AndroidHealthClinic

Wat me nou gebeurde...asjemenou

• Topic Starter Topic Starter
svp voortaan alleen negatieve topics over marrokanen plaatsen, we willen het board rechts houden.

Edit; deze opmerking kan mogelijk weerstand oproepen van de leiding, derhalve benadruk ik dat de post louter als sarcastisch geïnterpeteerd moet worden daar het waarheidsgehalte in twijfel getrokken kan worden.

waat???

Goed. Ik kom terug van trainen. Helemaal kapot, bedenk ik mij dat mijn tonijn op is, iets wat ik standaard door mn rijst gooi na het trainen.
Dus ik op de terug weg langs de nettorama. Zul je altijd zien dat het knetterdruk is. Loop i kdaar met mijn.4 blikken tonijn. Moet ik aansluiten achter een marokkaanse vrouw met een goed gevulde kar. Dus ik word beetje pissig, want dat betekent lang in de rij staan.
Maar op het punt dat alles er op is geladen ziet de marokkaanse vrouw mij staan en zeg (ja, nu komt het): Gaat u maar even voor hoor.

Dus ik denk: WTF!!

Hoe kan dit? Gorill0r, Turo, Arnoldfan komer maar in!!

stond het op haar voorhoofd dat ze marokkaans was? ???:D

Goed. Ik kom terug van trainen. Helemaal kapot, bedenk ik mij dat mijn tonijn op is, iets wat ik standaard door mn rijst gooi na het trainen.
Dus ik op de terug weg langs de nettorama. Zul je altijd zien dat het knetterdruk is. Loop i kdaar met mijn.4 blikken tonijn. Moet ik aansluiten achter een marokkaanse vrouw met een goed gevulde kar. Dus ik word beetje pissig, want dat betekent lang in de rij staan.
Maar op het punt dat alles er op is geladen ziet de marokkaanse vrouw mij staan en zeg (ja, nu komt het): Gaat u maar even voor hoor.

Kan je zien dat het een Marokkaanse was?

Pas maar op, dit gebeurt vaker. Terwijl jij naar voren loopt met je 4 blikjes tonijn is de vrouw verdwenen en kun je de rest ook betalen.

Die vrouw was gewoon nederig, zoals het hoort.

nu moet je niet iedereen over 1 kam scheren topicstarter. ze zijn heus niet allemaal zo.

logisch toch, er kwamen enkele gestolen goederen onder haar boerka los te zitten die ze even terug moest vasthechten en dat kon ze enkel onopgemerkt doen als ze zo'n brede kerel als jou liet voorgaan.
leep wijf, zeg ik.

hehehe....ik woon in een wijk met bijna alleen maar buitenlanders...en ik ben negen keer aangevallen, overvallen of onvrijwillig in een vechtaprtij betrokken geraakt....en op een keer na waren het Nederlanders en ALLE negen keren ben ik geholpen door een stel Marrokaanse of Antilliaanse/Surinaamse jongeren.

Fo real, dat heb ik ook altijd man.

358032707.jpg

Awesome topic :roflol:

Waarom heb je zelf, als echte hollander zijnde :D, niet gevraagd of je even voor mocht..?

Ik laat alleen lekkere wijven voor en Milfen

Heb je de camera niet gezien dan?

Terug
Naar boven