Dit gebeurde mij laatst:
Ik loop naar een rek met barbell, ligt geen handdoekje, stang is leeg, staat niemand omheen, is dus helemaal niemand. Het enige wat er stond was een klein platformpje zodat je hoger staat. Ik om me heen gekeken of er iemand stond die bezig zou KUNNEN zijn, niemand. Ik platform weggehaald, doe 20kg aan beide kanten om te gaan deadliften, pak het uit het rek en leg het op de grond.
Begin m'n maatje die z'n eerste dag begint te fitnessen het deadliften uit te leggen, komt er een gozer naar me toe: "Ej man, ik was daar bezig man" Ik: Jij was hier bezig? Er lag geen handdoekje, je stond niet eens in de buurt? Hij: Ja ik had alles al klaargelegd man, ik was al bezig, ben hier met mn vrienden bezig. Ik: Hoelang ben je dan nog bezig? Hij: Ja nog 4 setjes. Ik: 4 setjes?! je moet gewoon nog beginnen dus? Hij: ja man maar ik had het al klaar gelegd.
Ik heb hem er maar bij gelaten, omdat hij heel erg moeilijk zat te doen, maar dit sloeg echt alles. Ik bedoel, LEG DAN OP ZIJN ALLERMINST even je handdoekje over de de stang ofzo :S Wat een eikel.