AndroidHealthClinic

Wat smeer jij op je anus?

Bezoekers in dit topic

Zoals beloofd. Babypoeper doet zijn ding. Geen streep gezien, geen drol geroken. Nadeel is het aanbrengen. Flinke scheut in je handje, voorover bukken en dan pets zo op je ster. Geeft zo’n zooi op de vloer en heel je broek zit meteen onder. Ruikt wel lekker.
Of je snijdt een pak poeder open legt het voor de ventilator.
Gaat ervoor staan met je blote billen, drukt het toestel aan, om vervolgens vliegensvlug je billen wagenwijd open te trekken.

Niet te hard of je hebt de tijgerbalsem nodig uiteraard.
 
Of je snijdt een pak poeder open legt het voor de ventilator.
Gaat ervoor staan met je blote billen, drukt het toestel aan, om vervolgens vliegensvlug je billen wagenwijd open te trekken.

Niet te hard of je hebt de tijgerbalsem nodig uiteraard.

Alleen het gaatje van de moeder van is groot genoeg om dit allemaal op te vangen.
 
Oja, deo op je hole zou ik ook niet proberen.
 
Ben ik de enige die weleens tijgerbalsem op z'n ballen heeft gesmeerd?
 
Soort van weddenschap. En wilde me niet laten kennen.
 
Ben ik de enige die weleens tijgerbalsem op z'n ballen heeft gesmeerd?
Ook een keertje aan m'n fluit. Al was dit niet de bedoeling.
Was net aan het insmeren en moest nodig naar het toilet.
Niet leuk na enkele minuten.

Voelde aan als rijden aan 100km/h op een ijskoude dag zonder helmpje aan.
 
Ben ik de enige die weleens tijgerbalsem op z'n ballen heeft gesmeerd?
Ik denk het wel. Ik was ooit super verkouden toen smeerde ik het op mijn gezicht. Eens maar nooit weer. In de hoop dat het snot los kwam.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eigenlijk nog nooit iets op mijn ballen gesmeerd. Waarom deed je dat?


Oja wacht, je bent pas recentelijk ontmaagd natuurlijk. Al die eenzame jaren kunnen rare dingen doen met een man.
In het leger kom je toch vaak in een situatie waar je lang in een kleine ruimte zit zonder vrouwen.
 
Ik zie het issue niet. Mensen die geen handdoek gebruiken verdienen een algehele sportschool-permaban.

Handdoek zuigt anuskloten en zorgt voor extra onstabiliteit. Bij ons staat het ontsmettingsmiddel en de doekjes gewoon vanvoor. Mijn handdoek is voor mijn gezicht.
 
Ben ik de enige die weleens tijgerbalsem op z'n ballen heeft gesmeerd?
Bewust of onbewust?

Ik ben wel een keer vergeten mijn handen goed te wassen na het smeren van tijgerbalsem. Daar had ik snel spijt van toen ik moest pissen. Zelfde geldt trouwens voor het werken met hete pepers. Dat blijf je ook wel ff voelen..
 
Bewust of onbewust?

Ik ben wel een keer vergeten mijn handen goed te wassen na het smeren van tijgerbalsem. Daar had ik snel spijt van toen ik moest pissen. Zelfde geldt trouwens voor het werken met hete pepers. Dat blijf je ook wel ff voelen..
Bewust, maar het was een soort van weddenschap en wilde me niet laten kennen. Zo erg was het niet, als ik madame jeanettes heb gesneden en daarna zonder handen te wassen na de wc ga is erger. :p
 
Back
Naar boven