MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Omdat wij nederlanders niet straalbezopen door het leven gaan.

wat heeft straalbezopen nou te maken met hoe sterk we zijn ?
dat doordeweeks zuipen als je traint niet goed is ok. ma dat heeft volgens mij niet heel veel te maken met hoe sterk je nou eigenlijk bent.

wat heeft straalbezopen nou te maken met hoe sterk we zijn ?
dat doordeweeks zuipen als je traint niet goed is ok. ma dat heeft volgens mij niet heel veel te maken met hoe sterk je nou eigenlijk bent.
sterker nog, als je drinkt word je sterk.

haha XD soms heb ik wel als ik de dag ervoor heb gedronken en ik moet trainen. gaat de training vet goed :p

klopt!

Mensen van 153 kilo die me in me billen knijpen

Die ****ing homo 30er die het nodig vind om het squatrek te gebruiken om 30kg upright rows te doen, 10 minuten te babbelen.

Gisteren kom ik in de gym, best druk maar goed, wil ik gaan squatten, roept er opeens zo'n oude fl**ker "ow ow ow, ik ben hier nog bezig enneuh der heeft al iemand gereserveerd na mij". En ging em nog ff verder babbelen ... dan maar ff blik des doods gegeven, ging ie snel zen set afwerken.

Volgende keer fl**ker ik die barbell naar zen kop, mong**l.

HET meest irritante: mensen die vragen hoeveel sets je nog moet, en vervolgens op 50cm afstand gaan staan wachten.

HET meest irritante: mensen die vragen hoeveel sets je nog moet, en vervolgens op 50cm afstand gaan staan wachten.

Deed ik gisteren :D Express omdat blijkbaar iemand het nodig vond om het squatrek bezet te houden met partial deadlifts waar ie constant verzwaardde en verlichtte.

Ok leuk maar doe dan gvd voort ipv aan te kloten, die kerel nam de barbell vast en stond 40s te zoeken naar de goeie startpositie, lifte dan niet en ging dan ff praten ??? Ja dan zoek je het wel. Ook vond ik zen redenering belachelijk, partial deadlifts omdat van gewone deadlifts zen rug pijn deed ... ga dan je rug degelijk trainen ipv te proberen 200kg omhoog te sleuren vanop blokken. Hij squatte ook niet want dat deed ook pijn ... en hij traint nu al 4 maand. Kan goed geloven dat zen rug zeer doet als ik naar zen techniek keek.

Die ****ing homo 30er die het nodig vind om het squatrek te gebruiken om 30kg upright rows te doen, 10 minuten te babbelen.

Gisteren kom ik in de gym, best druk maar goed, wil ik gaan squatten, roept er opeens zo'n oude fl**ker "ow ow ow, ik ben hier nog bezig enneuh der heeft al iemand gereserveerd na mij". En ging em nog ff verder babbelen ... dan maar ff blik des doods gegeven, ging ie snel zen set afwerken.

Volgende keer fl**ker ik die barbell naar zen kop, mong**l.

:D verrekte mong**l, dat moet ge eens doen

maar idd waarvoor heeft die 'kerel' dat squatrek nodig

gisteren buikspieren aan het trainen met de abdominal na ze eerst afgepeigerd te hebben met het touw. Loopt er voortdurend een kerel (50 jaar plus minus) rond het apparaat. Ik mij eerst er niks van aan te trekken en nog een paar sets eruit te duwen. Dan komt hij naar me toe "Jij laat je ook door niemand opjagen". Ik "Nee idd ik laat me door NIEMAND opjagen". Op zijn hoog-nederlands & wat harder als normaal, willen de limburgers hier nog wel eens van schrikken. En nog meer sets gedaan. Ik vraag hem ook nog we kunnen ook afwisselen. Nee dat wil hij niet, tja dan niet.

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Er zijn daar nog 5 andere barbells die hij perfect kan gebruiken, vuile mongol

kerel lees eens goed ik geef jou gelijk! Eerste is Off-topic

gisteren buikspieren aan het trainen met de abdominal na ze eerst afgepeigerd te hebben met het touw. Loopt er voortdurend een kerel (50 jaar plus minus) rond het apparaat. Ik mij eerst er niks van aan te trekken en nog een paar sets eruit te duwen. Dan komt hij naar me toe "Jij laat je ook door niemand opjagen". Ik "Nee idd ik laat me door NIEMAND opjagen". Op zijn hoog-nederlands & wat harder als normaal, willen de limburgers hier nog wel eens van schrikken. En nog meer sets gedaan. Ik vraag hem ook nog we kunnen ook afwisselen. Nee dat wil hij niet, tja dan niet.

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

kerel lees eens goed ik geef jou gelijk! Eerste is Off-topic

:roflol: is altijd ff afwachten hoe ze reageren, maar meestal leid zoiets tot een epische gezichtsuitdrukking :)

had ie soms verwacht dat jij kon ruiken dat hij ook graag wilde? Stomheren kun je niet dienen hoor. i plaats van dat hij het dan ff netjes vraagt ook ofzo....
Zou btw ook lekker doorgaan, dan gata ie zolang maar wat anders doen ofzo :P

Mensen die inderdaad plekken in beslag nemen door praten, of zoals snoob zegt het rack gebruiken wanneer dit niet nodig is.
Meestal vraag/zeg ik dat ze dat ook ergens anders kunnen doen en dan gaan ze ook wel.

Hekel aan mensen die als ze klaar zijn, de 10 of 20 kilo laten hangen aan de barbell stang. Waarom haal je godverre#$$@# niet alles eraf, is dat zoveel moeite? Nee, maar iedereen kan 10/20 kilo aan dus dan laat ik die hangen voor ze... is dan vaak het antwoord.
Zout op! lamballen

Terug
Naar boven