AndroidHealthClinic

wat maakt een feest goed, en wat maakt het een flop ?

Bezoekers in dit topic

ok **** die shit, had toch al een idee dat het ging falen. kheb geen starterskapitaal, geen bekendheid, niks. ik dacht ik trommel al mn kennissen op en zeg dat ze zoveel mogelijk vrienden moeten meenemen maar dat gaat gwn niet lukken. ik ga wel klein beginnen hartelijk bedankt nog voor alle tips. ga ik gebruiken als ik ooit zo ver kom :p\

deze kan dicht

De enige mannier waarop jij feestjes kan organiseren is een publiek vinden die voor de dj's komt. Ik zeg maar dubstep/drum&bass, dat is een publiek die naar elke provincie van belgie zou reizen als daar een mooie line-up te zien is. Het enige dat ze daarvoor nodig hebben is een deftige line-up en redelijke inkomprijs. Een andere scene is de hardcore scene (hardcore/punk/metalcore) wat ook een publiek is dat afkomt als er iets te doen is. Ik heb genoeg vrienden gehad die op 15/16/17 jarige leeftijd zo'n optredens organiseerden. Weliswaar in groep meestal. Inkom goedkoop, en veel lokale bands.
Probeer bij jeugdhuizen te zoeken die geven meestal goedkope locaties weg en willen enkel winst op drank waardoor je al makkelijk wat locale dj's of bands kan laten spelen met 1 deftige headliner die je dan zelf betaalt. Maar.. zonder klein kapitaal om mee te beginnen kan je natuurlijk niets hé :p
 
  • Like
Waarderingen: wwe
De enige mannier waarop jij feestjes kan organiseren is een publiek vinden die voor de dj's komt. Ik zeg maar dubstep/drum&bass, dat is een publiek die naar elke provincie van belgie zou reizen als daar een mooie line-up te zien is. Het enige dat ze daarvoor nodig hebben is een deftige line-up en redelijke inkomprijs. Een andere scene is de hardcore scene (hardcore/punk/metalcore) wat ook een publiek is dat afkomt als er iets te doen is. Ik heb genoeg vrienden gehad die op 15/16/17 jarige leeftijd zo'n optredens organiseerden. Weliswaar in groep meestal. Inkom goedkoop, en veel lokale bands.
Probeer bij jeugdhuizen te zoeken die geven meestal goedkope locaties weg en willen enkel winst op drank waardoor je al makkelijk wat locale dj's of bands kan laten spelen met 1 deftige headliner die je dan zelf betaalt. Maar.. zonder klein kapitaal om mee te beginnen kan je natuurlijk niets hé :p
nee ik wilde zegmaar dat kapitaal krijgen dmv voorverkoop. maar als ik dan te weinig voorverkoop moet ik al het geld weer terug gaan geven. ik weet ook niet of ik zoveel mensen van die leeftijdscatogorie kan trekken door een event op facebook ofzo te zetten. jeugdhuizen hebben we hier wel maar dat is allemaal in bebouwde kom, en dat wordt dus overlast. ik denk dat ik gwn met een groep kennisen ga beginnen die dan ook vrienden mogen meenemen. en dan steeds een iets groter feest (reclame dan via mond op mond).
 
Gewoon vrijetijdsmanagement gaan studeren ofzo, dan kan je over aantal jaartjes je eigen feestjes gaan organiseren. Maar aangezien je niet echt een bepaalde voorkeur of liefde voor muziek lijkt te hebben, zelf niet naar veel feesten en/of concerten bent geweest zie ik dit eerlijk gezegt niet zo snel gebeuren.
 
ik denk dat het beter werkt als je eerlijk bent en gewoon aan de meisjes vraagt: "mag ik mn piem0l in je k*t steken?"

hoef je heus geen hele feesten voor te organiseren hoor:)
 
Blote hete wijve benen moete er zijn GVD !!!
 
goedkope drank en genoeg punani maken een feest goed
 
goedkope drank en genoeg punani maken een feest goed

fun fact: iedereen die het woord "punani" ooit in de mond neemt, is maagd en/of homo.

(wetenschappelijk bewezen)
 
fun fact: iedereen die het woord "punani" ooit in de mond neemt, is maagd en/of homo.

(wetenschappelijk bewezen)


Gelukkig dat ik het getypt heb en niet hardop gezegd.
Bedankt zal het onthouden.
 
Gelukkig dat ik het getypt heb en niet hardop gezegd.
Bedankt zal het onthouden.

Waarschijnlijk zat je de zin nog 10x hardop te herhalen omdat je niet uit je woorden kan komen en een beetje faalangst hebt. Dus ben je wel maagd EN gay
 
fun fact: iedereen die het woord "punani" ooit in de mond neemt, is maagd en/of homo.

(wetenschappelijk bewezen)

let me go UH

pu pu nani
pu pu nani
pu pu pu pu nani
 
Waarschijnlijk zat je de zin nog 10x hardop te herhalen omdat je niet uit je woorden kan komen en een beetje faalangst hebt. Dus ben je wel maagd EN gay

Nog even nagekeken speciaal voor jou. 10 oktober is toch echt weegschaal.
En aangezien ik geen drang heb om coïtusuele handelingen te verrichten met "mijn" geslacht, kan ik concluderen dat ik geen homofiel ben.
Maar het geeft niks hoor. Jij kan er ook niks aan doen...
Prettige dag nog.
 
Nog even nagekeken speciaal voor jou. 10 oktober is toch echt weegschaal.
En aangezien ik geen drang heb om coïtusuele handelingen te verrichten met "mijn" geslacht, kan ik concluderen dat ik geen homofiel ben.
Maar het geeft niks hoor. Jij kan er ook niks aan doen...
Prettige dag nog.
beste argument ooit
 
Toch jammer dat het feest niet doorgaat, dikke DBB-meeting daar..:D
 
Toch jammer dat het feest niet doorgaat, dikke DBB-meeting daar..:D
als het goed gaat maak ik wel een dbb only feest. komen vast veel sletjes op af.
 
+muziek
+aankleding
+beveiliging
+18+
+girls die rondlopen door de zaal met flyers / gratis drankjes / tetten voelen etc.

-18<
-bier met water
-...

geen idee, zucht. waarom help ik joran
 
Back
Naar boven