- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou die fietsband voor ze neus leeg laten lopen! Het is toch niet normaal dat die nicht aan je ballen zit. Heb je er nog wel wat van gezegd of heb jij het hierbij gelaten?
Lijkt me anders wel handig als hij weet dat jij die acties niet zo fijn vindt?

Kerels die mij zogenaamd corrigeren als ik aan het squatten ben, en dan 'per ongeluk' hun hand langs de intieme delen van mijn lichaam laten glijden.
Laatst was er ook zo'n gore nicht. Ik was aan het squatten, ineens zegt een of ander verwijfd mannetje dat ik het verkeerd doe. In een poging hem te negeren, ging ik gewoon door met squatten. Toen ik onderaan was, voelde ik opeens een hand op mijn anus, en hij gleed naar voor. Toen hield hij zijn hand op mijn ballen, en greep hij mijn edele delen. En hij trok het zaakje naar achteren, omdat ik niet teveel met mijn kont naar achteren zat volgens hem. Ik ben toen maar lichter gaan squatten, zodat hij geen redenen had om mij te betasten.
Die fl**ker doet dat ook wel vaker bij anderen die zwaar trainen, zodat je niet in staat bent om er op dat moment iets aan te doen. En daarna doet hij alsof hij je wilde helpen![]()

Zo slecht is onze healthcenter niet.
3 bankjes waarvan 1 decline sinds vorig jaar.
Dumbbells tot 40kg, die ik nog lang niet nodig heb
Het is de meest uitgebreide sportschool voor zover ik weet die in v'daal zit en tegen goed prijsje.
Kan er zeker nog heel tijdje vooruit en dan word het zoeken naar andere sportschool.

Kerels die mij zogenaamd corrigeren als ik aan het squatten ben, en dan 'per ongeluk' hun hand langs de intieme delen van mijn lichaam laten glijden.
Laatst was er ook zo'n gore nicht. Ik was aan het squatten, ineens zegt een of ander verwijfd mannetje dat ik het verkeerd doe. In een poging hem te negeren, ging ik gewoon door met squatten. Toen ik onderaan was, voelde ik opeens een hand op mijn anus, en hij gleed naar voor. Toen hield hij zijn hand op mijn ballen, en greep hij mijn edele delen. En hij trok het zaakje naar achteren, omdat ik niet teveel met mijn kont naar achteren zat volgens hem. Ik ben toen maar lichter gaan squatten, zodat hij geen redenen had om mij te betasten.
Die fl**ker doet dat ook wel vaker bij anderen die zwaar trainen, zodat je niet in staat bent om er op dat moment iets aan te doen. En daarna doet hij alsof hij je wilde helpen![]()
Obvious troll is obiviousIk heb al eens eerder klappen van hem gehad. Dit gebeurde nadat ik zei dat ik het niet zo leuk vond, toen hij op mijn kruis ging zitten, terwijl ik bezig was met sit-ups. Volgens hem kwam mijn middel anders van de grond af. En toen deed hij alsof hij rodeo reed op mij![]()
zware jonguh hierbovenIk heb 5 weken later zijn fietsband leeg laten lopen(niet gelijk, anders had hij misschien door dat ik het had gedaan)

Omdat 90% van dit forum niet weet wat trollen is en er zelf maar een betekenis aan heeft gegeven:
--
Internet. Serieuze aangelegenheden.
Groeten, Klaas.
Zo slecht is onze healthcenter niet.
3 bankjes waarvan 1 decline sinds vorig jaar.
Dumbbells tot 40kg, die ik nog lang niet nodig heb
Het is de meest uitgebreide sportschool voor zover ik weet die in v'daal zit en tegen goed prijsje.
Kan er zeker nog heel tijdje vooruit en dan word het zoeken naar andere sportschool.