MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Is het ook. Maar ja: verder (redelijk) goedkope sportschool met mensen die verstand van BB hebben achter de bar / in de zaal. Dan maar meer geld uitgeven.

Flesjes hoeven niet ingeleverd te worden :p
Ik drink veel en vaak tussendoor, om dan elke keer naar de kleedkamer te gaan... schiet niet op (trap af).

Waar ik woon & train vermeld ik nergens, dus hier ook niet.
Stalkers?

:P, word nu wel nieuwschierig. Model?? ivb met onder toezicht van missholland, als ik vrage mag?

Moet daar kopen idd.
De eigenaar heeft geluk dat hij zo'n aardige vent is, maar is wel gruwelijk irritant dat 'ie bijvoorbeeld geen amino's heeft (ik train graag met peptopro in bidon).
1,30 euro voor een half liter flesje water, en ik drink zo'n 1,5liter per training...

Kun je niet gewoon in de kleedkamer gaan drinken? Bij ons doet vrijwel iedereen dat zo. Als je 2 keer per training een slokje gaat nemen, zullen ze daar niet echt moeilijk over kunnen doen, denk ik.

:P, word nu wel nieuwschierig. Model?? ivb met onder toezicht van missholland, als ik vrage mag?
Model?! :roflol:
Miss Holland = Maaike1976, mijn begeleidster. Zie ook interview van de maand.
Verder werk ik 'gewoon' in de it-consultancy - een wereldje waarin een zin met 'vrouw' en 'bodybuilding' vaak niet begrepen wordt.
Kun je niet gewoon in de kleedkamer gaan drinken? Bij ons doet vrijwel iedereen dat zo. Als je 2 keer per training een slokje gaat nemen, zullen ze daar niet echt moeilijk over kunnen doen, denk ik.

Met 2 slokjes per training zou ik dat ook doen, maar ik blijf aan het tanken... en er is geen douche / kraan in de kleedkamer of in het toilet.

In alle gyms waar ik al ben geweest (dat zijn er drie, jeuj) mag je geen eigen drinken mee nemen...

Voor mij is dat de normaalste zaak van de wereld.

hoeveel geld ben je per maand dan kwijt aan water en sportdrank?

Ik vraag me eerder af hoe goedkoop de gym dan per maand moet zijn wil je dat ondernemen. Ik zou 15 euro per maand dan al te duur vinden. Je koopt zeker per training voor 4 euro water als een flesje 1,30 kost per stuk.

Mensen die zich ergeren aan mijn zweetlucht

4 euro per training, 1,30 per flesje?
3,08 flesjes water?

:clown:

Mensen die gewichten van je apparaat af jatten!

Waar ik ging mocht je zelf meenemen en in 1tje kon je zelfs gewoon water gratis krijgen :') can't complain?

Gratis water?

Ik kan ook wel gratis water krijgen uit de kraan in de sportschool.

Kun je niet gewoon het merk water wat ze daar verkopen thuis hervullen?

Is er geen verplichting dat in elke facaliteit een publiekelijke kraanwatervoorziening moet zijn? Kan mij bijna niet voorstellen dat dit normale gang van zaken zijn.. Ik zou er toch echt een melding van maken bij de gemeente, betalen voor je water in een SPORTSCHOOL?? Are you kidding me?

Terug
Naar boven