AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

dat men in design interieurfitnesszaken altijd spreekt van spierversteving en vies is van het woord spiermassa

Als iemand de dumbbells pakt die jij nodig hebt of dat er in onze sportschool geen losse barbell is voor deadlift enzo, dus moet ik de squatters steeds ophouden (niet dat er in onze mooiboy gym zoveel mensen squatten) :trollface:

volgens mij getuigt jouw avatar ook van enige mooiboy gehalte ;) :p

in feite voor de lol wel

Zyzz is een combinatie van gay, mooiboy en ecto :trollface:

Wat mij irriteert is als iemand op die dubbele cable machine, die ene waar je cable fly's doet, zijn biceps in één arm gaat zitten pompen, zijn triceps en weet ik veel wat allemaal. Die gasten zitten zo een half uur op dat ding maar 1 arm te pompen, terwijl er genoeg cable apparaten voor één arm zijn. :rolleyes:

Wat mij irriteert is als iemand op die dubbele cable machine, die ene waar je cable fly's doet, zijn biceps in één arm gaat zitten pompen, zijn triceps en weet ik veel wat allemaal. Die gasten zitten zo een half uur op dat ding maar 1 arm te pompen, terwijl er genoeg cable apparaten voor één arm zijn. :rolleyes:
Doen ze bij ons ook, als je er naar vraagt zeggen ze dat ze op de cable crossover meer gewicht aan kunnen.

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

buffer dan 90% van dutch
fitnes???

Ik was vorige week aan het squatten voor de spiegel, komt er opeens zo'n gozer naar me toe ''Hoeveel setjes moet je nog?'' Ik zei ''nog 3'' puffend omdat ik met me laatste rep bezig was... Zegt hij ''ok dan wacht ik wel even''. Gaat hij 30cm voor mijn neus staan(dus blokeert hij de spiegel) met zijn gezicht naar mij toe, wat erg iritant is als je zo'n poep gezicht maakt tijdenshet squatte. ik iriteerde mezelf dood omdat hij alle 3 de sets daar gewoon mij aan stond de staren van 30cm afstand... Ik vraag me echt af waarom mensen sowieso wachten tot je klaar bent, en niet gewoon een andere oefening doen? Ook merk ik altijd, dat als ze wachten, ze ook echt bijna tegen je aan lichen, tijdens je oefeningen... Ik snapdat echt niet.

Dan had je toch vriendelijk kunnen zeggen dat die moest opt**fen :P.

Ik was vorige week aan het squatten voor de spiegel, komt er opeens zo'n gozer naar me toe ''Hoeveel setjes moet je nog?'' Ik zei ''nog 3'' puffend omdat ik met me laatste rep bezig was... Zegt hij ''ok dan wacht ik wel even''. Gaat hij 30cm voor mijn neus staan(dus blokeert hij de spiegel) met zijn gezicht naar mij toe, wat erg iritant is als je zo'n poep gezicht maakt tijdenshet squatte. ik iriteerde mezelf dood omdat hij alle 3 de sets daar gewoon mij aan stond de staren van 30cm afstand... Ik vraag me echt af waarom mensen sowieso wachten tot je klaar bent, en niet gewoon een andere oefening doen? Ook merk ik altijd, dat als ze wachten, ze ook echt bijna tegen je aan lichen, tijdens je oefeningen... Ik snapdat echt niet.

doe ik ook altijd, vind ik gewoon leuk om te doen:)

Als die persoon een andere oefening gaat doen, ben jij klaar voordat hij klaar is en is de kans groot dat iemand anders het spul gaat gebruiken en hij dus nóg langer moet wachten. Ik wacht ook altijd maar ik ga dan gewoon tv kijken (hangen daar boven) omdat ik weet dat het irriterend is.

Terug
Naar boven