Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren één of andere vetklep die het nodig vond om met een belt 80 kilo te gaan squatten.. Naja squatten.. waren eigenlijk hooguit half squats![]()

vanAls je voor de spiegel staat te draaien met zo'n achterlijke bezemsteel in je nek, kan ik het wel begrijpen.
fail. ik rek niet zo. ik heb 4 jaar op taekwondo gedaan, ik rek zonder die dingen. bijv na het warming up rustig rekken, na mijn training rekken, al die k*t hoofden richting mij.
je kunt niet weten wie dat is eh

Wat een infantiele reactie, alsof hij die vier jaar opmerkte om te snoeven.

ik zit 7 jaarop k1 u mad?Wie vroeg jou wat? ik geef hem gewoon een koekje van zijn eigen troll-deeg.
Ik heb nog niet eens 1 dag op een vechtsport gezeten![]()
Wie vroeg jou wat? ik geef hem gewoon een koekje van zijn eigen troll-deeg.
Heb je het nog beter dan ik, wij hebben 4 bankjes waarvan een standaart, 2 incline kunnen en eentje decline kan.iemand die mij gaat storen terwijl ik me max probeer bij het dl, ik was me aan het concentreren op muziek, lift altijd bij lekkere nummers die energie geven zeg maar. Loop ie naar me toe en gaat naast mij staan ik zo, wat, ja je moet niet zo gespannen zijn diep in en uit ademen. Dat is dezelfde gast die tegen mij zei dat je van soep groeit en het goed voor je is en na 100 jaar trainen nog steeds ecto is.
Mijn hele concentratie naar de klote op dat moment.
Ohja ik ben de enige in de gym die wat zwaarder deadlift, halve gym moet dan ook kijken. Geweldig.
Zijn tegenwoordig veel mooiboys die bij mij trainen, wij hebben in totaal iets van 5 bankjes (kleine gym) allemaal bezet houden en allemaal op een rijtje chest press doen met 20 kg
Wat jij zegt is onzin. je kan niet op "k1" zitten. Wat wel kan is dat je al 7 jaar kickboxen/ thaiboksen doet.
Zijn tegenwoordig veel mooiboys die bij mij trainen, wij hebben in totaal iets van 5 bankjes (kleine gym) allemaal bezet houden en allemaal op een rijtje chest press doen met 20 kg

dat mensen me raar gaan aankijken als ik aan het rekken ben
1,92m 75kg, wat is dat danGot the same prob, allemaal skinie's die naar mijn achterste loeren!