XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kom bijna nooit meer in de gym maar irritant zijn die vieze mannetjes met witte homobaardjes die je tijdens het omkleden aan zitten te kijken met een vragende blik of je mee gaat onder de douche...
Heb van zo'n figuur al eens zijn handdoek onder de kraan gehouden terwijl hij stond te douchen, ben benieuwd hoe lang het geduurd heeft voor hij droog was.

Mensen die steeds mn handdoek onder de kraan hangen als ik aan het douchen ben.
Mensen die niet mee willen onder de douche

:p:p
 
idd vooral als je een keertje sochtends gaan trainen.. lijkt wel koffiekransje, overal van die vieze dikke huisvrouwen en ouwe fossielen.. en maar vies naar je kijken omdat je een botjebuilder bent met hun vieze dikke varkens koppen:mad:

Verder irriteer ik me nooit :rolleyes:
 
van die adjes die deheletijd met dumbbells bezig zijn met alleen hun biceps te trainen voor de spiegel.
 
-Mensen die na de oefening hun schijven gewoon op de barbell laten zittten.

-Zogenaamde ouwe rotten in het vak (incl. pens) die denken dat je maar op 1 manier kunt groeien, namelijk elke spiergroep 1 x per week. En als je dan een discussie probeert te beginnen over frequentie, intensiteit etc. denken ze dat je Chinees praat.
 
Mensen die gewichten niet goed opruimen, zowel DB's als BB's.
 
1. De muziek haalt de bloed onder m'n nagels vandaan. (en als sommige gaan meezingen ook nog)
2. Kerels die niks van hun gewichten opruimen.
3. Bicep curlen op de benchpress bank terwijl alle gewone bankjes vrij zijn en die ook nog dichter bij de dumbbells staan ??? (meerdere zien doen)
4. Fitness instructeur die komt zeggen: Probeer het de volgende keer zo te doen en rustiger uit te voeren blabla.
 
mensen die tussen de spiegel en jou gaan staan wanneer je bezig bent.
mensen die stoere (al dan niet niet-kloppende) verhalen over proteïne/crea vertellen.
"groepjes-jongeren" die veel en hard praten en met een stuk of 3-5 man achter elkaar hetzelfde apparaat/bankje bezet houden. (5×3=15 setjes lang)
mensen die oefeningen totaal verkeerd uitvoeren en advies afslaan.
onzinverkondigers: die please
mensen die onhygiënisch gebruik maken van spullen of zichzelf te stoer vinden voor een handdoek.
mensen die te stoer kijken.
mensen die stoer doen.
mensen die staan te flexen voor de spiegel, of aan hun biceps gaan voelen.
breezerss
ik-train-alleen-in-de-zomer-omdat-ik-een-6pack-wil-gasten
etc. etc. etc.
 
Gellukig zijn alle dingen waar ik mij aan erger WEG sinds ik m'n home gym heb. hallelujah

De Polen kan ik het meest waarderen, die houden hun bek, en trainen flikkerhard.

waar
 
- Supahdudes met petjes.. die ze om de paar seconde ook nog goed moeten doen ?.. (hou jij ze heel de tijd in de gaten dan?! .. nee ik moest 20setjes lang moeten wachten op het squatrek)
 
ik erger me aan verhalen over hoe gasten vertellen dat ze zwaar breed zijn geworden dankzij de proteine..

Wederom het langdurig bezet houden en niks uitvreten op het apparaat.

de muziek etc etc
 
Wat is makaki dan ?..



Grr Skinnie laat je tanden zien :D



- Superdudes die gaan voetballen in de gym
- Superdudes die de benches lang bezet houden omdat ze alleen maar liggen de dumbbell pressen of zitten te dumbbell curlen
- Waardeloze muziek, daarom heb ik ook me Ipod mee :)
- Als die instructeur komt vragen of ik niet te zwaar train
- Als mensen lang het squatrek bezet houden en gewoon gaan praten :mad:

Superdudes die gaan voetballen in de gym? :roflol:

kheb trouwens ook en hekel aan van die instructeurs ja, en die dan weer zo'n hele preek geven...
moet eerst karma uitdelen voordat ik je weer kan geven :rolleyes:

-Mensen die na de oefening hun schijven gewoon op de barbell laten zittten.

+1


van die ouwe mensen die mij raar aankijken als ik een oefening zoals een military press doe, en dan vervolgens vragen of alles wel goed gaat als ik middenin m'n uitvoering zit
 
Als er een sissy op MIJN benchpress ligt met een bijna lege stang terwijl de chestpress(die voor hem bedoeld is) vrij is!
En als er geen lekkere wijven zijn om stoer voor te doen.
En de aller aller ergste vind ik als de melk op zondag weer eens op is zodat ik geen shake kan drinken!
 
Mensen die denken dat squat je benen verdoet
 
Als er een sissy op MIJN benchpress ligt met een bijna lege stang terwijl de chestpress(die voor hem bedoeld is) vrij is!
En als er geen lekkere wijven zijn om stoer voor te doen.
En de aller aller ergste vind ik als de melk op zondag weer eens op is zodat ik geen shake kan drinken!

Tankstation, 24 uurswinkeltje, supermarkt in het ziekenhuis of een paar pakken houdbare melk achter de hand houden voor noodgevallen.
 
Telefoon als je net met de barbell gaat knokken.
 
Back
Naar boven