jacoba
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb mijn best gedaanZeer nette vooruitgang pukakiJe hebt je eerste jaar zeer goed besteed.....
![]()

zit idd ongeveer rond 8-9%. Ik heb helaas geen huidplooi meter, dus doe het altijd met buik omtrek\gewicht\lengteGoede genen ja, zeer nette vooruitgang op hoeveel % sta je hier, 8 ofzo?
thxFlink verschil kerel ! mooie bolle schouders en armen !

uiteindelijk doel is om pro te wordenZeer mooi! Goede proporties en aardige massa. Wat is je doel uiteindelijk?
Hoe zien je trainingen (ongeveer) eruit?

heb mijn best gedaan
zit idd ongeveer rond 8-9%. Ik heb helaas geen huidplooi meter, dus doe het altijd met buik omtrek\gewicht\lengte
thx
uiteindelijk doel is om pro te worden
verder train ik 6 dagen per week. Lijkt veel, maar ja als ik goed geslapen en gegeten hebt kan ik opzich elke dag er weer tegen aan zonder problemen.
voel me verder ook niet helemaal uitgeput ofzo.
schema zit er als volgt uit:
ma: rug, schouder, kuiten
di: quads en hamstring
woe: borst, biceps, triceps
do: zelfde als maandag maar uiteraard andere oefeningen
vr: zelfde als woensdag
za: rust :")
zo: zelfde als woensdag
4-5 sets, 6-10 reps en dan zo zwaar mogelijk.
3x p week armen en borst?
naja het lijkt te werken, super goed gedaan man!
heb ook tijdje andere schema's geprobeert in begin met zowieso meer rust erin ook door de week en gewoon alles 1x per week. Ik heb er niet lang mee gewerkt dus ja, kan er ook niet veel over zeggen. Ik groeide er ook wel op alleen heb ik uiteindelijk toch gekozen voor 6x per week omdat het me het meest aansprak, veel variatie in zat en ik wil gewoon zo veel mogelijk trainen anders voel ik me k*tOk. Je pakt dus alles ongeveer 2 keer per week. Ook wel eens andere schema's geprobeerd?

mooi mooi
pro worden ?
denk wat kleiner, stap voor stap, eerst je klasse proberen te winnen, dan verder zien.
ik vind het er goed uitzien tot nu toe

dat is een mooi spreekwoord ja, en ik begrijp het volledig, maar eerst een lokale show winnen mag toch ook he?
stap voor stap, beetje bij beetje, vraag het maar aan chemical of van nuffel bv..
ga voor kleine doelen en realiseer ze
ja weet je, ik zou ook graag Pro willen worden met alle voordelen die er bij komen te staan maar dat blijft een droom, mn uiteindelijke doel in het heden is mijzelf te verbeteren en mijn klasse te winnen op een deftig niveau tegen waardige tegenstanders. Nadien zie ik wel verder.
En indien positief past mn uiteindelijke doel zich steeds meer en meer aan. Beetje bij beetje.
Wat ik wil zeggen is dit: Er zijn dromen en doelen, bv elke pro droomt ervan Mr. O te worden doch houden ze zich aan bv jaarlijkse doelen zoals elke jaar weer ietsje beter staan dan het vorige jaar.
MAar genoeg hierover, succes met je bulk!!