MuscleMeat

wat te eten en drinken na cardio

snel

Novice
Waardering
0
ik heb een vraagje.
wat kan je beste drinken en eten na je cardio
ik ben van plan om om de dag 45 minuten cardio te doen dus halfuur hardlopen(rennen dus) en 15 minuten op helling.
ik weet niet wat ik moet eten erna na de cardio.
ik doe ook aan krachttraining maar om de dag dus een dag cardio een dag kracht.
Mijn doel is:BF is 19,5%
ik wil dus naar 15% zo snel mogelijk
ik wil ook niet spiermassa verliezen dus daarom weet ik niet wat ik moet eten na cardio training.

Mijn eetschema
08.00 brinta met melk + 2 gekookte eiren waarvan ik alleen eiwit eet gele gedeelte gooi ik weg.

12.00 eet ik 4 bruine boterhammen met boter kaas

15.00 eet ik tonijn uit blik op 2 sneedjes brood

17.00 eet ik rijst met 2 pootjes kip

19.00 ga ik trainen kracht of cardio

20.30 ben ik klaar met trainen.
ik weet niet wat ik moet eten en drinken dan wie kan mij helpen.
ik wil gewoon een goed schema volgen want ik weet zonder een goed schema kan ik nooit me doel bereiken.
advies graag???

Snel,

Waarschijnlijk overbodig maar de sticky over cardio al goed gelezen? Met name de onderstaande quote, misschien dat dat een deel van je vraag beantwoord.

Ben je een echte freak, en wil je elk mogelijk grammetje vet verbranden die je maar kunt verbranden, dan raad ik je aan om ook ná de cardio alle koolhydraten zo veel mogelijk te vermijden. Na je cardio is je glycogeenspiegel erg laag, en heb je nagenoeg alle oolhydraten verbruikt, wat inhoud dat het lichaam alleen nog maar gebruik kan maken van de tweede energiebron (vet) zolang er geen nieuwe koolhydraten binnen komen. Elke activiteit ná de cardio zal dan ook op vetverbranding gaan, of dat nou naar huis lopen, douchen, of een kop koffie zetten is. Zelfs je metabolisme (de hoeveelheid calorien die je verbrand in rust) zal doorgaan op vetverbranding.

na training en cardio: water

of dextro shake na training

voor al de rest: water

akkoord met je veel water:D

• Topic Starter Topic Starter
ja oke maar is mijn schema wel oke?

Dextrose

En snelle eiwitten en kh na je krachttraining

Terug
Naar boven