MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik heb zo'n hekel aan die faggs die half uur crosstrainer doen, dammmmnn

:trollface:

Vanavond dan, ik pak de halterstang, en begin gewichten bij elkaar te zoek om erop te doen.. afijn, ik ben er dus mee bezig, komt er een dude aan en hij zegt gewoon: Jo, ga je die gebruiken? Dus ik zeg ja, zegt hij: oowja.. want ik heb hem eigenlijk ook nodig.

Dus ik kijk hem aan zo van... ja? en? moet ik em aan je geven ofzo? waarna ik zeg: ik doe 4 setjes, dus je zult ff moeten wachten. Hij zegt ok en gaat op de vensterbank zitten kijken. Wat een dwaas.

Hekel aan een gast die laatst stond te deadliften in een Smithrack :eek::eek:
Laat die gast de 150kg hangen en ik moest, ik loop naar die gast en zeg mag ik dat voor jou opruimen?..of doe je dat zelf nog. Zegtie ik moet zo nog 1 x, ik denk ok kan gebeuren niet waar, loopt de sukkel gewoon weg en laat het gewoon hangen, ik naar hem toe ik zeg ben je zo een aso jonge ik zeg ruim je eigen troep op gast. Hij sukkelt erheen en ruimt op, wat een droplul, gastje van 22 ofzjow die met een kromme rug staat te deadliften in een Smithrack. Wat zijn het ook kneusjes he gastjes van 16 tot 24 jaar. Heb hem ook niet meer gezien. Oja hij had ook nog een afgezakte broek aan toen hij naar huis ging, met zo'n onderbroek erboven hahahaha zo 2004. Losers zijn het echt..niet te geloven wat haat ik dat zo lui!!

Thank you very much :rolleyes:

Halllooooo niet iedereen onder de 24 is zo asociaal hoor :P
Deadlift in de smith is gewoon een big NO.
Opruimen hoort erbij want daar krijg je ook spierballen van volgens flyer van de sportschool @ dumbbells :P

Bij mijn oude sportschool hing dat ook op;
Van opruimen krijg je ook spierballen. En dan zo'n ventje afgebeeld met zijn biceps ofzoiets .. Waar train je dan ?

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Ik heb zo'n hekel aan die faggs die half uur crosstrainer doen, dammmmnn

:trollface:

Vanavond dan, ik pak de halterstang, en begin gewichten bij elkaar te zoek om erop te doen.. afijn, ik ben er dus mee bezig, komt er een dude aan en hij zegt gewoon: Jo, ga je die gebruiken? Dus ik zeg ja, zegt hij: oowja.. want ik heb hem eigenlijk ook nodig.

Dus ik kijk hem aan zo van... ja? en? moet ik em aan je geven ofzo? waarna ik zeg: ik doe 4 setjes, dus je zult ff moeten wachten. Hij zegt ok en gaat op de vensterbank zitten kijken. Wat een dwaas.

Hebben jullie niet meer gewichten daar liggen dan ?

Train in veenendaal maar zal waarschijnlijk populair plaatje zijn in sportscholen denk ik :P

De enige Healthclub van Veenendaal :P

Laatst bewerkt:
Ssshhttt nou k*tstuif :P

Ik hekel patsers die te lui zijn om dumbbells terug te leggen.
Ik hekel patsers die te lui zijn om gewichten gewoon terug te hangen en ze liever op de grond gooien met een enorme klap.
Ik hekel patsers die kei en kei hard kreunen/schreeuwen.
Ik hekel patsers die voor hun sociale behoefte naar de sportschool komen en maar de hele tijd onzin uitkramen.
Ik hekel patsers die veel en veel te zware gewichten gebruiken en de oefening totaal verkeerd uitvoeren, en zichzelf ook nog sterk en goed voelen.
Ik hekel patsers die altijd denken dat ze het beter weten terwijl ik zelf pijn krijg als ik ze een oefening zie doen.
Ik hekel patsers die in singlets lopen waar de tepel naast het shirt hangt.
Ik hekel patsers die de hele tijd naar zichzelf bodybuilding-poses houden in de spiegel.
Ik hekel patsers die blijven wachten naast je machine, terwijl je ze net hebt gezegd dat je nog 3 opwarm setjes en 3 echte setjes moet doen, maar ze willen niet 'om en om' doen.
Ik hekel patsers die zich helemaal vol drinken met powerdrank die meer calorieën bevat dan dat ze verbranden in de training.
Ik hekel patsers die zonder opwarming meteen het volle gewicht pakken.
Ik hekel patsers die met een stijve wielie rond lopen.

Verder vind ik het heel leuk hoor.

Ik hekel patsers die te lui zijn om gewichten gewoon terug te hangen en ze liever op de grond gooien met een enorme klap.
Ik hekel patsers die voor hun sociale behoefte naar de sportschool komen en maar de hele tijd onzin uitkramen.
Ik hekel patsers die veel en veel te zware gewichten gebruiken en de oefening totaal verkeerd uitvoeren, en zichzelf ook nog sterk en goed voelen.
Ik hekel patsers die altijd denken dat ze het beter weten terwijl ik zelf pijn krijg als ik ze een oefening zie doen.
Ik hekel patsers die de hele tijd naar zichzelf bodybuilding-poses houden in de spiegel.
Ik hekel patsers die blijven wachten naast je machine, terwijl je ze net hebt gezegd dat je nog 3 opwarm setjes en 3 echte setjes moet doen, maar ze willen niet 'om en om' doen.
Ik hekel patsers die zich helemaal vol drinken met powerdrank die meer calorieën bevat dan dat ze verbranden in de training.

:o

mensen die denken dat ze ''het'' zijn

+1, iedereen weet toch dat ik ''het'' ben:P

---------- Toegevoegd om 02:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:59 ----------

Mijn hond heet patser:trollface:

Laatst bewerkt:

Hha :P
Ik heb slechte ervaring met health centers, enigste wat ze in hadden was een smith machine en dumbbells tot 24kg, niet dat ik 24kg til maar hoop toch wel dat dat in de toekomst erin zit.

OT:

Als iemand ook bijna alleen maar in het squat rack oefeningen doet zoals bv squats, deadliften of MP en Bent-over rows ..

En dat er soms maar 3-5 mensen in de powerruimte zijn, terwijl het toch een goede hardcore gym is met USA Style.

Mensen die zeggen dat een split beter is dan een full body voor een beginner, enkel omdat ze dan samen met je kunnen trainen, dezelfde oefeningen enzo..

24 kilo hammer curls hier :D

Je kan beter thuis gaan trainen, lol son.

Kerels die mij zogenaamd corrigeren als ik aan het squatten ben, en dan 'per ongeluk' hun hand langs de intieme delen van mijn lichaam laten glijden.

Laatst was er ook zo'n gore nicht. Ik was aan het squatten, ineens zegt een of ander verwijfd mannetje dat ik het verkeerd doe. In een poging hem te negeren, ging ik gewoon door met squatten. Toen ik onderaan was, voelde ik opeens een hand op mijn anus, en hij gleed naar voor. Toen hield hij zijn hand op mijn ballen, en greep hij mijn edele delen. En hij trok het zaakje naar achteren, omdat ik niet teveel met mijn kont naar achteren zat volgens hem. Ik ben toen maar lichter gaan squatten, zodat hij geen redenen had om mij te betasten.:eek:

Die fl**ker doet dat ook wel vaker bij anderen die zwaar trainen, zodat je niet in staat bent om er op dat moment iets aan te doen. En daarna doet hij alsof hij je wilde helpen :mad:

Ik zou de squat bar incl gewichten op hem laten vallen, dat laat je toch niet zomaar gebeuren?

Ik zou de squat bar incl gewichten op hem laten vallen, dat laat je toch niet zomaar gebeuren?
Ik heb 5 weken later zijn fietsband leeg laten lopen :D (niet gelijk, anders had hij misschien door dat ik het had gedaan)

Hha :P
Ik heb slechte ervaring met health centers, enigste wat ze in hadden was een smith machine en dumbbells tot 24kg, niet dat ik 24kg til maar hoop toch wel dat dat in de toekomst erin zit.

Zo slecht is onze healthcenter niet.
3 bankjes waarvan 1 decline sinds vorig jaar.
Dumbbells tot 40kg, die ik nog lang niet nodig heb :P
Het is de meest uitgebreide sportschool voor zover ik weet die in v'daal zit en tegen goed prijsje.
Kan er zeker nog heel tijdje vooruit en dan word het zoeken naar andere sportschool.

Ik heb 5 weken later zijn fietsband leeg laten lopen :D (niet gelijk, anders had hij misschien door dat ik het had gedaan)
Ik zou die fietsband voor ze neus leeg laten lopen! Het is toch niet normaal dat die nicht aan je ballen zit. Heb je er nog wel wat van gezegd of heb jij het hierbij gelaten?

troll

Terug
Naar boven