Sofie25
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 28%
Ik maak bij crunches ook heel korte bewegingen...
ook trappel ik in de lucht voor bepaalde buikspieroefeningen. En zijwaartse crunches is ook niets mis mee. Helemaal niet als ze nog zo zwaar voor je zijn dat ze bijna niet lukken. Dan gain je er tenminste mee.
En als ik heel diep ga, kijk ik misschien ook alsof ik moet poepen.
Ik heb een hekel aan mensen in de gym die er zitten om er leuk uit te zien. Die oefeningen doen die ze makkelijk kunnen, die hun grenzen niet opzoeken of veel te snel denken dat ze al op hun maximale aan het presteren zijn. Die continu glimlachen tijdens het trainen.
Een grijns kan er wel op mijn gezicht liggen als ik erg diep ga, maar een glimlach... nee, dan train je niet goed denk ik.
Ps. ik ga nogal eens op klompen naar de gym. Ieder zijn ding.
Edit: Of je jezelf belachelijk maakt boeit toch geen ene k*t. Als je maar gaint en er een goed gevoel over hebt. ps. ik heb meer respect voor dit soort kerels dan voor die 19 jarige(no offence) meisjes die zitten te smsen terwijl ze benen trainen. Die vind ik pas belachelijk.
+1 en die grijns wordt bij mij al snel een ugly verwrongen grijns gezicht

) meisjes die zitten te smsen terwijl ze benen trainen. Die vind ik pas belachelijk.

Mag inderdaad bij veel sportscholen niet, veiligheid enzo. Maar om je daar nou aan te ergeren?