MuscleMeat

Wat te doen bij webshop die product niet levert en geld niet teruggeeft?

• Topic Starter Topic Starter
jij moet er boos heel eng uitzien
:roflol:
Ik moet wel zeggen dat ik heel boos was hoor. En die maat van me keek ook zo gemeen mogelijk.

En ik had een schroevendraaier buiten laten liggen, vond het weer net wat te ver gaan die mee naar binnen te nemen. Toen we weer wegliepen zag ze geloof ik dat ik dat ding opraapte :D

Je hebt er goed aan gedaan om daar langs te gaan en een beetje agressief over te komen. Hadden ze zeker niet verwacht. Ze denken dat ze toch niet vervolgd worden voor kleine bedragen en dat mensen gewoon bij de pakken blijven zitten wanneer ze worden gehosseld.

Ik heb ooit hetzelfde gedaan (enkel via telefoon) met een kerel van een vastgoedfirma die mij 650 euro niet wou geven zoals beloofd. Enkele dagen later had hij dat netjes gestort. Anders was ik net zoals jij in mijn auto gesprongen en even met die kerel gaan praten :-)

Koop in het vervolg bij een bekende shop met een erkend waarborg.

Groetjes,

Porter.

hahah inderdaad.

Maar dit lijkt mij nou een typisch gevalletje voor Radar :)

Kun je nu bellen :P Is nu op :D

Maare ze hebben maximaal 10 weken de tijd om terug te betalen. Dan mag je waarschuwingen sturen (aangetekend) en daarna deurwaarders etc.

Goed dat het is opgelost.
maar het was ook wel leuk geweest als we met de hele DBB Knokploeg daarheen waren gegaan!

e-thug.jpg

Kun je nu bellen :P Is nu op :D

Maare ze hebben maximaal 10 weken de tijd om terug te betalen. Dan mag je waarschuwingen sturen (aangetekend) en daarna deurwaarders etc.

Deurwaarders? Heb je eerst toch een vonnis nodig (en moet er eerst dus een rechtzaak zijn geweest). Zonder executoriale titel begin je niets. Of je hebt het nog enkel over het betekenen van de dagvaarding door de deurwaarder.

Terug
Naar boven