XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Halllooooo niet iedereen onder de 24 is zo asociaal hoor :P
Deadlift in de smith is gewoon een big NO.
Opruimen hoort erbij want daar krijg je ook spierballen van volgens flyer van de sportschool @ dumbbells :P

Mensen die in powercage gaan optrekken terwijl je net wil gaan squaten :fuux:

Maybe you need to stfu ? :trollfacex:

mensen die denken dat ze ''het'' zijn

te veel mafkezen die stoer komen doen en om klappen vragen, maar je net geen kracht meer hebt om ze stoten :(

Hahaha, vandaag was het weer is grappig... Ik zat dus triceps te trainen, en er liep zo'n ecto langs mij (ongeveer mijn leeftijd), hij keek mij een beetje verward aan, en liet opeens mij zijn buik zien (Komt omdat ik een laagje vet heb door de bulk xD). Ik keek er met zo'n kots gezicht naar, omdat hij met zijn 10%bf geen sixpack had, en zo'n bijgeschoren streepje naar zijn navel. Vervolgens liep hij een beetje verward door, en ging hij op de cable cross machine zichzelf optrekken(Dus aan de stang daar boven) xD Na 2 reps merkte hij dat het niet zo slim was, en liep door alsof er niks was gebeurd lol.

Stuif hang niet de E-Hero uit :P

1. Stinkende mensen.
2. De kerel die alvast gewichten aan de barbell ging hangen, terwijl ik nog bezig was met m'n flys op dat bp bankje (Ja de rest was bezet).
3. Mensen die TELANG blijven praten, praatje maken prima, 1/2 minuten dan weer weg. Niet een half uur met me willen lullen en zo m'n training verzieken.
4. Sterke verhalen waar ik geen donder om geef.
5. Vragen waarom ik een half uur lang crosstrainer doe, en dat dat voor vrouwen is.
6. Van die tjappies die 3x komen trainen, drie kwartier daar beetje staan te patsen met die gewichten en daarna nooit meer terug komen.
7. Geitenbreiers.

Edit; Stinkende mensen.
Edit2; Stinkende mensen.

Waarom doe jij een half uur crosstrainer? Is toch voor vrouwen ???

Terug
Naar boven