faasjuh
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Then gtfout of there, zelfs IK zit al aan 26kg dumbbell pres
Van een 26 kg dumbbell

onze dumbbells gaan tot 20 kilo en nooit iemand pakt ze... behalve ik. ****ing pussyweights
en nu maar wachten hoeveel reacties ik krijg van mensen die dat weinig vinden![]()

en nu maar wachten hoeveel reacties ik krijg van mensen die dat weinig vinden![]()

Thnx brah,Ik vind dat niet slecht voor jouw gewicht, 26 kg dumbbells..
Alleen een russische beer ben je nog niet![]()

Thnx brah,
Maar een beer is klein bij zijn geboorte![]()
?
Leg dan is uit
Van een 26 kg dumbbell
Deze maar dan 2 kilo zwaarder...dat lukt me een stuk of 3 keer[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het vreemde is dat ik minder bench dan die 2 bij elkaar wegen
oh ik dacht dat je bedoelde waarom niet, hollandse leeuw.Waarom een rusische beer, als je een HOLLANDSE LEEUW kan worden ?
oh ik dacht dat je bedoelde waarom niet, hollandse leeuw.
Nej Russian Bear is het trainingschema waar mee ik net bezig was toen ik hier een account aanmaakte.
---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------
OT, mensen die me raar aankijken als ik aan het uitzoeken ben wat mijn 1 rep max is. Of als ik wat kreun tijdens mijn laaste rep(s)
OT, mensen die me raar aankijken als ik aan het uitzoeken ben wat mijn 1 rep max is. Of als ik wat kreun tijdens mijn laaste rep(s)