YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

lekker hygiënisch
Lol ik vind niet dat je met je penis hoeft te wapperen in de kleedkamer maar ik douch ook gewoon in de sportschool zonder hokjes gewoon een douche en een kleedkamer. Ik snap het probleem niet ben je bang dat iemand je naakt ziet en dat ze iets aan je zien wat ze nog nooit hebben gezien?
Ga jij dan maar lekker blood door de kleedkamer lopen, ik houd mijn onderbroek lekker aan![]()

Ik heb altijd thuis getraind en ik train nu een paar maanden in de sportschool maar ik begin me nu al te ergeren aan dingen.
-slippers
-petjes
-Niet opruimen.
-Mensen die door je oefening heen lopen.
-Meisjes die tijdens je rust jou gewicht op proberen te tillen en zeggen dat dat hun niet lukt.
-Apparaten die gereserveerd zijn voor bejaarde.
-Sportschool dicht op feestdagen?! En op zaterdag/zondag om 4uur.
-Gasten die over kuren beginnen en maar 2 keer per week trainen en in het weekend vol aan het bier zitten.
-Mensen die zeggen dat je saai bent omdat je nooit terug praat.
-Mensen die vragen heb je geen leven omdat je 5/6 keer per week traint.
-Mensen die hun biceps trainen in een squat rek.
-47 euro in de maand betalen en als je je percentages wilt laten opmeten zeggen ze ok dat is dan €1,50
en zo kan ik nog wel verder gaan![]()
soort zoekt soort.2 niet al te knappe vrouwen van rond de 45 die met mannen komen flirten. Een heeft een roze lamartina vest aan en de andere zo'n burberry ding met geblokte cappuchon. En dan ook amper trainen, alleen maar aandacht vragen.
En dan ook nog aandacht krijgen van die mannetjes op leeftijd. Je kent ze wel, zogenaamd overal verstand van maar wel te vet en alleen maar triceppushdowns doen.
Hoe?!Ga jij dan maar lekker blood door de kleedkamer lopen, ik houd mijn onderbroek lekker aan![]()

Functioneel naakt is oke, maar naakt gaan stretchen of beginnen met de sokken aan te trekken en de onderbroek als allerlaats vind ik dubieus.

Functioneel naakt is oke, maar naakt gaan stretchen of beginnen met de sokken aan te trekken en de onderbroek als allerlaats vind ik dubieus.