MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

van die magere sprieten die 2 kg heffen en dan zo'n vreselijk gezicht trekken alsof ze aan het bevallen zijn van een achtling...

Die zitten op een bepaald % van hun 1 RM, die gewichten zullen voor hun evenzwaar zijn als dat jij dezelfde % van je 1rm zou doen. Waarom erger je eraan als ze alles geven en doorzettingsvermogen tonen?

Laat ze lekker, wie weet zijn ze wel net begonnen met bodybulden of liggen hun doelen wel heel ergens anders.

+1, beter als die dude's die bang zijn om vreemde gezichten te trekken en niet alles geven

mezelf

paupers die weten dat ze meer groeihormoon vrijmaken, en dus efficienter kunnen bouwen, door hun benen fatsoenlijk te trainen, maar dat niet doen omdat squatten zo zwaar is, vervolgens klagen dat het moeilijk is om breder te worden.

Dat er heel veel jongens trainen die best wel willen, maar gewoon niet weten hoe ze de oefening moeten uitvoeren. Waar ik me dan aan irriteer is dat die ****ing homo's van een 'begeleiders' gewoon een beetje achter de balie zitten te chillen terwijl er binnen gewoon mensen zijn die binnen de kortste keren naar de fysio kunnen. En ik ga ze ook niet helpen hoor, dat begin ik echt zat te worden.

Hahahaha wat een filmpje :P die is sws fake

wel knap om dat te doen en niet door je rug te gaan

Nee ik mire mezelf altijd in de spiegel.
2cqfipf.png

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------

Echt hatelijk ja, zie liever zoiets:

http://www.youtube.com/watch?v=K9t0TNSFJUI

Daar ben ik ook bang voor inderdaad.. aangezien ik maar een kleine nerd ben met softe stats (1m80 66kg 12%) vrees ik het ergste.
ach je komt er teminste voor uit...en als je begon op 54 kilo met een vetpercentage van 12 en nog geen 10 maanden traint ben je best aardig bezig. Waarmee begon je en hoe lang ben je bezig?

ach je komt er teminste voor uit...en als je begon op 54 kilo met een vetpercentage van 12 en nog geen 10 maanden traint ben je best aardig bezig. Waarmee begon je en hoe lang ben je bezig?

150cm, 44,9kg, 4%vp en train al 7 jaar, dus ben echt een beescht:)

dat mensen me raar gaan aankijken als ik aan het rekken ben

Terug
Naar boven