XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Gisteren één of andere vetklep die het nodig vond om met een belt 80 kilo te gaan squatten.. Naja squatten.. waren eigenlijk hooguit half squats???

Onze fitnessinstructrice is sinds gisteren in het buitenland voor stage:mad:...zij is zo lekkah :knipoog:

Als je voor de spiegel staat te draaien met zo'n achterlijke bezemsteel in je nek, kan ik het wel begrijpen.

fail. ik rek niet zo. ik heb 4 jaar op taekwondo gedaan, ik rek zonder die dingen. bijv na het warming up rustig rekken, na mijn training rekken, al die k*t hoofden richting mij.

mensen di myn supps uit myn sportzak pikken!!

iemand die mij gaat storen terwijl ik me max probeer bij het dl, ik was me aan het concentreren op muziek, lift altijd bij lekkere nummers die energie geven zeg maar. Loop ie naar me toe en gaat naast mij staan ik zo, wat, ja je moet niet zo gespannen zijn diep in en uit ademen. Dat is dezelfde gast die tegen mij zei dat je van soep groeit en het goed voor je is en na 100 jaar trainen nog steeds ecto is.

Mijn hele concentratie naar de klote op dat moment.

Ohja ik ben de enige in de gym die wat zwaarder deadlift, halve gym moet dan ook kijken. Geweldig.

Zijn tegenwoordig veel mooiboys die bij mij trainen, wij hebben in totaal iets van 5 bankjes (kleine gym) allemaal bezet houden en allemaal op een rijtje chest press doen met 20 kg

Laatst bewerkt:
Wie vroeg jou wat? ik geef hem gewoon een koekje van zijn eigen troll-deeg.

Volgens mij vertelde hij slechts dat er niets mis is met rekken. Ik begrijp wel dat het in jou beperkte beleving vrij gemakkelijk is om overal een troll in te zien, en daarbij is het ook wel een hip modewoord op het internet op het moment maar denk er anders gewoon nog eventjes over na. Wees gerust, je mag best lang doen over denken, is niets mis mee.

iemand die mij gaat storen terwijl ik me max probeer bij het dl, ik was me aan het concentreren op muziek, lift altijd bij lekkere nummers die energie geven zeg maar. Loop ie naar me toe en gaat naast mij staan ik zo, wat, ja je moet niet zo gespannen zijn diep in en uit ademen. Dat is dezelfde gast die tegen mij zei dat je van soep groeit en het goed voor je is en na 100 jaar trainen nog steeds ecto is.

Mijn hele concentratie naar de klote op dat moment.

Ohja ik ben de enige in de gym die wat zwaarder deadlift, halve gym moet dan ook kijken. Geweldig.

Zijn tegenwoordig veel mooiboys die bij mij trainen, wij hebben in totaal iets van 5 bankjes (kleine gym) allemaal bezet houden en allemaal op een rijtje chest press doen met 20 kg
Heb je het nog beter dan ik, wij hebben 4 bankjes waarvan een standaart, 2 incline kunnen en eentje decline kan.

Maar wij hebben ook alleen maar gewichten van 4-6-8 tot 36 en alles maar een en de helf van die dumbbells moeten aangeschroeft worden ook iritant als je staat te dumbbell pressen en je hebt het gevoel dat er ieder moment een gewichtschijf op je ribben ken vallen.

Terug
Naar boven