Kwarkvreter
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat jij zegt is onzin. je kan niet op "k1" zitten. Wat wel kan is dat je al 7 jaar kickboxen/ thaiboksen doet.

ja ook goed, we houden altijd k1 wedstijden dus noemen we het ook zo![]()

noem jij zyzz nou een mooiboy?volgens mij getuigt jouw avatar ook van enige mooiboy gehalte![]()
![]()

Doen ze bij ons ook, als je er naar vraagt zeggen ze dat ze op de cable crossover meer gewicht aan kunnen.Wat mij irriteert is als iemand op die dubbele cable machine, die ene waar je cable fly's doet, zijn biceps in één arm gaat zitten pompen, zijn triceps en weet ik veel wat allemaal. Die gasten zitten zo een half uur op dat ding maar 1 arm te pompen, terwijl er genoeg cable apparaten voor één arm zijn.![]()
buffer dan 90% van dutch

Ik was vorige week aan het squatten voor de spiegel, komt er opeens zo'n gozer naar me toe ''Hoeveel setjes moet je nog?'' Ik zei ''nog 3'' puffend omdat ik met me laatste rep bezig was... Zegt hij ''ok dan wacht ik wel even''. Gaat hij 30cm voor mijn neus staan(dus blokeert hij de spiegel) met zijn gezicht naar mij toe, wat erg iritant is als je zo'n poep gezicht maakt tijdenshet squatte. ik iriteerde mezelf dood omdat hij alle 3 de sets daar gewoon mij aan stond de staren van 30cm afstand... Ik vraag me echt af waarom mensen sowieso wachten tot je klaar bent, en niet gewoon een andere oefening doen? Ook merk ik altijd, dat als ze wachten, ze ook echt bijna tegen je aan lichen, tijdens je oefeningen... Ik snapdat echt niet.

Zodat je kan beslissen of diegene jou rape in de kleedkamer waardig is ?![]()

Ik was vorige week aan het squatten voor de spiegel, komt er opeens zo'n gozer naar me toe ''Hoeveel setjes moet je nog?'' Ik zei ''nog 3'' puffend omdat ik met me laatste rep bezig was... Zegt hij ''ok dan wacht ik wel even''. Gaat hij 30cm voor mijn neus staan(dus blokeert hij de spiegel) met zijn gezicht naar mij toe, wat erg iritant is als je zo'n poep gezicht maakt tijdenshet squatte. ik iriteerde mezelf dood omdat hij alle 3 de sets daar gewoon mij aan stond de staren van 30cm afstand... Ik vraag me echt af waarom mensen sowieso wachten tot je klaar bent, en niet gewoon een andere oefening doen? Ook merk ik altijd, dat als ze wachten, ze ook echt bijna tegen je aan lichen, tijdens je oefeningen... Ik snapdat echt niet.