Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

De fysio die alles bezet houd, en alles en iedereen die iets gebruikt wat ik net nodig heb :@

Tankstation, 24 uurswinkeltje, supermarkt in het ziekenhuis of een paar pakken houdbare melk achter de hand houden voor noodgevallen.

Thuis heb ik zeker altijd melk.:D
Maar ik baal er van als een sportschool zijn zaken niet op orde heeft, dus ze moeten gewoon melkhebben!

Mensen die liggen te kreunen onder een gewicht alsof ze coïtus hebben

Wat is het toch heerlijk om thuis te trainen :D

als een mager knaapje bij ons op de sportschool stage komt lopen, en het jou gaan vertellen hoe het moet,

zooooooo irritant

en mensen wat alleen maar gaan staan te praten als je erbij moet.

Mensen die iets aan je vragen of tegen je gaan praten tijdens een setje. Ik concentreer me dan en wil niet praten! Dat jij zo belabberd traint dat je tijdens je setjes het afgelopen weekend kunt bespreken, wil niet zeggen dat dat voor mij ook geldt!

Als je een oefening wil doen zoals de bench en er iemand een half uur al zittend op de bank zit de bellen. Heb het al meerdere keren gezien bij ons. Een keer zelf meegemaakt, zit je de hele tijd te wachten en na een half uur mag je omdat hij dan toch maar heeft ingezien dat hij nog een hele tijd gaat bellen.

Twee gasten die alleen maar trainen met holds, zijn ook rasechte ecto's. Maar ze halen dan de halve gym leeg aan schijven, knallen het op het apparaat, en staan dan vanaf 10 seconden af te tellen hoe lang ze het vast kunnen houden (in volledig gestrekte houding).

Zal wel assistance zijn voor een sport ofzo, maar vind het echt irritant.

Top 10

1) mensen die je vragen stellen terwijl je een reeks doet
2) mensen die je vragen stellen nadat je een reeks gedaan hebt
3) toestel is bezet en er is niet direct een alternatief
4) mensen die je bankje (of iets anders) stelen omdat je even was gaan drinken in kleedkamer
5) mong*len die luid hun reps tellen, overal rondlopen, interessant doen
6) mong*len die bij tricep pushdown het hele zootje bij de laatste rep naar beneden laten donderen zodat iedereen het goed kan horen en hen opmerkt
7) sportschooleigenaar die komt klagen omdat je je handdoek een keer vergeten bent
8) sportschooleigenaar die het blijkbaar nodig vindt om te zeggen 'dat je wel wat harder mag lopen op de loopband' hoewel je zelf een heel programma in je hoofd hebt en perfect weet hoe je moet trainen
9) k*tmuziek
10) ecto's met telefoon, jeans, merkkledij, doen alsof ze in een dancing of café zitten

Ik train nog thuis... geen irritaties behalve het steeds verstellen van halters en dumbbells voor oefeningen. Maar dat is ook niet heel irritant, maar neemt wel wat tijd in.

(veelal) mannen die vertellen dat ik:
1) niet groter hoef te worden
2) niet meer vet hoef kwijt te raken

...en bang zijn dat ik binnenkort met vierkante kaak en zware stem rondloop.

:mad:

Enige wat ik echt iritant vind is als et zo druk is dat elke oevening die ik wil doen continu bezet is.

Dan zijn er nogwat kleine dingen:
* Vrezelijk naar zweet ruikende mensen
* Hard schreeuwende lui, KOM OP KOM OP JE KAN ET!
* Vrouwen die zitten te kletsen op oeveningen.
* Groepen jongelui die 45min bezig zijn met bankdrukken oid.

Basically gaat het er mij om dat ik goed en op mijn tempo mijn oeveningen kan uitvoeren
wat er om mee heen gebeurd zal me een biet zijn.

Ik kan nu wel wat algemene sportschool irritatie op gaan noemen maar bij mijn huidige gym heb ik eigenlijk weinig te klagen. :)

Als je een oefening wil doen zoals de bench en er iemand een half uur al zittend op de bank zit de bellen. Heb het al meerdere keren gezien bij ons. Een keer zelf meegemaakt, zit je de hele tijd te wachten en na een half uur mag je omdat hij dan toch maar heeft ingezien dat hij nog een hele tijd gaat bellen.

Je kan toch zeggen dat ie beter ergens anders gaat bellen omdat jij wil trainen? :rolleyes:

Mensen die masturberen in de sportschool en geen vrouwmens zijn.

Mensen die constant naar me toekomen met ''hey, ben jij niet die dude van Sportfood? Mag ik dan je handtekening, mijn oma is super fan van jou''
Kom op mensen, ik doe ook maar gewoon mijn werk!:D

(veelal) mannen die vertellen dat ik:
1) niet groter hoef te worden
2) niet meer vet hoef kwijt te raken

...en bang zijn dat ik binnenkort met vierkante kaak en zware stem rondloop.

:mad:

is toch meer een compliment ?

in ieder geval in mij gym heb je dat totaal niet echt allemaal hardcore krijg je ervan als roy en koert er traine :D

en de breezahs die er komen wat me enigste irritatie punt is komen even stoer doen een week max en zien ze pas echt "grote" gasten en zijn ze weer pleite

Terug
Naar boven