XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Dames die denken dat ze op ballerina's kunnen trainen!
En van die dames die 30minuten 5km/h op de loopband gaan lopen (en daarna weer naar huis gaan omdat ze denken hard getraind te hebben) terwijl ik erop wil. Ga dan buiten wandelen ofzo!!

Officieel een hekel aan:

Kerel in mn gym, mega ecto, mega nerd, alles erop en eraan.
"traint" met zn maten.

Kijken me vies aan als ik hoge gewichten pak.
beginnen dan tegen elkaar te zeveren.

als ik weg ben van die oefening
probere ze de oefening ook, kijken ze me vuil aan.
Maar falen ze, om het gewicht OF van de grond te krijgen OF 1keer te bewegen
OF om enige fatsoen in de uitoefening te houden.

is nu al 4e keer dat ik ze bezig heb gezien.
PFFF
irritatie

Een gast die net zijn 'intake' achter de rug had, zag mij bezig met een aantal oefeningen die niet echt voor de beginner is,
begon hij 3 van de 6 oefeningen ook te doen...en faalde hard :o

(slechte houding, te laag gewicht etc)

Hij deed bijvoorbeeld de 'French Press' helemaal verkeerd, bankje niet correct, hield zijn ellebogen niet stil..ugh

Laatst bewerkt:
heb je em geholpen?

Een gast die net zijn 'intake' achter de rug had, zag mij bezig met een aantal oefeningen die niet echt voor de beginner is,
begon hij 3 van de 6 oefeningen ook te doen...en faalde hard :o

(slechte houding, te laag gewicht etc)

Hij deed bijvoorbeeld de 'French Press' helemaal verkeerd, bankje niet correct, hield zijn ellebogen niet stil..ugh

En jij gaat hem niet ff helpen?

Niet iedereen warmt op met 140kg op BP :roflol:

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

Denk dat je in het verkeerde topic zit;)

"Origineel gepost door 3XL:

Originele French press is een coumpound druk beweging (vandaar dat press)

De vormen die hierboven beschreven staan zijn extensiebewegingen.

Bij de orginele FP lig je op een bankje net als of je wilt gaan smaldrukken, alleen laat je de stang niet richting borst, maar richting keel gaan.
Hierdoor zakken de ellbogenminder ver, spelen borst en schouders een kleinere rol minder en komt het accent meer op de triceps te liggen.

Een latere variant van de French press is de JM press, waarbij je net als bij de FB richting keel gaat, alleen stop je de beweging 10-15cm voor de keel, zodat de schouder en borst nog minder een rol spelen.
"

Juist niet. Er is bij de org. FP ook beweging thv de schouder. FP werd "later" ook wel de California Press genoemd.

Laatst bewerkt:
Vandaag iemand bij bankdrukken. Drukte alleen maar 60 kg en ik denk dat die wel 20 setjes deed,kwam geen einde aan,ondertussen ook telkens een andere oefening doen.

Gelukkig was ik net geweest,maar als je wilt bankdrukken kan ik me wel voorstellen dat dat bloed irritant is.

mensen die maar de helft van de oefening doen!
en dan overdreven veel gewicht doen om dan stoer over te komen.

Ja, dat ben ik.

Ik doe dat (bench) niet om stoer te doen maar omdat ik een chronische schouderverneuking heb en toch af en toe wat setjes wil banken naast het dumbbellwerk.

Verder doe ik eigenlijk altijd stoer, of ik nu bench, masturbeer, schijt of genees - stoer doen is mijn levensinstelling.

Ja, dat ben ik.

Ik doe dat (bench) niet om stoer te doen maar omdat ik een chronische schouderverneuking heb en toch af en toe wat setjes wil banken naast het dumbbellwerk.

Verder doe ik eigenlijk altijd stoer, of ik nu bench, masturbeer, schijt of genees - stoer doen is mijn levensinstelling.

ooh..daarom faal je zovaak, om het opnieuw te proberen:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dames die denken dat ze op ballerina's kunnen trainen!
En van die dames die 30minuten 5km/h op de loopband gaan lopen (en daarna weer naar huis gaan omdat ze denken hard getraind te hebben) terwijl ik erop wil. Ga dan buiten wandelen ofzo!!

trainde er bij ons maar wat vrouwen :sad: we moeten het doen met posters van halfnaakte vrouwen aan de muur.

on: geen irri's

Laatst bewerkt:
Juist niet. Er is bij de org. FP ook beweging thv de schouder. FP werd "later" ook wel de California Press genoemd.

Pfff wel verwarrend al die namen die weer veranderen enzo. *zucht* ???

OT: bij ons in de sportschool is het hatelijk dat als ze horen dat je aan creatine of eiwitshakes enzo doet je wordt aangezien voor bodybuilder (wat verboden is in onze sportschool :P) terwijl ze zelf wel eiwitshakies achter de balie hebben à 3eu de stuk

je mag geen bodybuilder zijn bij jullie ? volgens mij kunnen ze dit moeilijk verbieden. heb hier wel eens gehoord dat anabolen verboden zijn bij zown sportschool. dat is nog wel enigzins begrijpelijk.

Van die opa's en vrouwen die volledig in gym outfit komen opdagen, en dan een half uur op die loopband staan tegen ****ing 5km per uur.
Ze drinken er dan meestal ook nog een aquariusje bij en bewegen net alsof het een enorme inspanning is die ze aan het verrichten zijn.
Vervolgens lopen ze dan zelfvoldaan naar buiten en eten ze nog een sultana of een twix om hun glycogeenvoorraden aan te vullen na die slopende sportprestatie.

Nee mag niet hehe, maar alsk dan vraag; wat is jullie definitie van een bodybuilder? (ik heb daar namelijk stage gelopen als afstudeeropdracht)
Dan hebben ze daar geen verklaring voor. Voor hun is iedereen die in korte afzienbare tijd te hard groeit een bodybuilder/anabolenboer.

Gebrek aan verstand en kennis over zulke zaken zou ik zegge :laugh:

Terug
Naar boven