- Waardering
- 138
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe ironisch dat 2 mensen die posten met joker avatars iets over "normale mensen" zeggen. Geen bash verder, moest gewoon lachen![]()

Het feit dat je dit noemenswaardig acht laat zien dat je zelf positief verrast was, wat vervolgens je geloofwaardigheid als pleitbezorger van een betere benadering van Marokkanen door Nederlanders weinig goed doet.

hehehe....ik woon in een wijk met bijna alleen maar buitenlanders...en ik ben negen keer aangevallen, overvallen of onvrijwillig in een vechtaprtij betrokken geraakt....en op een keer na waren het Nederlanders en ALLE negen keren ben ik geholpen door een stel Marrokaanse of Antilliaanse/Surinaamse jongeren.
kijk
DAT lees je niet in de krant....
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog NOOIT voorgelaten ben in de rij bij een supermarkt..
best spectaculair...![]()
hehehe....ik woon in een wijk met bijna alleen maar buitenlanders...en ik ben negen keer aangevallen, overvallen of onvrijwillig in een vechtaprtij betrokken geraakt....en op een keer na waren het Nederlanders en ALLE negen keren ben ik geholpen door een stel Marrokaanse of Antilliaanse/Surinaamse jongeren.
kijk
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog NOOIT voorgelaten ben in de rij bij een supermarkt..

Goed. Ik kom terug van trainen. Helemaal kapot, bedenk ik mij dat mijn tonijn op is, iets wat ik standaard door mn rijst gooi na het trainen.
Dus ik op de terug weg langs de nettorama. Zul je altijd zien dat het knetterdruk is. Loop i kdaar met mijn.4 blikken tonijn. Moet ik aansluiten achter een marokkaanse vrouw met een goed gevulde kar. Dus ik word beetje pissig, want dat betekent lang in de rij staan.
Maar op het punt dat alles er op is geladen ziet de marokkaanse vrouw mij staan en zeg (ja, nu komt het): Gaat u maar even voor hoor.
Dus ik denk: WTF!!
Hoe kan dit? Gorill0r, Turo, Arnoldfan komer maar in!!
kijk
De vraag, "wat is er niet mis met de joker?" is een stuk makkelijker te beantwoorden.
Hij heeft erg weinig met normaal te maken, if you catch my drift.

Het is maar een karakter in een film hoor, dat een geestelijk gestoord jochie er nou iets ergers van maakt..
Maargoed dan vindt jij dus elke badguy en raar figuur in een film dus niet normaal![]()

Het is maar een karakter in een film hoor, dat een geestelijk gestoord jochie er nou iets ergers van maakt..
Maargoed dan vindt jij dus elke badguy en raar figuur in een film dus niet normaal![]()

kijk