XXL Nutrition

wat te doen

plus

Cool Novice
Waardering
0
Eey,

Ik heb de laatste tijd mot met zo'n marokkaan heh, als in in het weekend in hartje ( club ) ben, zie ik hem altijd en doet ie ook zo stoer met zn ratten vrienden.
En vandaag zo op school, ik loop op de trap, ik bots perongeluk tegen hem aan.
En ik wou gewoon door lopen maar hij zei zo van: E, vriend en hij pakte me bij mn jas ( borststuk) Ik ben dus 1.90 en hij kleine marokkaan.
Maar hij is wel 2 jaar ouder en hij had echt zon zieke blik in zijn ogen alsof ie me wou vermoorden.
En iedreen er natuurlijk bij komen k*t opstokertjes en zo.
En eigenlijk moest ik hem opz n bek slaan omdat ik groter en zo ben en me een beetje bewijzen ( ik zit niet op een normale school )
Maar ik was echt bang dat ie me echt zou afmaken hijs wel klein maar wel echt zon brede/ gespierde kick bokser met een sikje.
En nu denk ik echt zo van shit ik moet meer en harder gaan trainen voor meer kracht en alles en gespierder worden zodat niemand meer iets durft te doen.
Ik weet niet echt waarom ik dit heb getypt maar het is er nu wel uit.

zo'n mannen zijn bang van mensen die niet bang zijn van hen, niet van mensen die hen kunnen in elkaar slaan.

2gr test per week :yes:

geef hem out of the blue zo'n gigantische klap voor zn bek...dan maakt niets uit of ie kickbokst dan gaat ie wel liggen..wss pakt hij je dan wel terug met zn vriendjes...maar goed...

nu ik dit nog een keer na lees kan je miss beter die dude maar negeren??vechten lost toch niets op :D

geef hem out of the blue zo'n gigantische klap voor zn bek...dan maakt niets uit of ie kickbokst dan gaat ie wel liggen..wss pakt hij je dan wel terug met zn vriendjes...maar goed...

nu ik dit nog een keer na lees kan je miss beter die dude maar negeren??vechten lost toch niets op :D

:roflol:

Eey,

Ik heb de laatste tijd mot met zo'n marokkaan heh, als in in het weekend in hartje ( club ) ben, zie ik hem altijd en doet ie ook zo stoer met zn ratten vrienden.
En vandaag zo op school, ik loop op de trap, ik bots perongeluk tegen hem aan.
En ik wou gewoon door lopen maar hij zei zo van: E, vriend en hij pakte me bij mn jas ( borststuk) Ik ben dus 1.90 en hij kleine marokkaan.
Maar hij is wel 2 jaar ouder en hij had echt zon zieke blik in zijn ogen alsof ie me wou vermoorden.
En iedreen er natuurlijk bij komen k*t opstokertjes en zo.
En eigenlijk moest ik hem opz n bek slaan omdat ik groter en zo ben en me een beetje bewijzen ( ik zit niet op een normale school )
Maar ik was echt bang dat ie me echt zou afmaken hijs wel klein maar wel echt zon brede/ gespierde kick bokser met een sikje.
En nu denk ik echt zo van shit ik moet meer en harder gaan trainen voor meer kracht en alles en gespierder worden zodat niemand meer iets durft te doen.
Ik weet niet echt waarom ik dit heb getypt maar het is er nu wel uit.

:roflol:
geniaal!

tuurlijk wel, hij moet het gevecht aangaan met die marokkaan, 1 van zen maties laten filmen en dan op youtube zetten, dan krijg je pas echt respect "in the hood"

• Topic Starter Topic Starter
Wahahaha omg

ik deal glocks voor 400 euro p/s, interesse?

Ik ga gewoon morgen die mother****er die van dope op mn ipod aanzetten van dat liedje krijg ik agressie en wil ik iedereen slaan en als ie dan een vieze bek trekt.
Pak ik hem bij zn strot en dan ja de muziek bepaalt wat ik dan verder doe

baaey ik heb zeker intresse, maar ben bang dat je dit niet meent

als je stoer genoeg bent om te schieten dan ben je vast ook wel stoer genoeg om gewoon te vechten...pak um gewoon met blote handen aan..niet zo bang jong...

stoer genoeg om te schieten??
Wahaha tuurlijk niet man, nooit.
Ja ik sla hem gewoon als ie me weer aanraakt, kans dat ik afgemaakt word, maja

stoer genoeg om te schieten??
Wahaha tuurlijk niet man, nooit.

Ja ik sla hem gewoon als ie me weer aanraakt, kans dat ik afgemaakt word, maja

pas maar op, zijn vriendjes, familie misschien wel....

je hebt nooit ruzie met maar 1 marocaan :shut:

Ben ik nu de enige die denkt dat Plus die beef moet proberen op de lossen, of tenminste negeren? Sla jij hem op z'n bek, dan slaat hij jou morgen, samen met 34 vrienden, op je bek.

Enneugh...jij hebt dus interesse in een Glock omdat iemand jou bedreigde?
Jezus, wat gaat het idd slecht met de Nederlandse jongeren. :eek!:

wat hebben jullie toch allemaal tegen marokkanen?
die mannen zijn toch altijd behulpzaam en beleefd??

altijd komen vragen of je een probleem hebt..

Ja idd nooit 1 marokkaan, ander nadeel dat in in amsterdam woon en ook nog eens op altra zit wegens zware concentratie problemen ( altra is een vmbo school voor probleemjongeren ik ben ongeveer de enige blanke voor de rest allemaal bloods marokkanen turken en noem het maar op )
Man nee, ik wil echt geen clock omdat iemand mij bdreigde, maar het lijkt me wel vet klein revolvertje of zo die zo in je sok past.

Hier heb je misschien wel wat aan:

Terug
Naar boven