Fitness Seller

Wat me nou gebeurde...asjemenou

Het is onze alterego waarvoor je moet oppassen, niet de persoon zelf :D

Het feit dat je dit noemenswaardig acht laat zien dat je zelf positief verrast was, wat vervolgens je geloofwaardigheid als pleitbezorger van een betere benadering van Marokkanen door Nederlanders weinig goed doet.

En wederom weer een klein groepje goeden die het voor de slechten verpesten! Rotte appels zijn het.

• Topic Starter Topic Starter
Het feit dat je dit noemenswaardig acht laat zien dat je zelf positief verrast was, wat vervolgens je geloofwaardigheid als pleitbezorger van een betere benadering van Marokkanen door Nederlanders weinig goed doet.

Ik behoor tot de grachtengordel kliek, dus kom weinig in contact met marokkanen.
Naar aanleiding van de topics hier op dbb was ik aangenaam verrast inderdaad;)

Zo kon ze makkelijker zien waar je je geld bewaard, volgende x is het weg.

hehehe....ik woon in een wijk met bijna alleen maar buitenlanders...en ik ben negen keer aangevallen, overvallen of onvrijwillig in een vechtaprtij betrokken geraakt....en op een keer na waren het Nederlanders en ALLE negen keren ben ik geholpen door een stel Marrokaanse of Antilliaanse/Surinaamse jongeren.

kijk

DAT lees je niet in de krant....;)

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog NOOIT voorgelaten ben in de rij bij een supermarkt..

best spectaculair...:p

Mij laten ze vrijwel altijd voorgaan. (bijna iedereen) :p

Meestal doe ik dat alleen niet, want hebt nooit echt haast als ik in de supermarkt ben :D

• Topic Starter Topic Starter
hehehe....ik woon in een wijk met bijna alleen maar buitenlanders...en ik ben negen keer aangevallen, overvallen of onvrijwillig in een vechtaprtij betrokken geraakt....en op een keer na waren het Nederlanders en ALLE negen keren ben ik geholpen door een stel Marrokaanse of Antilliaanse/Surinaamse jongeren.

kijk

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog NOOIT voorgelaten ben in de rij bij een supermarkt..

Hoe kan je nou negen keer worden aangevallen of overvallen. Zie jij er zo agressief uit dan?

kijk

Zegt maar over jou dan over de rest volgens mij, met 9 vechtpartijen zoek je het nogal op lijkt mij. :o

Goed. Ik kom terug van trainen. Helemaal kapot, bedenk ik mij dat mijn tonijn op is, iets wat ik standaard door mn rijst gooi na het trainen.
Dus ik op de terug weg langs de nettorama. Zul je altijd zien dat het knetterdruk is. Loop i kdaar met mijn.4 blikken tonijn. Moet ik aansluiten achter een marokkaanse vrouw met een goed gevulde kar. Dus ik word beetje pissig, want dat betekent lang in de rij staan.
Maar op het punt dat alles er op is geladen ziet de marokkaanse vrouw mij staan en zeg (ja, nu komt het): Gaat u maar even voor hoor.

Dus ik denk: WTF!!

Hoe kan dit? Gorill0r, Turo, Arnoldfan komer maar in!!

Haar moeder heeft wat nederlands bloed, dit is haar nederlandse kant.

kijk

Je bent zelf marokkaan?

De vraag, "wat is er niet mis met de joker?" is een stuk makkelijker te beantwoorden.

Hij heeft erg weinig met normaal te maken, if you catch my drift.

Het is maar een karakter in een film hoor, dat een geestelijk gestoord jochie er nou iets ergers van maakt..

Maargoed dan vindt jij dus elke badguy en raar figuur in een film dus niet normaal:rolleyes:

svp voortaan alleen negatieve topics over marrokanen plaatsen, we willen het board rechts houden.

edit; deze opmerking kan mogelijk weerstand oproepen van de leiding, derhalve benadruk ik dat de post louter als sarcastisch geïnterpeteerd moet worden daar het waarheidsgehalte in twijfel getrokken kan worden.

Het is maar een karakter in een film hoor, dat een geestelijk gestoord jochie er nou iets ergers van maakt..

Maargoed dan vindt jij dus elke badguy en raar figuur in een film dus niet normaal:rolleyes:

... Op dit niveau wens ik niet verder te discussïeren. kkthxby :D

kijk

en zelf ben je? een buitenlander?:D

Terug
Naar boven