XXL Nutrition

Wat motiveert jou het meest in de gym / sportschool?

Wat Motiveert Jouw Het Meest In De Gym?


  • Totaal stemmers
    228

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
In de sportschool zelf de atmosfeer.

Sommige sportscholen ademen een soort van hard werken uit. Dan ben ik meteen gemotiveerd. nr 2 is de muziek.
 
die andere brute beesten die bij me trainen en steeds bij terecht kan voor raad,allemaal mooi voorbeeldje hoe het moet,zonder hun zag ik er nu niet zo uit.aprecieer altijd wel wat feedback kan je enkel uit leren,je hebt natuurlijk ook nietsnutten die op alles en iedereen kritiek geven maar die haal je er al snel uit en negeer ik gewoon ;)
 
wat dacht je van die ****ing lekkere pomp die juist zo verslavend is, het vollopen van je spieren met bloed, opgepompte aders.
 
de pomp.. t voelt gewoon heerlijk na de training.
 
ja,altijd wel balen dat die weg is tegen dat je thuis bent he:(

haha jah, de pomp is er wel uit.. maar t voelt dan nog steeds goed..
de dag erna ook.. als de borts dan nog strak staat als je t aan spant.. voel me net de hulk :P
 
Iets anders; ik train thuis
 
tijd om je roze bril af te zetten


.... Werkelijk waar, ik ben 13 jaar. Wat verwacht je? Fysiek ala Arnold Schwarzenegger? Maarja, een kick krijgen van 13 jarigen afkraken is helemaal top natuurlijk. :cool:
 
.... Werkelijk waar, ik ben 13 jaar. Wat verwacht je? Fysiek ala Arnold Schwarzenegger? Maarja, een kick krijgen van 13 jarigen afkraken is helemaal top natuurlijk. :cool:
arnoldfan draagt zelf een roze bril,is er een die enkel comentaar geeft maar zelf geen foto durft te posten,hij weegt zelf maar 80kg na zijn 5kuur heb ik gelezen,dus zou je maar niet al te veel aantrekken van zijn commentaar hoor,doe zo voort en post binnen enkele jaren eens een progressie foto.als je doorknalt zullen we allemaal:eek: sucses ermee bro
 
Ideale lichtinval bij ons in de gym + pomp = 2x zo bruut eruitzien in de spiegel. Dikke strepen over me schouders + opgezette aderen over me handen, onderarmen en biceps. Krijg er echt een kick van om mezelf zo te zien, zeer motiverend dus.
 
Over het algemeen ecto's.
wat ook mooi is als er een groep ecto's aan het trainen is, en dat er 1 ecto iedereen tips gaat geven terwijl hij het zelf ook fout doet.
dat motiveert mijn super goed.
 
Over het algemeen ecto's.
wat ook mooi is als er een groep ecto's aan het trainen is, en dat er 1 ecto iedereen tips gaat geven terwijl hij het zelf ook fout doet.
dat motiveert mijn super goed.
heb je pics gezien,je lijkt me nu niet bepaald een endo,messo eerder zelf een ecto:)
 
In de sportschool zelf de atmosfeer.

Sommige sportscholen ademen een soort van hard werken uit. Dan ben ik meteen gemotiveerd. nr 2 is de muziek.

+1

Dan het halen van nieuwe pr's. Of mn trainingsmaatje die tegen je brult of voor een set deadlifts of squats bv keihard op je schouders slaat. :D Als laatste misschien de spiegel en "toeschouwers".
 
Jezelf opfokken en de juiste muziek doen wonderen.
 
De goeie Rock 'n' Roll muziek in mn homegym
 
mezelf niet teleurstellen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven