AndroidHealthClinic

Wat te doen bij webshop die product niet levert en geld niet teruggeeft?

En? Bijna 5 uur;D!

Bestaat er eig geen site ofzo waar je oplichtingssites kan rapporteren?

Ja, want van die 150e van jou kunnen zij weer een maand leven. :rolleyes:
Het loopt wel los en anders ga je toch kijken wat je juridisch kan doen. (voor 150e lol)

Grappige gozer ben jij. Werk je toevallig bij dat bedrijf?
Al was het 2 euro. Terug dat geld!

Aan de verschillende internet site s te zien is het gewoon dikke oplichterij. Er zijn tig mensen die het zelfde ervaren.

Zou erheen gaan en 150 euro eisen meteen. Vet agressief overkomen en dreigen om alles te slopen. Wettelijk zaken regelen duurt veelte lang en werkt toch niet. Succes gozer. Gewoon de boel op stelten zetten en vraag meteen 150 e extra voor het ongemak.

Je hebt al een stap in de goeie richting gezet door effectief naar het bedrijf toe te gaan.

Zou ze daar nog even blijven lastigvallen en dreigen dat je naar de politie gaat stappen of je advocaat gaat bellen , als ze zien dat het menens is
draaien ze wel bij, ze willen hun oplichtpraktijken ook niet moeten stopzetten voor 150 pleuro's.

Laatst bewerkt:
Anders stuur je gewoon Big Frank erop af. Want dan weet je ZEKER dat je je geld terug krijgt.

Ik zou spullen meenemen uit die shop vandaan, gewoon doen, je hebt er toch recht op?

• Topic Starter Topic Starter
Ze hebben het terugbetaald :D Ik had er weinig hoop op nadat ik die berichten hier las: http://www.trustpilot.nl/review/www.pcfastfood.nl

Blijkbaar heeft het dus toch wel indruk gemaakt dat ik ff langs ben gekomen haha.

@a1s. Dat was inderdaad plan 2, maar nu is het ook opgelost gelukkig :)

Misschien kan je jezelf in laten huren door de andere gedupeerden voor 25% van het aankoopbedrag?

Grappige gozer ben jij. Werk je toevallig bij dat bedrijf?
Al was het 2 euro. Terug dat geld!

Idd, heb ooit eens 50 cent (of 50 frank, is 10 jaar geleden) teveel betaald voor m'n bibliotheek lidkaart en heb ook een pak moeite moeten doen om ze terug te krijgen, maar volhard heb ik!

stalken en bezoekjes brengen

Goed dat het is opgelost.
maar het was ook wel leuk geweest als we met de hele DBB Knokploeg daarheen waren gegaan!

Geen dank.

Het meervoud van MAAND is MAANDEN!!!

Ik check meestal even op het forum van "tros radar" daar kun je veel goede en slechte ervaringen lezen van mensen over allerlei onderwerpen.
Dus misschien ook over deze shop.

Terug
Naar boven