AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

D ... dan maar ff blik des doods gegeven, ging ie snel zen set afwerken.
Die blik heeft het hem vast en zeker gedaan:rolleyes:
HET meest irritante: mensen die vragen hoeveel sets je nog moet, en vervolgens op 50cm afstand gaan staan wachten.
Had ik laast ook. Ey mattie hoeveel setjes moe jij nog? Nog 9....blijft daar ook nog 7 van de 9 setjes wachten:p
Hekel aan mensen die als ze klaar zijn, de 10 of 20 kilo laten hangen aan de barbell stang. Waarom haal je godverre#$$@# niet alles eraf, is dat zoveel moeite? Nee, maar iedereen kan 10/20 kilo aan dus dan laat ik die hangen voor ze... is dan vaak het antwoord.
Zout op! lamballen
Tja dat is verschillend. Ik wil er sowiezo minstens 20 op hebben hangen en dan vind ik het k*t om al die schijven te moeten gaan zoeken.

Die blik heeft het hem vast en zeker gedaan:rolleyes:

goh ik kan best intimiderend zijn voor iemand van 1m70

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Hekel aan mensen die als ze klaar zijn, de 10 of 20 kilo laten hangen aan de barbell stang. Waarom haal je godverre#$$@# niet alles eraf, is dat zoveel moeite? Nee, maar iedereen kan 10/20 kilo aan dus dan laat ik die hangen voor ze... is dan vaak het antwoord.
Zout op! lamballen

als ik iemand da zie doen ( zijn altijd dezelfde ), en ze komen vragen of ze na je kunnen laat je gewoon alles erop zitten :)

Altijd leuk om zo'n droopy 200+ kg van een barbell te zien halen.

Dit gebeurde mij laatst:

Ik loop naar een rek met barbell, ligt geen handdoekje, stang is leeg, staat niemand omheen, is dus helemaal niemand. Het enige wat er stond was een klein platformpje zodat je hoger staat. Ik om me heen gekeken of er iemand stond die bezig zou KUNNEN zijn, niemand. Ik platform weggehaald, doe 20kg aan beide kanten om te gaan deadliften, pak het uit het rek en leg het op de grond.

Begin m'n maatje die z'n eerste dag begint te fitnessen het deadliften uit te leggen, komt er een gozer naar me toe: "Ej man, ik was daar bezig man" Ik: Jij was hier bezig? Er lag geen handdoekje, je stond niet eens in de buurt? Hij: Ja ik had alles al klaargelegd man, ik was al bezig, ben hier met mn vrienden bezig. Ik: Hoelang ben je dan nog bezig? Hij: Ja nog 4 setjes. Ik: 4 setjes?! je moet gewoon nog beginnen dus? Hij: ja man maar ik had het al klaar gelegd.

Ik heb hem er maar bij gelaten, omdat hij heel erg moeilijk zat te doen, maar dit sloeg echt alles. Ik bedoel, LEG DAN OP ZIJN ALLERMINST even je handdoekje over de de stang ofzo :S Wat een eikel.

mensen die gewichten niet opruime

Dit gebeurde mij laatst:

Ik loop naar een rek met barbell, ligt geen handdoekje, stang is leeg, staat niemand omheen, is dus helemaal niemand. Het enige wat er stond was een klein platformpje zodat je hoger staat. Ik om me heen gekeken of er iemand stond die bezig zou KUNNEN zijn, niemand. Ik platform weggehaald, doe 20kg aan beide kanten om te gaan deadliften, pak het uit het rek en leg het op de grond.

Begin m'n maatje die z'n eerste dag begint te fitnessen het deadliften uit te leggen, komt er een gozer naar me toe: "Ej man, ik was daar bezig man" Ik: Jij was hier bezig? Er lag geen handdoekje, je stond niet eens in de buurt? Hij: Ja ik had alles al klaargelegd man, ik was al bezig, ben hier met mn vrienden bezig. Ik: Hoelang ben je dan nog bezig? Hij: Ja nog 4 setjes. Ik: 4 setjes?! je moet gewoon nog beginnen dus? Hij: ja man maar ik had het al klaar gelegd.

Ik heb hem er maar bij gelaten, omdat hij heel erg moeilijk zat te doen, maar dit sloeg echt alles. Ik bedoel, LEG DAN OP ZIJN ALLERMINST even je handdoekje over de de stang ofzo :S Wat een eikel.

Stom dat je hebt toegegeven, zou mij niet gebeuren:).

Zout op! lamballen

Hehehe daarom hangt er bij ons in de sportschool bij de gewichten een plaatje van "van opruimen krijg je ook spierballen" :P

mensen die maar de helft van de oefening doen!
en dan overdreven veel gewicht doen om dan stoer over te komen.

Hoe weet jij dat ze maar de helft doen? en hoe bepaal jij wat voor een ander overdreven is? en wat is in jouw ogen stoer?

Of is dit een ik vind het irritant dan anderen minder doen dan ik maar wel veel zwaarder post?

Hoe weet jij dat ze maar de helft doen? en hoe bepaal jij wat voor een ander overdreven is? en wat is in jouw ogen stoer?

Of is dit een ik vind het irritant dan anderen minder doen dan ik maar wel veel zwaarder post?

Bankdrukken en dan 'n ROM van 10cm aanhouden.

Dat er blijkbaar schandvlekken zijn die gewoon kleding uit de kleedkamer jatten.:mad:

Die hebben 'n grotere ROM dan 10cm, en sowieso heb ik het over mensen die bankdrukken en dan dus 'n mini ROM aanhouden, vaak gepaard met de stang scheef houden.

Stoer ! ! ! !

Wat xxl waarschijnlijk bedoelt zijn de kerels die niets anders doen dan zo benchen.

Board presses hebben als nut om de gewone bench press, en vooral de lockout te verbeteren als ik mij niet vergis? dan ligt het wel anders..

Ik weet wat hij bedoelt, bij ons heb je ook van die kerels.

vraag blijft, hoe weet je dat ze stoer willen doen? Mischien weten ze gewoon niet beter.

vraag blijft, hoe weet je dat ze stoer willen doen? Mischien weten ze gewoon niet beter.

Bij mij in de gym scheppen ze ook op dat ze 100 kg kunnen benchen, zelfs al is het een rom van laten we zeggen 5-7 centimeter.

Maar ik weet niet hoe dat in het geval van hem is.

Terug
Naar boven