Indien er mensen bijkomen is er speling. Als er mensen afvallen dan eet ik wel voor 6.

Eigenlijk wel triest he dat dit de 2/3/4de meet is die 2/3 maanden vooraf gepland is en er waars uiteindelijk 2 man komt.
Geeft wel weer een mooie weerspiegeling dat als er daadwerkelijk “iets” gedaan moet worden de meeste afhaken. Delen allemaal dezelfde hobby hier (tenminste 10% hier) en dan 2/3x pj wat trainen en eten is al te veel gevraagd.

Screenshot_20231109_175347_Chrome.jpg

Voila

Eigenlijk wel triest he dat dit de 2/3/4de meet is die 2/3 maanden vooraf gepland is en er waars uiteindelijk 2 man komt.
Geeft wel weer een mooie weerspiegeling dat als er daadwerkelijk “iets” gedaan moet worden de meeste afhaken. Delen allemaal dezelfde hobby hier (tenminste 10% hier) en dan 2/3x pj wat trainen en eten is al te veel gevraagd.

Vind ik ook zonde inderdaad, zoiets is toch hartstikke leuk! Vroeger gingen er veel meer (zelf niet naar een DBB meet geweest maar wel mensen ontmoet zo nu en dan) en tuurlijk is het nu veel rustiger op het forum in het algemeen, maar ver vooraf gepland en toch niet gelukt een grote groep bij elkaar te rapen :(
Jammer.

Terug
Naar boven