XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

hele ouwe mensen die helemaal naakt met hun benen gespreid in de sauna en het stoombad liggen :kots:

hahaha idd wat is dat nou, verliezen mensen na hun 40ste schaamte ofzo? Zowat alle 40 plussers in mijn gym, hebben er totaal geen moeite mee om naakt in de kleedkamer te lopen... (We hebben geen hokjes) Ik kan me echt noooiit voorstellen dat ik me daar naakt ga omkleden... Weet heel de sportschool hoe ik er naakt uit zie, dan kan ik wel door de grond zakken:eek:

djeezus :') Snoobs

Maakt toch geen **** uit waar je je omkleed, zolang je niet in de vrouwenkleedkamer staat of in de fitness zelf :D

hahaha idd wat is dat nou, verliezen mensen na hun 40ste schaamte ofzo? Zowat alle 40 plussers in mijn gym, hebben er totaal geen moeite mee om naakt in de kleedkamer te lopen... (We hebben geen hokjes) Ik kan me echt noooiit voorstellen dat ik me daar naakt ga omkleden... Weet heel de sportschool hoe ik er naakt uit zie, dan kan ik wel door de grond zakken:eek:

Verkapte mijn-penis-is-flinterdun post

het gaat er niet om waar mensen zich omkleden, je gaat toch niet helemaal naakt met benen gespreid voor de glazen deur van de sauna zitte

Sinds vandaag nieuwe gymabo erbij...
- Eigen supps meenemen mag niet
- Eigen bidon mag niet
- Geen kraan in het toilet (:eek:)
- Ik ben de enige vrouw die er traint, bezienswaardigheid (blijkbaar)

pluspunt: hele kleedkamer voor mij alleen!

Sinds vandaag nieuwe gymabo erbij...
- Eigen supps meenemen mag niet
- Eigen bidon mag niet
- Geen kraan in het toilet (:eek:)
- Ik ben de enige vrouw die er traint, bezienswaardigheid (blijkbaar)

pluspunt: hele kleedkamer voor mij alleen!
wrm mag je niks mee neme:O>??? moet je het daar kope ofzo, wat een onzin.

wrm mag je niks mee neme:O>??? moet je het daar kope ofzo, wat een onzin.

Moet daar kopen idd.
De eigenaar heeft geluk dat hij zo'n aardige vent is, maar is wel gruwelijk irritant dat 'ie bijvoorbeeld geen amino's heeft (ik train graag met peptopro in bidon).
1,30 euro voor een half liter flesje water, en ik drink zo'n 1,5liter per training...

ik geloof er niks van, en anders gewoon je eigen bidon meenemen.

Ik irriteer mij aan de zweetlucht die sommige mensen hebben...

@ Dwarven: Heb vaker dat soort dingen gehoord, belachelijk!

Moet daar kopen idd.
De eigenaar heeft geluk dat hij zo'n aardige vent is, maar is wel gruwelijk irritant dat 'ie bijvoorbeeld geen amino's heeft (ik train graag met peptopro in bidon).
1,30 euro voor een half liter flesje water, en ik drink zo'n 1,5liter per training...
wtf en dan moet je die zeker ook inlevere aan het eind? omg ik zou gewoon in het kleedlokaal wat gaan drinke uit een eige flesje ;P. Als dit bij mij in de fitnes zo zou zijn had ik het per direct stop gezet haha wat een onzin. Zou toch wat zijn als ik bij de voetbal club in de rust moest gaan betale voor een flesje water ofzo :P

welke sportschool is dat dan?

Lol ik vind niet dat je met je penis hoeft te wapperen in de kleedkamer maar ik douch ook gewoon in de sportschool zonder hokjes gewoon een douche en een kleedkamer. Ik snap het probleem niet ben je bang dat iemand je naakt ziet en dat ze iets aan je zien wat ze nog nooit hebben gezien?

Ik irriteer mij aan de zweetlucht die sommige mensen hebben...
@ Dwarven: Heb vaker dat soort dingen gehoord, belachelijk!
Is het ook. Maar ja: verder (redelijk) goedkope sportschool met mensen die verstand van BB hebben achter de bar / in de zaal. Dan maar meer geld uitgeven.
wtf en dan moet je die zeker ook inlevere aan het eind? omg ik zou gewoon in het kleedlokaal wat gaan drinke uit een eige flesje ;P. Als dit bij mij in de fitnes zo zou zijn had ik het per direct stop gezet haha wat een onzin. Zou toch wat zijn als ik bij de voetbal club in de rust moest gaan betale voor een flesje water ofzo :P
Flesjes hoeven niet ingeleverd te worden :p
Ik drink veel en vaak tussendoor, om dan elke keer naar de kleedkamer te gaan... schiet niet op (trap af).
welke sportschool is dat dan?
Waar ik woon & train vermeld ik nergens, dus hier ook niet.

dat verandert de zaak een beetje, vind het nog steeds onzin dat wel ;)

Terug
Naar boven