XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

bovenlichaam voelt goed stijf aan van gisteren :evil:

dus het worden de beentjes vanavond :P

Upperbody waaronder bench deadlift military

8x3x90 bench en een hoop dips .

vanochtend 1 uur cardio.

daarnet 30 min fysio gehad.

zometeen 30 minuten zwemmen, borstcrawl tot falen haha.

vanavond Borst, triceps.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.005
10.000 post !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik...
(en 't is een uiterst memorabele)

:rocknana::rocknana:Yeahhhhhhhhhh 10.000 post in dit topic, hoogtepunt van DBB:laugh::lol::hahaha::rocknana::banana::rocknana:, geweldig mannen en vrouwen...nooit gedacht dat dit topic zoveel respons zou voortbrengen, KLASSE:rocker:.

Karma is on his way:tomato:.

Na een top dag op de NK gisteren heb ik genoeg motivatie om flink los te gaan in de gym vandaag....rug, biceps en buik zullen er aan geloven:wl:.

Een gedankwaardige dag vandaag DBB-ers:cool:.

gefeli Dave, mit dit geweldige topic met 10.000 postings :D

:rocknana::rocknana:Yeahhhhhhhhhh 10.000 post in dit topic, hoogtepunt van DBB:laugh::lol::hahaha::rocknana::banana::rocknana:, geweldig mannen en vrouwen...nooit gedacht dat dit topic zoveel respons zou voortbrengen, KLASSE:rocker:.

Karma is on his way:tomato:.

Na een top dag op de NK gisteren heb ik genoeg motivatie om flink los te gaan in de gym vandaag....rug, biceps en buik zullen er aan geloven:wl:.

Een gedankwaardige dag vandaag DBB-ers:cool:.

LOL, jij hebt ook geen **** te doen vandaag zeker? :D
Ik denk dat ik vanavond weer eens licht ga trainen. Eigenlijk nog griep maar ik heb er nu wel genoeg van gehad :rolleyes:

Benen, kuiten, buik vanavond.

Ik zit me nagels hier op te vreten op mijn werk. Heb ****ing zin om te trainen! Borst/voorkant schouders/kuiten

Atletiektraining vanavond

Vanavond benen en kuiten!!!

Ik heb biceps gedaan, triceps, nog wat extra toegevoegd, een half uur cardio eraan geplakt en net thuis ben ik gaan skeeleren met die kleine van me. We kunnen t allebei nog niet zo goed, maar oefening baart kunst.

zometeen..

squat
leg extensions
goodmornings
calfraises

Ik heb biceps gedaan, triceps, nog wat extra toegevoegd, een half uur cardio eraan geplakt en net thuis ben ik gaan skeeleren met die kleine van me. We kunnen t allebei nog niet zo goed, maar oefening baart kunst.

gaat goed dus,
wordt tijd voor de "er na" pic ;) :p

Borst + biceps

Vanmiddag de rug en biceps getraind.

Morgen ff rust.

Benen & Rug !

Terug
Naar boven