Fitness Seller

Wat scheer jij allemaal? (herziene versie)

  • Topic starter Daster
  • Startdatum
  • Reacties 59
  • Weergaven 5K
  • Volgers 11

Wat scheer je allemaal?

  • Hoofd

    Stemmen: 54 19,3%
  • Borst

    Stemmen: 116 41,4%
  • Oksels

    Stemmen: 167 59,6%
  • Benen

    Stemmen: 31 11,1%
  • Rug

    Stemmen: 43 15,4%
  • Armen

    Stemmen: 27 9,6%
  • Kont

    Stemmen: 71 25,4%
  • Geslacht

    Stemmen: 214 76,4%
  • Gezicht

    Stemmen: 221 78,9%
  • Niks!

    Stemmen: 8 2,9%
  • Ik ben een vrouw

    Stemmen: 10 3,6%

  • Totaal stemmers
    280

Bezoekers in dit topic

Alleen mn voetzolen.
 
af en toe mn gezicht :P
 
Oksels, hoofd, geslacht. (laatste overigens niet met plezier).
 
Toevallig maakte ik van de week een statistische analyse hoe groot de kans zou zijn dat ik op korte termijn coïtus zou hebben. Op basis daarvan besloot ik m'n zak te scheren en alles boven m'n dick "bij te werken", zoals ik zo vaak doe.
Maar in m'n onvoorzichtigheid maak ik per ongeluk een hele kale plek. Dus ik dacht; ach **** it ik haal alles er wel helemaal af, dat is weer eens wat anders.
Dus alles eraf geschoren, kom ik onder de douche vandaan en check ik de spiegel; KENKER, ****ED UP!!!! Precies daar waar m´n schaamhaar heeft gezeten een hele witte vlek boven m´n dick. Geen gezicht, een bruine derde been en een bruine buik maar daar tussen een vieze witte vlek, aangezien het zonnebanklicht daar niet komt.
Balen zeg, ik ben gister meteen onder de zonnebank gegaan maar helaas het maakt weinig uit.
Dus wees gewaarschuwd; als je vaak onder de zonnebank gaat en je besluit je schaamhaar eraf te scheren dan weet je wat je kunt verwachten.
 
Weer eens wat bijgeleerd van Loo!:p
 
Hoe scheren jullie je aars en je balzak ? :D
Ik heb ooit men balzak geschoren en heb er toen in gesneden, en sindsdien durf'k niet meer :p
dus met scheermesje of scheeraparaat?
 
mesje, zolang je het niet met een aardappelschiller doet moet wel goedkomen
 
Gezicht , oksels en geslacht. Aars zie ik niet meteen zitten. Benen niet , vriendin zaagt maar ze kan ernaar fluiten. Veel te veel werk :P.
 
Mijn gezicht,
Soms m'n oksels, maar meestal hou ik dat gewoon kort.
M'n snikkel, niet helemaal kaal maar de zak wel glad
M'n reet soms, goed tegen tarrels :P

Hoe scheer je je zak volledig glad dan...Met een tondeuse is dit echt zwaar pijnlijk, zeker als ie vast blijft steken :/
Owja en ook iemand tips voor de anusstreek te oogsten?
 
Op dit moment nog niets.
scheer je weg! :D


oksels, gezicht, hoofd, onder rug, borst, geslacht en aarsch haar maar ook mee gepakt sinds kort..
oksels, gezicht en mn schaamhaar met scheermes
de rest met tondeuse
mn kop met standje 2# tondeuse..

:D
 
Laatst bewerkt:
Gezicht en armen
 
Gezicht, goochelaar + zak en m'n tanden.

Waarom niet je geslachtsorgaan en omliggende huid scheren? Dan zit het vrouwtje in ieder geval niet met haar neus in dat stofnest.
 
Toevallig maakte ik van de week een statistische analyse hoe groot de kans zou zijn dat ik op korte termijn coïtus zou hebben. Op basis daarvan besloot ik m'n zak te scheren en alles boven m'n dick "bij te werken", zoals ik zo vaak doe.
Maar in m'n onvoorzichtigheid maak ik per ongeluk een hele kale plek. Dus ik dacht; ach **** it ik haal alles er wel helemaal af, dat is weer eens wat anders.
Dus alles eraf geschoren, kom ik onder de douche vandaan en check ik de spiegel; KENKER, ****ED UP!!!! Precies daar waar m´n schaamhaar heeft gezeten een hele witte vlek boven m´n dick. Geen gezicht, een bruine derde been en een bruine buik maar daar tussen een vieze witte vlek, aangezien het zonnebanklicht daar niet komt.
Balen zeg, ik ben gister meteen onder de zonnebank gegaan maar helaas het maakt weinig uit.
Dus wees gewaarschuwd; als je vaak onder de zonnebank gaat en je besluit je schaamhaar eraf te scheren dan weet je wat je kunt verwachten.

bij mij is het precies hetzelfde doe alleen me ballen en landingsbaan als ik denk dat ik ga nken , verder dan dat scheer ik alleen me hoofd.gezicht en trim ik me oksel haar bij
 
Uhh ik scheer mij te weinig overall maar aars haar is iri hoe krijg je dat weg ;P
 
in de zomer scheer ik me benen,buik en armen ook.
 
Baard en snor (laat een soort van lijnbaard staan).
men koppie, oksels, soms men chest + buik (laat coïtuslijn staan ofcourse) en geslaschtsstreek ook kortgewiekt:rolleyes:
 
Back
Naar boven