AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

game.

Dat een man even tussendoor je deadlift setje met dezelfde stang gaat 3 setjes gaat squatten en 2 setjes gaat deadliften met k*t techniek. En daarna moet ik er al het gewicht weer aan de stang doen... (hij deed 40kg sq en deadlift...)

lol, je laat je bar/weights toch niet jatten terwijl je nog setjes moet maken :D ?

Vind het sowiezo altijd al k*tzooi om al die gewichten erop te zetten met deadlift. Komt er dan ook nog eens zo'n gast je tijd verdoen, zou gelijk een 25kg schijf naar hem toe gooien!

Mensen die kwart van gewichten aankunnen dan die van mij, en zeggen dat is echt niet goed voor je lichaam je overbelast je lichaam...
No offense dat ze het nie kunnen maar die kritiek vind ik altijd ongepast...vooral als ik net mijn laatste rep aant doen ben zijn ze dan verwonderd waarom ik die moeite voor 1 keer(laatste rep = 85% van u oefening ) laat ze dat maar begrijpe...

Waar ik me op het moment mateloos aan irriteer? De fantastische, 16/17-jarige aanwinsten van onze sportschool. Wat zijn die gastjes irritant zeg, komen altijd met 4 a 5 man 'trainen' en ze hebben het altijd alleen meer over hun 'studie'. Echt irritant dat populaire gelul over hun studie omdat ze denken dat hun IQ ver boven dat van de gemiddelde sporter in onze sportschool uitsteekt (maar helaas jongens ;) ). Bovendien voeren ze iedere oefening verkeerd uit, pakken ze te veel gewicht, de tips die ze krijgen lijken wel in de wind geslagen te worden en ze vinden zichzelf maar al te stoer..
Heerlijk dat gal spuien :P

er moet eigenlijk een DBB.com sportschool komen,dat er allen maar dbb leden mogen trainen :@

EPIC

Sneeuw zodat ik nu thuis moet blijven :(

Sneeuw zodat ik nu thuis moet blijven :(
400_F_6976748_XZULbWkQ0NHyZZVAmKzfBMqFFgmtOBHm.jpg

Dat de supah-dude-instructeur dwars door mijn dumbbell fly heenloopt om me over te halen mee te doen aan z'n buikspiersessie.

En de ironie is, shoot me, dat ik dat verrekte buikspierkwartier nog uitgeprobeerd heb ook:D gezien die flippo me toch al uit mijn concentratie had gehaald:p

Zelfde gehad! Was ergens in NL op een vakantiepark en zag een sportschool in de buurt. Zo'n hip en trendy ding, maar goed ik allang blij dat ik die week beetje kon trainen. Komt er tijdens mn training ineens een gaylord op mn schouder tikken (had muziek op), of ik mee wou doen met zijn buikspierkwartiertje??? Alleen heb ik toch maar vriendelijke bedankt, was daarna wel lekker rustig in het krachttrainingsgedeelte:D

Waar ik me op het moment mateloos aan irriteer? De fantastische, 16/17-jarige aanwinsten van onze sportschool. Wat zijn die gastjes irritant zeg, komen altijd met 4 a 5 man 'trainen' en ze hebben het altijd alleen meer over hun 'studie'. Echt irritant dat populaire gelul over hun studie omdat ze denken dat hun IQ ver boven dat van de gemiddelde sporter in onze sportschool uitsteekt (maar helaas jongens ;) ). Bovendien voeren ze iedere oefening verkeerd uit, pakken ze te veel gewicht, de tips die ze krijgen lijken wel in de wind geslagen te worden en ze vinden zichzelf maar al te stoer..
Heerlijk dat gal spuien :P

Iemand is gefrustreerd omdat hij niet gestudeerd heeft en daardoor niet serieus genomen wordt...

Terug
Naar boven