MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Het vervelendst vind ik als je niet gelijk ergens bij kan waar je bij wilt, voor de rest stoor ik me eigenlijk nergens aan.
 
Oh ja, bij mij is het door de Makaki altijd R&B of rap in de gym, 50cent wordt zotgedraaid.

Diezelfde Makaki-clan zit ook altijd te schijnboksen voor de spiegel, of tegen elkaar wat stoer te doen met veel rochelgeluiden.

Wat is makaki dan ?..


mensen die naar me kijken... dan voel ik met uitgedaagd:mad:
Grr Skinnie laat je tanden zien :D



- Superdudes die gaan voetballen in de gym
- Superdudes die de benches lang bezet houden omdat ze alleen maar liggen de dumbbell pressen of zitten te dumbbell curlen
- Waardeloze muziek, daarom heb ik ook me Ipod mee :)
- Als die instructeur komt vragen of ik niet te zwaar train
- Als mensen lang het squatrek bezet houden en gewoon gaan praten :mad:
 
Vrouwen met een cameltoe aan die niet willen nken.
 

Fout, dat is een moose knuckle
 
Loopt sinds enige tijd een echte patser bij ons in de gym. Standaard aan het lullen over de 20km die hij kan hardlopen, volgens hemzelf kan die geweldig kickboksen, springt bijna wekelijks parachute, bungeejumpt, rijdt harley, etc etc, het houdt maar niet op met die vent, terwijl die 1.70m is bij 120kg ofzo, mega dikke pens. Die man ken nog geen eens een trap oplopen zonder buiten adem te geraken. Maar hij blijft met iedereen gesprekjes aanknopen, waarin die zichzelf glorified zeg maar. Vet irritant.
 
Instructeurs die tegen mijn broertje zeggen dat hij een deadlift verkeerd uitvoert en vervolgens een barbell over-row voor doen. En dan moet ik mijn broertje weer wijs gaan maken dat dat geen deadlift is :P, maar dat hij gewoon een deadlift aan het doen was.
 
Instructeurs die tegen mijn broertje zeggen dat hij een deadlift verkeerd uitvoert en vervolgens een barbell over-row voor doen. En dan moet ik mijn broertje weer wijs gaan maken dat dat geen deadlift is :P, maar dat hij gewoon een deadlift aan het doen was.

Even off-topic: WAAROM zit jij op keto ??? Clean bulken moet je
 
?? Heh, waarom clean bulken?
 
Mensen die hardop tellen en dan vaak nog op een manier alsof ze bijna klaarkomen.
 
kweet niet hoor maar die eerste foto was net na het cutten in mei, en nu is 't weer een beetje nodig. Om daarna weer verder te bulken
 
- Mensen die door je oefening 'heenlopen', bijvoorbeeld bij leg extensions of fly's ofzo.
- Ouwe oma's die op jongen gasten geilen
- SuPAhDuDeS
 
Mensen die me verbeteren met dingen als:

Bij deadlift moet je de stang niet neerleggen na elke rep, spanning houden!

Verder vind ik al mn gym buddies hardstikke leuk, heb maar weinig met vervelende mensen te maken omdat tussen 8:30 en 10 ongeveer alle normale fitnessers weg zijn en er alleen kracht/bodybuild overblijft, en dat zijn mijn lotgenoten.
 
Kom bijna nooit meer in de gym maar irritant zijn die vieze mannetjes met witte homobaardjes die je tijdens het omkleden aan zitten te kijken met een vragende blik of je mee gaat onder de douche...
Heb van zo'n figuur al eens zijn handdoek onder de kraan gehouden terwijl hij stond te douchen, ben benieuwd hoe lang het geduurd heeft voor hij droog was.
 
Wachten op mensen die bij het Squat-rek staan.. En die er dan vervolgens 45min over 1 oefening doen en het ook nog verkeerd uitvoeren.
 
Iedereen die me in de weg loopt en op het apperaat zit wat ik nodig ben.

---------- Toegevoegd om 14:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Ow ja en dikke zwetende wijfen, met van die rode glimmende koppen :barf:
 
Back
Naar boven