MuscleMeat

Wat motiveert jou het meest in de gym / sportschool?

Wat Motiveert Jouw Het Meest In De Gym?


  • Totaal stemmers
    228

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verschilende dingen eigenlijk.
Vrouwen maar ze kunnen ook aflijdend en demotiverend zijn. :p
 
Verschilende dingen eigenlijk.
Vrouwen maar ze kunnen ook aflijdend en demotiverend zijn. :p
heb ik dan even pech of juist geluk,bij ons trainer er bijna geen vrouwen,zeker niet op het uur ik train tenminste zie er nauwelijks eentje,buiten mijn eigen vrouwtje dan :rolleyes:
 
Eigenlijk zo'n setje waarbij ik net die 8ste herhaling eruit pers. Dat is echt zo'n feel om de rest van de training op die turbo door te gaan.

En bodybuilders, die wat uitblazen, voor zich uitstaren, bijna in slaap vallen tussen de zware setjes door.
 
Mensen die al jaren bezig zijn zonder ook maar een kleine beetje vooruitgang te hebben gemaakt. of mensen die oefeningen totaal verkeerd uitvoeren.

waar ik me het meest aan erg / motivatie van krijg is van die patsers die met een heel strak shirt trainen omdat het dan nog lijkt of ze gespierd zijn.
 
Old school apparaten en gewichten. Grote zware dumbbells, barbells volgehangen met gewichten... Uiteraard ook jezelf bepaalde doelen stellen is erg motiverend
 
Het resultaat van je harde werk, en je vindt jezelf sexyer
 
resultaat van mijzelf

soms de fysiek van andere, die ik ook wil behalen
 
De drang voor meer en meer, groter en groter ;)
 
Dikke pump die ik voel wann ik me persoonlijk record van iets verbeter ! vooral met DL of squad !!
 
Toch wel naar mezelf kijken in de spiegels. Als je echt die punten waar je jezelf zwak vond ziet verbeteren dan voel ik me toch wel trots. Plus een dikke pomp in mijn borst of biceps vind ik ook wel prettig gevoel/gezicht. Plus als de meiden aan het kijken zijn betekend het dat ik het goed doe en voelt dat ook goed :D.
 
Een volgeladen barbell die verslagen moet worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven