- Waardering
- 172
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Een gast die net zijn 'intake' achter de rug had, zag mij bezig met een aantal oefeningen die niet echt voor de beginner is,
begon hij 3 van de 6 oefeningen ook te doen...en faalde hard
(slechte houding, te laag gewicht etc)
Hij deed bijvoorbeeld de 'French Press' helemaal verkeerd, bankje niet correct, hield zijn ellebogen niet stil..ugh

Hij deed bijvoorbeeld de 'French Press' helemaal verkeerd, bankje niet correct, hield zijn ellebogen niet stil..ugh

lijkt me wel een killertmensen die maar de helft van de oefening doen!
en dan overdreven veel gewicht doen om dan stoer over te komen.
Ja, dat ben ik.
Ik doe dat (bench) niet om stoer te doen maar omdat ik een chronische schouderverneuking heb en toch af en toe wat setjes wil banken naast het dumbbellwerk.
Verder doe ik eigenlijk altijd stoer, of ik nu bench, masturbeer, schijt of genees - stoer doen is mijn levensinstelling.

ooh..daarom faal je zovaak, om het opnieuw te proberen
Dames die denken dat ze op ballerina's kunnen trainen!
En van die dames die 30minuten 5km/h op de loopband gaan lopen (en daarna weer naar huis gaan omdat ze denken hard getraind te hebben) terwijl ik erop wil. Ga dan buiten wandelen ofzo!!
we moeten het doen met posters van halfnaakte vrouwen aan de muur.Juist niet. Er is bij de org. FP ook beweging thv de schouder. FP werd "later" ook wel de California Press genoemd.

) terwijl ze zelf wel eiwitshakies achter de balie hebben à 3eu de stuk