XXL Nutrition

Wat te eten na je PWO shake in de cut?

• Topic Starter Topic Starter
Big_T zei:
eiwitten, eiwitten en nogmaals eiwitten EFA en weinig koolhydraten
gaat er duidelijk om dat je primaire energiebron vet wordt dus moet er je voor zorgen dat de glycogeen bron uitgeput geraakt, weinig toevoer betekend ook dat er meer vetzuren zullen vrijkomen in het bloed. Zeker voor en na training (cardio) ga je dus vooral eiwit en vet eten.

Een goed voorbeeld is 150 gr zalm of tonijn , 1 rijstwafel, 1 eetlepel olijf of lijnzaadolie en 200g sla, asperges of broccoli

ps: die shake geen dextrose bijdoen uiteraard en liever neem je die voor en tijdens de training. PWS zeker tijdens cut is redelijk achterhaalt...

Dan deed ik het nog niet zo slecht als ik dacht.

Nam tot nu toe mijn PWO shake zonder dextrose. (was toch al niet zo'n liefhebber van die zoete shakes die je tanden zowat wegbranden)

half uurtje erna een kleine maaltijd (kipfilet met wat rijst of 2/3 kleine aardappeltjes) OF een bakje kwark 500 gram.

Ik heb wel Omega 3-6-9 vetten staan maar deze naam ik eigenlijk verspreid over de dag. Iemand enig idee hoeveel van deze caps je zou moeten nemen na je PWO shake icm met eiwitten?

BigT?

Ik neem altijd 2 bananen voordat ik mn shake naar binnen werk. Weet echter niet of dit ook aan te raden is in de cut i.v.m suikers.
Daarna gewoon wat de pot schaft, goede maaltijd :cool:

Terug
Naar boven